Näkeekö katseesta tai kasvoista ihmisen tyhmyyden? Minua on sanottu "yksinkertaisen"näköiseksi.
Esim. avonainen suu, iso nenä, vetäytynyt leuka ja "laiskat" silmät.
On myös sanottu että näytän "maalaiselta" koska kaikki piirteeni naamassa ovat isoja ja romuluisia.
Näkeekö ihmiset oikeasti naamasta tai katseesta toisen henkisiä piirteitä?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee jo kilometrin päähän että mihinkään muuhun ei olla panostettu kuin ulkonäköön niin kyllä se aika hyvin kertoo siittä että järkeä ei löydy. Ei vuorokaudessa riitä tunnit siihen että panostaisi täydelliseen ulkonäköön sekä asioiden ja taitojen opetteluun
Silti monet menestyneet ja pitkälle kouluttautuneet ovat sellaisia laihoja/jänteviä ja luonnonkauniita/komeita, eli pidetään huolta niistäkin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta näkee.
Fiksuimmilla on usein kuolemankatse, joka on seurausta siitä, että ihminen ajattelee. Tällaisia ihmisiä ei pidetä tyhminä, eivätkä ne sitä ole.
Niinpä, minulla on läpitunkevat silmät ja se saa jotkut ihmiset pelkäämään tai hätkähtämään katsettani.
Olen aina ihmetellyt miksi näin on, niin eräs ystäväni sanoi, että katseeni on hyvin läpitunkeva ja voimakas. Olen ajattelija, se on mielihommaani johtuneeko siitä ja myös siitä, että tunnen totuuden, olen uskovainen.
Olen siis myös ollut aina totuudenetsijä, haistan ja vaistoan vääryyden ja pahuuden kaukaa.
Niinhän sitä sanotaan, että jos tunnet oikein hyvin aidon setelin, tunnet myös väärennetyn automaattisesti.
Olet narsisti eli persoonallisuushäiriöinen. Sellaisella on grandiooseja kuvitelmia itsestään.
--------------------------------
Narsistidiagnoosia ei pysty antamaan kuin psykiatri ja hänkin vasta monien testien jälkeen, joten tämän palstan tyypilliset imbesillit kommentit saa jättää omaan mitättömyyteensä jälleen kerran.
Neljänkymmenen opettajavuoden kokemuksella sanoin, että näkee. Vilkaisemalla tulevaa luokkaa ja näkee heti, millaisia oppijia he ovat. Toki joskus tulee poikkeuksia suuntaan tai toiseen, mutta yleisesti älykkyyden ja kehityskykyisyyden näkee jo lapsesta. -Jalkaterän asennosta, sanoi entinen kollegani.
https://hedniskatankar.com/wp-content/uploads/2019/10/2019-03-12-21-55-…
Katsokaa tuo. Siinä todistetta miksi suomalaisillakin esiintyy pientä töpselinenää, leuattomuutta ja pieniä siansilmiä. Ja ei enää myöskään ihmetytä miksi itselle nuo ulkoiset piirteet ovat luontaisesti epäviehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö kerro mitään. Monet SS upseerit oli hauskoja seuramiehiä ja hyviä perheenisiä ja samalla tapattivat juutalaisia kaasukammioissa. Ei Purran ja Halla-ahon ulkomuoto paljasta heissä asustavaa pahuutta.
Mutta Marinin ulkomuodosta ja habituksesta tuo pahuus oikein huusi.
Kyllä. Hän on paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta näkee.
Fiksuimmilla on usein kuolemankatse, joka on seurausta siitä, että ihminen ajattelee. Tällaisia ihmisiä ei pidetä tyhminä, eivätkä ne sitä ole.
Niinpä, minulla on läpitunkevat silmät ja se saa jotkut ihmiset pelkäämään tai hätkähtämään katsettani.
Olen aina ihmetellyt miksi näin on, niin eräs ystäväni sanoi, että katseeni on hyvin läpitunkeva ja voimakas. Olen ajattelija, se on mielihommaani johtuneeko siitä ja myös siitä, että tunnen totuuden, olen uskovainen.
Olen siis myös ollut aina totuudenetsijä, haistan ja vaistoan vääryyden ja pahuuden kaukaa.
Niinhän sitä sanotaan, että jos tunnet oikein hyvin aidon setelin, tunnet myös väärennetyn automaattisesti.
Voi luoja :O oikeastiko tällaisia ihmisiä on olemassa! Tunnen totuuden. Huoh.
Miksi lausut turhaan Herran nimeä, sitä ei Herra jätä rankaisemasta. Tee parannus ja rukoile Jeesus elämääsi. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta näkee.
Niinhän sitä sanotaan, että jos tunnet oikein hyvin aidon setelin, tunnet myös vä
Olet narsisti eli persoonallisuushäiriöinen. Sellaisella on grandiooseja kuvitelmia itsestään.
