suomalainen ei osaa olla ilman alkoholia juhla kuin juhla niin alkoholilla läträtään
suomalaiset kuuluisia kosteista juhlista oli sitten juhla mikä tahansa niin pulloja riittää niihin panostettu eniten suomalaiset ryyppäävät kuin mitkäkin siat puolestani voivat hypätä veteen umpihumalassa ja hukkua täysiä sikoja olette ettekä osaa saati kykene juhlimaan ilman alkoholia
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Lasi-kaksi läträämistä??
Ok
sikoja olette joka iikka
Ap
Onko meillä muita laillisia päihteitä?
Juhlissa voin hyvin olla ilman alkoholia mutta arki on sitten eri juttu.
No minä olen suomalainen ja mieheni on suomalainen, eikä meistä kumpikaan juo nyt pääsiäisenä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasi-kaksi läträämistä??
Ok
sikoja olette joka iikka
Ap
Porsaita äidin oomme kaikki, mutta oletko itse mongolialainen vai miksi kokoajan sanot te suomalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasi-kaksi läträämistä??
Ok
sikoja olette joka iikka
Ap
Porsaita äidin oomme kaikki, mutta oletko itse mongolialainen vai miksi kokoajan sanot te suomalaiset?
Ivanhan tuo on.
Ai, meille ei kyllä maistu eikä ole ikinä maistunut. Ei minulle eikä miehelleni ja ihan suomalaisia ollaan oltu yli 50v.
En juo alkoholi juomia juuri koskaan. Alkoholi maistuu pahalle.
Itse en kyllä alkoholiin koske pääsiäisenä ja meitä taitaa olla muitakin.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
Omalla terassilla avataan grillikausi, ja voi kauheeta: koko pullo punkkua neljälle. Örveltämiseksi menee kyllä.
Kolme vodkaa ja koppa olutta. Enpä sanoisi läträämiseksi, mulla on kuitenkin neljä päivää aikaa.
Minulla on ohjeita Suomen kielen YKI -testin läpäisyyn: Lauseet aloitetaan isolla kirjaimella ja muistetaan käyttää pilkkuja ja pisteitä.
Skarppaa, ap!
Onhan se viinakin jotain jos ei ole parempaa päihdettä.
Just kaverille pohdin, että suvun häissä on läträtty alkoholilla vain yksissä kymmenestä. Hyvin ne ovat menneet kaikki, ilman alkoholiakin.
Muuten kaadan kyllä aina tilaisuuden tullen, joten ei ole minulle vierasta läträyskään. Joulut ja muut perhejuhlat menneet aina selvinpäin ilta yhdeksään tai kymmeneen asti, minkä jälkeen olen saattanut korkata.
Lasi-kaksi läträämistä??
Ok