Yksinäisyys on kauheaa, kukaan ei välitä
Olen yksinäinen nainen. Ostin juuri miesten kalsarit ja kauluspaidan. Ne päällä juon punaviiniä. Nojailen olohuoneen seinään avoimen ikkunan edessä. Tuntuu tyhjältä.
Kommentit (47)
Varjot pitenee ja lyhistyn niiden painoon
Kurjempaa on, kun on ihmisiä ympärillä ja heistä ei kukaan välitä.
Kärsimys karaisee ihmistä. Älä turruta oloasi vaan anna ihmisen biologian ja kemian toimia normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos mä sairastuisin vakavasti, niin mulla ei olisi yhtään ketään, joka voisi vaikka ajaa mut tarvittaviin hoitoihin, jos en itse pystyisi.
Luin kerran hyvin nuorena kirjan, nimeltä "Tekisit jotain elämällesi".
Olisikohan siinä kirjassa jotain ideaa sinulle?
No tehkää jotain sen eteen älkääkä valittako kokoajan. Ei yksinäisyyteen voi kukaan muu vaikuttaa kun ihminen itse! Kaikki lähtee itsestään, jos olet tylsää seuraa niin miksi kukaan viettäisi aikaa kanssasi? Häh? N22
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran hyvin nuorena kirjan, nimeltä "Peiliin katsomisen paikka".
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, mitä hän on tehnyt?
Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä. Hän auttaa sinua kaikessa, jos pyydät syntejäsi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin panna sua.
Voisit panna itsesi hittoon täältä!
Ap
kerro miksi sinusta pitäisi muiden välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, mitä hän on tehnyt?
90% varmuudella niitä "toistan samaa kaavaa päivästä, viikosta, vuodesta toiseen enkä ole tyytyväinen - miksei mikään muutu, vaikka teen samat asiat aina?" -ihmisiä, kuten useimmat elämäänsä tyytymättömät. Sen sijaan että otetaan ja tehdään, haaveillaan ja ajatellaan että huomenna, tai "sitten kun voitan lotossa", "sitten kun saan kumppanin niin alan opiskelemaan" tms.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä. Hän auttaa sinua kaikessa, jos pyydät syntejäsi anteeksi.
E E H I I M M N N T Ö
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Vierailija kirjoitti:
Duh ihmiset kaipaa välitystä!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se välittäminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin panna sua.
Voisit panna itsesi hittoon täältä!
Ap
Ai nyt ei sitten kelpaa kun välitän sun pillusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos mä sairastuisin vakavasti, niin mulla ei olisi yhtään ketään, joka voisi vaikka ajaa mut tarvittaviin hoitoihin, jos en itse pystyisi.
Minulla on kokemusta totaalisesta yksinäisyydestä ja siitä, että on yksinäinen ympäröivistä ihmisistä huolimatta ja voin sanoa, että henkisesti pahemmalta tuntuu tuo jälkimmäinen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välittääkö ap itse vaikka yksinäisestä naapurista? Mitä ap on tehnyt sen eteen ettei olisi yksinäinen? Ihmiset jatkavat aina valittaa yksinäisyydestään, mutta eivät tee mitään asian eteen. Tiedän tämän, koska minulla oli eräs ystävä samanikäinen nainen kun minä, joka väitti olevansa masentunut ja yksinäinen. Mutta aina kun kutsui häntä ulos hengailemaan, piknikille, leffaan, kävelylle jne, niin häntä ei koskaan jaksanut tulla, niinpä päätin antaa hänen olla. N22
Masennus täyttää kehon