Yksinäisyys on kauheaa, kukaan ei välitä
Olen yksinäinen nainen. Ostin juuri miesten kalsarit ja kauluspaidan. Ne päällä juon punaviiniä. Nojailen olohuoneen seinään avoimen ikkunan edessä. Tuntuu tyhjältä.
Kommentit (47)
Miten ne miesten kalsarikännit auttaa naisen yksinäisyyteen, häh?
Itse yksinäinen kolmekymppinen mies. Asun vielä melko isossa kämpässäkin kaupungin keskellä, joten jotenkin korostuu tuo yksinäisyys. Ystäviä on ehkä yksi. Ei tässä oikein muu auta kuin keksiä vaan jotain tekemistä täyttämään yksinäisiä päiviä ja iltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro miksi sinusta pitäisi muiden välittää.
Duh ihmiset kaipaa välitystä!?!?
Välittääkö ap itse vaikka yksinäisestä naapurista? Mitä ap on tehnyt sen eteen ettei olisi yksinäinen? Ihmiset jatkavat aina valittaa yksinäisyydestään, mutta eivät tee mitään asian eteen. Tiedän tämän, koska minulla oli eräs ystävä samanikäinen nainen kun minä, joka väitti olevansa masentunut ja yksinäinen. Mutta aina kun kutsui häntä ulos hengailemaan, piknikille, leffaan, kävelylle jne, niin häntä ei koskaan jaksanut tulla, niinpä päätin antaa hänen olla. N22
Noku sen välityksen pitää tulla siltä sugrör dädiltä tai IG sexiwau instabeibeltä joka lipoo tajunnanräjäyttävän orgasmin tai imee pallot tyhjiksi mukisematta samalla kun itse ei tee mitään asioiden eteen.
Yksinäisyys johtuu yleensä ihmisen laiskuudesta. Kaikki pitäisi tuoda aina eteen valmiina.
vaikutat niin itseriittoiselta narsistilta ei ole ihme jos ei ystäviä ole,
Miksei naiset halua tutustua yksinäisiin kiltteihin miehiin. Kilttejä miehiä on joka paikassa mutta naiset vaan valittaa yksinäisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välittääkö ap itse vaikka yksinäisestä naapurista? Mitä ap on tehnyt sen eteen ettei olisi yksinäinen? Ihmiset jatkavat aina valittaa yksinäisyydestään, mutta eivät tee mitään asian eteen. Tiedän tämän, koska minulla oli eräs ystävä samanikäinen nainen kun minä, joka väitti olevansa masentunut ja yksinäinen. Mutta aina kun kutsui häntä ulos hengailemaan, piknikille, leffaan, kävelylle jne, niin häntä ei koskaan jaksanut tulla, niinpä päätin antaa hänen olla. N22
Pyysitkö häntä aina lähtemään ulos sen sijaan että olisit mennyt hänelle kylään ja olisitte siellä tehneet yhdessä jotain koska masentunut kovin paljoa jaksaa kodin ulkopuolella liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ap:n kärsivän kumppanittomuusyksinäisyydestä. Sen eteen minäkin olen tehnyt vaikka ja mitä, mutta ketään ei voi kumppaniksi pakottaa, joten yksinäisyys on ja pysyy teitpä itse kuinka paljon tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö häntä aina lähtemään ulos sen sijaan että olisit mennyt hänelle kylään ja olisitte siellä tehneet yhdessä jotain koska masentunut kovin paljoa jaksaa
Ei se muuta sitä, että hänelle tarjottiin vaihtoehtoa jotka ilmeisen toistuvasti ampui alas. Tuossakin kuviossa hän olisi todennäköisesti ollut "better off" jos olisi poistunut mukavuusalueeltaan ja lähtenyt mukaan, vaikka ensireaktio olisikin ettei jaksa tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä. Hän auttaa sinua kaikessa, jos pyydät syntejäsi anteeksi.
Tuosta onkin ollut apua, mitä 6 miljoona juutalaista joukkotuhottu, Stalin vainonnut vähemmistöjä, kaksi maailmansotaa käyty ja ehkä ollaan jo kolmannenkin partaalla. Koska tää Jeesus jaksais tulla jeesimää meit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ap:n kärsivän kumppanittomuusyksinäisyydestä. Sen eteen minäkin olen tehnyt vaikka ja mitä, mutta ketään ei voi kumppaniksi pakottaa, joten yksinäisyys
Ei varmaan yhtään raskaat setit mahdolliselle kumppanille, että toinen ripustaa kirjaimellisesti koko onnellisuutensa, tulevaisuuden, elämän häneen. Näkee ylikselläkin näitä aloituksia missä joku julistaa ettei häntä kiinnostaa paskaakaan osallistua yhteiskuntaan kun ei ole kumppania, aivan kuin hän jotain tekisi, vaikka saisikin sen kumppanin.
Itse sairastuin yksinäisyyden vuoksi lopulta skitsofreniaan.
M55.
Näin vanhempana kelpaa jo eri ikäiset ystävät. Nuorempana oli vaikeampaa löytää saman ikäisiä ystäviä. Voisitko alkaa harrastamaan jotain sosiaalista? Löytyy taidekerhoja, liikuntaryhmiä, avoimesta yliopiston kieliryhmiä, seurakunnan tai Spr:n vapaaehtoistoimintaa. Ystävien löytäminen vaatii usein samankaltaisia kiinnostuksenkohteita.
Kaikki mestat on täynnä vaan käytettyjä prutkuja, ei sellasilla kilometrit täynnä olevilla kotteroilla jaksa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä. Hän auttaa sinua kaikessa, jos pyydät syntejäsi anteeksi.
Olen uskova, mutta MiTeN mua RiSoO tällaiset heitot!
Onko ihmisen traumat joku synti vai? Kärsivän ihmisen pahin vihollinen on näkjään muut (ali-)ihmiset!
Oikeasti Jeesus tarjoaisi lohtua ja tukea, eikä naputtaisi sormi pystyssä jostain synneistä. Älä valjasta Jeesusta omiin uskonnollisiin höpötyksiisi!
Totuus on ettei kukaan välitä toisista ihmisistä. Ainoastaan mitä toinen pystyy sinulle tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse yksinäinen kolmekymppinen mies. Asun vielä melko isossa kämpässäkin kaupungin keskellä, joten jotenkin korostuu tuo yksinäisyys. Ystäviä on ehkä yksi. Ei tässä oikein muu auta kuin keksiä vaan jotain tekemistä täyttämään yksinäisiä päiviä ja iltoja.
Mikä sulla on syy yksinäisyyteen?
etkö edes tiedä sukupuoltasi tapa itsesi vai tarvitsetko siihenkin apua
Sama minulla, saan olla kämpässänikin kuolleena vaikka kuinka kauan kun ei ole omaisia, eikä miesystävääkään. Kyllä on tämäkin päivä mennyt miettiessä tätä orpoa elämää.