Mikä on pituutesi ja painosi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
172 ja 81. Olen mies. Suomalaiset naiset ei kelpuuta. Ulkomailla naiset arvostaa. Eivät ole pinnallisia.
Tätä se on Suomessa. Suomalaiset naiset ovat huomattavasti lihavampia kuin sirot aasialaiset naiset, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa tavallinen valkoinen mies.
Suomalaiset, etenkin nuoremman polven naiset, ovat aika rotevia, vaikkeivät lihavia olisikaan. Täällä tapaa hyvin harvoin oikeasti siroa naista.
Kyllä ne keski-ikäiset suomalaiset naiset ovat rotevampia ja läskimpiä kuin parikymppiset naiset.
Ei vaan toisinpäin. Poikkeuksia toki löytyy.
Keski-ikäisen suomalaisen naisen copiu
Mikä on copium?
Vierailija kirjoitti:
Hei! Miksi kysyt?
Se rassukka kysyy siksi, että haluaa huomiota ja kehuja. Voi toista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
172 ja 81. Olen mies. Suomalaiset naiset ei kelpuuta. Ulkomailla naiset arvostaa. Eivät ole pinnallisia.
Tätä se on Suomessa. Suomalaiset naiset ovat huomattavasti lihavampia kuin sirot aasialaiset naiset, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa tavallinen valkoinen mies.
Suomalaiset, etenkin nuoremman polven naiset, ovat aika rotevia, vaikkeivät lihavia olisikaan. Täällä tapaa hyvin harvoin oikeasti siroa naista.
Kyllä ne keski-ikäiset suomalaiset naiset ovat rotevampia ja läskimpiä kuin parikymppiset naiset.
Mä painoin parikymppisenä muutaman kilon enemmän kuin nyt. Suurin osa kavereistani on suurinpiirtein samoissa lukemissa.
Mulla sama. Olin 18-19 -vuotiaana pulskempi kuin nyt viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
170cm ja 118kg. Tiedän, ylipainoa on reippaasti mutta ei tipu millään :(
Mää 170/113. Aloitin 117: stä. Pudottelen.
Miehenä 178 ja 84. Olen erikoisjoukkojen upseeri, tehnyt armeijan ennätykset, operoinut maalla ja ilmassa. OIlut jopa soluttautuneena. Tarkka-ampuja. Odottelen suomalaista lähtökäskyä, toivottavasti ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon lanka!
Sä et vaan osaa ommella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistoon lanka!
Sä et vaan osaa ommella.
Jussi, mä en vaan haluu ommella tätien ja setien seurassa
170 cm ja 57 kg. Painoa oleellisempi itselleni on kyllä rasvaprosentti (mulla se on 16). Painaisin mieluusti enemmänkin mutta rasvat on just hyvät.
N50
163 cm ja 65-66 kg. Vielä kaksi vuotta sitten paino oli 95 kg. Vielä haluaisin pudottaa 5-10 kg, mutta tässä vaiheessa se on ERITTÄIN vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä 178 ja 84. Olen erikoisjoukkojen upseeri, tehnyt armeijan ennätykset, operoinut maalla ja ilmassa. OIlut jopa soluttautuneena. Tarkka-ampuja. Odottelen suomalaista lähtökäskyä, toivottavasti ei tule.
Niin varmasti ja nyt kirjoittelet aikaasi kuluksi vauva-palstalle.
Nyt dieetille sakki täällä. Juosten mars.
Mä painoin parikymppisenä muutaman kilon enemmän kuin nyt. Suurin osa kavereistani on suurinpiirtein samoissa lukemissa.