Työttömille olisi helppo veroton varainansaintakeino, mutta tiettävästi sitä ei kukaan tee.
Viihdetaitelijana kadunvarsilla ja siellä, missä ihmiset liikkuu olisi helppo laulaa ja ansaita rahaa, kuten nimipäivälauluilla, mikä kulloinkin nimipäivä kyseessä.
Esimerkiksi tänäänn on Valton ja Waldemarin nimipäivä.
Rohkeasti esiintymään ja laulamaan kansan pariin ja rahaa saa varmasti nopeasti
esimerkiksi.
Valto on hyvä mies ja Valto on kiva nimi, anna myös tämä nimi omalle lapsellesi. Valtoja kun on paljon, se tekee kivan oloin muillekin Valtoille Jne...
Waldemarin kanssa kun juttelet, muitakin Waldemareja tapaavasi toivoisit jne...
Turha ruikuttaa köyhyyttä ja työttömyyttä jos ei mitään halua yrittää.
Kommentit (75)
Itsehän olen laulutaidoiltani sitä luokkaa, että ihmiset paljon todennäköisemmin maksaisivat, jotta lopettaisin laulamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vtun työttömät
Vtun tonttu, etkö ole lukenut uutisia? Työpaikkojen määrä on vähentynyt vaan koko ajan, ei niitä vaan ole läheskään tarpeeksi.
Suomi on mokannut asiansa raskaasti, kun työttömyys on näin korkea. Korkeampi kuin muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on mokannut asiansa raskaasti, kun työttömyys on näin korkea. Korkeampi kuin muualla Euroopassa.
Persujen päästäminen hallitukseen oli virhe
Joo, miksei vaan kaikki työttömät risteyksiin tekemään sirkustemppuja ja myymään krääsää kuten niissä oikeissa sivistys yhteiskunnissa?
Vierailija kirjoitti:
Persujen opeilla Suomi nousuun?
Pikemminkin kokoomuslaisten: "Työtön, opettele jonglööraamaan tai steppaamaan ja asetu johonkin kadunkulmaan ansaitsemaan leipäsi. Voit samalla kiillottaa kenkäni - kielelläsi."
Voinko käyttää Riikan tanssimuuveja myös? Voisin kokeilla uraa sirkuseläimenä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen laulutaidoiltani sitä luokkaa, että ihmiset paljon todennäköisemmin maksaisivat, jotta lopettaisin laulamisen.
Eli laulamaan paikkoihin, joissa ihmiset joutuvat pysähtymään ja pakolla kuuntelemaan, kaulaan kyltti että rahaa vastaan pienennät volyymia?
Katukerjäämistä ollaan mietitty. Mennään torille ja kansa maksaa jotta ollaan hiljaa.
No, varhainen lintu madon nappaa. Illalla keräsin 3 euroa pulloja. Ja aamulla vielä 2 euroa. Kun muut pullonkerääjät vasta 7 aikaan aloittelivat. Kesällä ne rullaa jo kello 4. Joten iltalenkki se on käytävä. Ennen klo 21 pullonkerääjää.
Jos jaksan. Sain taas töitä puoleksi vuodeksi. Joten jätetään pullot omakotiasujille ja avensiskuskeille. On vissiin kallista joku öljy ja bensa. Kyl pyörällä veivaa 30 minuuttiin 9 kilsaa töihin. Nopeampi kuin bussi.
En tunne yhtäkään katuesiintyjää joka hoilaamisellaan tai pimputtelullaan on saanut ostettua omakotitalon itselleen. Mutta tämä on vain minä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään katuesiintyjää joka hoilaamisellaan tai pimputtelullaan on saanut ostettua omakotitalon itselleen. Mutta tämä on vain minä.
Minäpä tiedän. Youtubesta löytyy jo satoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä jos alan laulaa, siitä saa moni traumat. Oltais kuin Asterix-sarjakuvien Bardi, joka oli jokaisen tarinan päätteeksi sidottu puuhun, jotta on hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen päästäminen hallitukseen oli virhe
Samaa mieltä vaikka vastustin eilen sitä että Purran ulkonäköä saisi haukkua
Vierailija kirjoitti:
Konkurssien määrä jatkaa kasvuaan yhtäjaksoisesti V 2020 alkaen joten SannuLiiiiiiiii mitä sinä tietämätön teit paskoit kaiken
Vierailija kirjoitti:
Voinko käyttää Riikan tanssimuuveja myös? Voisin kokeilla uraa sirkuseläimenä.
Miksi kukaan haluaisi katsella assin kankeaa ketkuttelua. Vähän kuin Grethan naama katselisi. Hyi hitto.
käyn panemassa vaimoasi useamman kerran kuussa, maksaa siitä ihan mukavasti. Sanoi vielä että jaksaa sitten paremmin arkea tuhkamunan kanssa.
HINAAJA piristää iltakahvihetkeäsi
Persujen opeilla Suomi nousuun?