--------------------------------
Narsistidiagnoosia ei pysty antamaan kuin psykiatri ja hänkin vasta monien testien jälkeen, joten tämän palstan tyypilliset imbesillit kommentit saa jättää omaan mitättömyyteensä jälleen kerran.
Täällä myös yksi totuuden haistava, tunnen syvää häpeää tuota ekaa totuuden haistajana tekstiä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö kerro mitään. Monet SS upseerit oli hauskoja seuramiehiä ja hyviä perheenisiä ja samalla tapattivat juutalaisia kaasukammioissa. Ei Purran ja Halla-ahon ulkomuoto paljasta heissä asustavaa pahuutta.
Kyllä. Hän on paha.
Ma ri n on robotti.
Ei. Minulla on ilmeisesti jotenkin ihmettelevä ilme tai katse, en tiedä tuleeko silmistä vai mistä. Tämän seurauksena jotkut luulevat joskus, että en tajua, mitä sanottiin. Mutta läheskään kaikki ihmiset ei niin typeriä johtopäätöksiä tee. Olen sitten ilmeisesti joskus yllättänyt nämä olettajat, kun ovat oppineet tuntemaan minua vähän enemmän.
En nuorempana tajunnut minkä vaikutelman annan, mutta nykyään oikeastaan melkein nautin tilanteesta.
Suu auki mollottaminen nyt on ainakin ihan selkeä merkki, että yläkerrassa on muutama kamari pimeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi näyttää yksinkertaiselta olematta sitä ja olla yksinkertainen näyttämättä siltä. Yleensä se, mitä sanoo kertoo enemmän.
Kyllä. Joku voi olla ulospäin tosi supliikki ja yrittää kuulostaa jämptiltä ja pätevältä. Sitten sieltä ulkokuoren alta saattaa paljastua loppujaan todella yksinkertainen ihminen, joka ei todellakaan ole se penaalin terävin kynä. Yleensä nämä ovat vielä sellaisia etteivät millään haluaa myöntää itselleen virheitään ja vajaavaisuuksiaan.
No jos olet itse fiksu, huomaat kyllä melko nopeasti puheesta, onko pyrkyri vai oikeasti pätevä. Ei tule yllätyksenä
Ei todellakaan aina huomaa. Joku voi olla hyvä puhumaan, mutta ei osaa matemaattisesti laskea ensimmäisen asteen yhtälöä. Täm
Niin, sen sanailun taakse näkee, jos tarpeeksi pitkään kuuntelee. Tai jos pitäisi puhua asiaa
Vierailija kirjoitti:
Neljänkymmenen opettajavuoden kokemuksella sanoin, että näkee. Vilkaisemalla tulevaa luokkaa ja näkee heti, millaisia oppijia he ovat. Toki joskus tulee poikkeuksia suuntaan tai toiseen, mutta yleisesti älykkyyden ja kehityskykyisyyden näkee jo lapsesta. -Jalkaterän asennosta, sanoi entinen kollegani.
Opettajat ne vasta tyhmiä onkin. Eivät edes nuotteja osaa, vaikka se on ihan yleistietoa.
Vierailija kirjoitti:
https://hedniskatankar.com/wp-content/uploads/2019/10/2019-03-12-21-55-…
Katsokaa tuo. Siinä todistetta miksi suomalaisillakin esiintyy pientä töpselinenää, leuattomuutta ja pieniä siansilmiä. Ja ei enää myöskään ihmetytä miksi itselle nuo ulkoiset piirteet ovat luontaisesti epäviehättäviä.
Suomessa on vuosikymmenet ja -sadat vedetty viinaa ja kyllähän se väkisin piirteissämme näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta näkee.
Voi luoja :O oikeastiko tällaisia ihmisiä on olemassa! Tunnen totuuden. Huoh.
----------------------------------
Kun tuntee Isän Jumalan ja Jeesuksen henkilökohtaisesti, siinä on totuus.
Muualta ei totuutta enää tarvitse etsiä. Suosittelen lämpimästi sinullekin ja kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hän on paha.
Ma ri n on robotti.
Sinä oot noita-akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hän on paha.
Ma ri n on robotti.
Marin on riivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajat ne vasta tyhmiä onkin. Eivät edes nuotteja osaa, vaikka se on ihan yleistietoa.
Sivusta, ei kannata opettajia haukkua
Vierailija kirjoitti:
Suu auki mollottaminen nyt on ainakin ihan selkeä merkki, että yläkerrassa on muutama kamari pimeänä.
Olen huomannut, että toisilla on niin suuri alahuuli, ettei jaksa pitää suuta kiinni ilmeisesti.
Yleensä ne sanoo kauniiksi, suloiseksi yms. Ehkä sun vauvaa ei voinut kuvailla niin? 🤪