Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys on kauheaa, kukaan ei välitä

Vierailija
18.04.2025 |

Olen yksinäinen nainen. Ostin juuri miesten kalsarit ja kauluspaidan. Ne päällä juon punaviiniä. Nojailen olohuoneen seinään avoimen ikkunan edessä. Tuntuu tyhjältä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro miksi sinusta pitäisi muiden välittää. 

Duh ihmiset kaipaa välitystä!?!?

Välittääkö ap itse vaikka yksinäisestä naapurista? Mitä ap on tehnyt sen eteen ettei olisi yksinäinen? Ihmiset jatkavat aina valittaa yksinäisyydestään, mutta eivät tee mitään asian eteen. Tiedän tämän, koska minulla oli eräs ystävä samanikäinen nainen kun minä, joka väitti olevansa masentunut ja yksinäinen. Mutta aina kun kutsui häntä ulos hengailemaan, piknikille, leffaan, kävelylle jne, niin häntä ei koskaan jaksanut tulla, niinpä päätin antaa hänen olla.  N22

Pyysitkö häntä aina lähtemään ulos sen sijaan että olisit mennyt hänelle kylään ja olisitte siellä tehneet yhdessä jotain koska masentunut kovin paljoa jaksaa kodin ulkopuolella liikkua.

Luuletko etten koskaan kysynyt häneltä? Ehdotin hänelle sitä monta kertaa, mutta siihenkin häneltä löytyi aina jokin syy.

Tässä muutama hänen viime vuoden viesti WhatsApp:ista "Ei sovi :)", "Ei käy", "Ei käy", "Ei käy", "En nyt jaksa", "Ei pysty, muuta menoa", "Tää viikonloppu ei sovi", "Ei nyt kiinnosta", "Joku toinen kerta", "Ei pysty pitää siivota", "Joo, on, mut nyt en voi", "Mua väsyttää".

Ei tuollaisen ihmisen kanssa kukaan jaksa kauan viestitellä, jos hänellä ei koskaan ole mukamassa aikaa, vaikka hän asuu 1.5 km päästä minusta. Olkoon yksin sitten. N22

Vierailija
42/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUHEAA! Kannattaisiko hankkia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro miksi sinusta pitäisi muiden välittää. 

Duh ihmiset kaipaa välitystä!?!?

Välittääkö ap itse vaikka yksinäisestä naapurista? Mitä ap on tehnyt sen eteen ettei olisi yksinäinen? Ihmiset jatkavat aina valittaa yksinäisyydestään, mutta eivät tee mitään asian eteen. Tiedän tämän, koska minulla oli eräs ystävä samanikäinen nainen kun minä, joka väitti olevansa masentunut ja yksinäinen. Mutta aina kun kutsui häntä ulos hengailemaan, piknikille, leffaan, kävelylle jne, niin häntä ei koskaan jaksanut tulla, niinpä päätin antaa hänen olla.  N22

Epäilen ap:n kärsivän kumppanittomuusyksinäisyydestä. Sen eteen minäkin olen tehnyt vaikka ja mitä, mutta ketään ei voi kumppaniksi pakottaa, joten yksinäisyys

Hep! En ole ap, mutta juurikin tuo: ei ole ole ketään läheistä, jolle olisin tärkeä. Olen aina yksin, illat jamyöt varsinkin. Kumppani puuttuu, mutta niitä ei voi tilata edes Temusta.

Vierailija
44/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tämän saman aloituksen ennenkin. Minä kyllä ymmärrän sinua, Ap, mutta en voi samaistua, koska kaipuuni yksinäisyyteen ja hiljaisuuteen.. on loputon.

En koe hetkeäkään olotilaani yksinäiseksi yksin ollessani. Olen todella onnellinen, syvässä rauhan ja harmonian tilassa nimenomaan yksin.

Koko ajan olisi 'kahvikanditaattia' tarjolla, ei siitä todellakaan ole kiinni. 

Vierailija
45/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea löytyy, kun on ainakin sen 5972 tyyppiä kahlannut läpi vähintään. Muistakaa sitten aina, että se nyxä on se oikee vaikka ensi viikolla ois jo toinen löytynyt tilalle ja haikailette sitä 2 kk takaista.

Vierailija
46/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joiden kanssa 'bondaan', astuvat  minun vibraatiokentässäni minun rinnallani ikäänkuin toiseen dimensiotodellisuuteen.

Muovaan heistä spirituaalisempia, jos sen voisi näin ilmaista. [Tiedän, että tämä saattaa nyt kuulostaa Skepsis-hemmon korvaan hurlumhei pseudotieteeltä. Mutta en liioittele, minulla on läheisteni kanssa tämä tietynlainen korostunut psyykkisyys].

Yhteytemme on erittäin vahva energeettisesti, mentaalisesti ja emotionaalisesti, ja vieläpä täysin riippumaton lokaatiosta ja välimatkasta.

Telepatia välillämme on voimakasta.

Vierailija
47/47 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjempaa on, kun on ihmisiä ympärillä ja heistä ei kukaan välitä.

Ei ole. Jos mä sairastuisin vakavasti, niin mulla ei olisi yhtään ketään, joka voisi vaikka ajaa mut tarvittaviin hoitoihin, jos en itse pystyisi. 

Sama täällä, aina pitää vaan yrittää pärjätä yksin. Tuo on yksi kauhuskenaarioistani, sama tilanne kun jos  en pystyisi käymään itse kaupassa. Täällä maaseudulla ei ole mitään Wolteja.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän