Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!

Vierailija
18.04.2025 |

Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.

Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!

Kommentit (320)

Vierailija
221/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä kommenteja.  Täällä Keski-Euroopassa on aivan normaalia treffeillä odotellessa tilata vaikka lasi viiniä tai jotain pientä naposteltavaa.  En odottelisi otsasuonet pullollaan, koskase tulee ja koska saan kahvia. Huolestuttaa osaisiko sitä Suomessa edes käyttäytyä. Kovin on ahtaat säännöt.

Ei ole kyse tuosta. Vaan jos on ekat treffit niin ollaan näkyvillä. Ei istuta perällä nurkkauksessa.

Se mies ei tehnyt oikestaan mitään väärin, vaan se on Suojautumis-Koodi eli se on miehen tapa mennä ns. suojaiseen paikkaan ja haluaa varmistaa ettei kukaan näe koska jos sieltä tuleekin joku ei toivottu niin ei ainakaan kukaan tuttu ja muut ihmiset näe sitä. 

Tuo olisi kyllä ihan käsittämättömän huonoa käytöstä. Minä en ole koskaan tavannut ihmistä, jonka seurassa en kehtaisi näyttäytyä. Jos miehen mielestä sellaisia ihmisiä on, hän ei olisi minulle sopiva mies, vaan ala-astetasolle jumahtanut pelle. 

Vierailija
222/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juurikin tuollainen etukäteen kulman taakse kuppinsa kanssa piiloutunut plösö & kouluttamaton mies maalta. Kohteliaana naisena vedin treffit kunnialla läpi. Mies laittoi viestiä perään. Olisi halunnut nähdä uudestaan. Toisille treffeille hänen toiveenaan oli netflix & chill. Kunnon low effort! En lämmennyt. Plösöt miehet ei herätä mussa haluja. Eikä kyllä juntitkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä ihan käsittämättömän huonoa käytöstä. Minä en ole koskaan tavannut ihmistä, jonka seurassa en kehtaisi näyttäytyä. Jos miehen mielestä sellaisia ihmisiä on, hän ei olisi minulle sopiva mies, vaan ala-astetasolle jumahtanut pelle.

Joo mä ymmärrän mutta yritä nyt tajuta että se on Suojautumis-Koodi ja kerroin jo mikä se on. Se on sen takia myös ettei mies häpeä tilannetta jos nainen onkin ei toivottu esim hyvät kuvat ja sitten tulee paikan päälle norsu.

Vierailija
224/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä kommenteja.  Täällä Keski-Euroopassa on aivan normaalia treffeillä odotellessa tilata vaikka lasi viiniä tai jotain pientä naposteltavaa.  En odottelisi otsasuonet pullollaan, koskase tulee ja koska saan kahvia. Huolestuttaa osaisiko sitä Suomessa edes käyttäytyä. Kovin on ahtaat säännöt.

Ei ole kyse tuosta. Vaan jos on ekat treffit niin ollaan näkyvillä. Ei istuta perällä nurkkauksessa.

Se mies ei tehnyt oikestaan mitään väärin, vaan se on Suojautumis-Koodi eli se on miehen tapa mennä ns. suojaiseen paikkaan ja haluaa varmistaa ettei kukaan näe koska jos sieltä tuleekin joku ei toivottu niin ei ainakaan kukaan tuttu ja muut ihmiset näe sitä. 

Tämmöisen pellen kanssa tuskin kukaan haluaa olla tekemisissä 

Vierailija
225/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa. 

Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?

No on se. Ite oisin repusta ottanut termari. Ja juonu kahvit. Tietää aina laadun ja aromit mitä saa. Tietty vasta kun toinen saapuu.

Vierailija
226/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen pellen kanssa tuskin kukaan haluaa olla tekemisissä 

mä ymmärrän ettei se näytä kivalta mutta mies haluaa varmistaa että sieltä tulee juuri se mitä odottaakin, sen takia pitää mennä ns. piiloon valmiiksi. ei se mies tehnyt mitään väärää vaan se on Suojautumis-Koodi! usko jo. ;) joo mä ymmärrän että se temppu ei ole mukava mutta kun jotkut miehet haluaa sen koodin käyttää.

Vierailija
227/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä ymmärrän mutta yritä nyt tajuta että se on Suojautumis-Koodi ja kerroin jo mikä se on. Se on sen takia myös ettei mies häpeä tilannetta jos nainen onkin ei toivottu esim hyvät kuvat ja sitten tulee paikan päälle norsu.

Ok eli mies on idiootti ja ei jatkoon. Kenenkään ei ole pakko tykätä mistä ei tykkää, mutta jos aikuinen ihminen ei kehtaa näyttäytyä kahvilla ylipainoisen naisen seurassa, niin on sen verran tyhmä ihminen, että harvaa naista kiinnostaa. 

Vierailija
228/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä mies oli pinnallinen ja pettyi ensinäkemältä tai sitten on muuten vain vetelää sorttia, tai leikkii vaikeasti saavutettavaa. Vaikuttiko treffien aikana yhtään kiinnostuneelta tai siltä että pyrkisi antamaan myönteisen vaikutelman? Menikö treffit muutenkin pieleen?

Vierailija
229/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli mies on idiootti ja ei jatkoon. Kenenkään ei ole pakko tykätä mistä ei tykkää, mutta jos aikuinen ihminen ei kehtaa näyttäytyä kahvilla ylipainoisen naisen seurassa, niin on sen verran tyhmä ihminen, että harvaa naista kiinnostaa. 

ei välttämättä idiootti mutta se on sellanen paniikki-stressi tilanne niin siinä mies haluaa varman päälle, voi olla ylipainoa vähän mutta siinä on kyse siitä että jos sitä ylipainoa on todella paljon että on ns. Norsu tai Valas niin mies voi paeta tilanteesta ettei kukaan näe.

Vierailija
230/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei välttämättä idiootti mutta se on sellanen paniikki-stressi tilanne niin siinä mies haluaa varman päälle, voi olla ylipainoa vähän mutta siinä on kyse siitä että jos sitä ylipainoa on todella paljon että on ns. Norsu tai Valas niin mies voi paeta tilanteesta ettei kukaan näe.

Mun tapauksessa mies itse oli ylipainoinen eli piilotteliko sitten ruhoaan pöydän takana. Kerran deittiseuraksi osui todella lyhyt (n160cm pätkä) mies. Oli istumassa pöydässä kun menin. Syykin selvisi, kun tyyppi nousi ylös käydäkseen vessassa...

Vierailija
231/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa spekulointia. Ei toi nyt niin kamalaa tai kummallista ole. Ehkä kannattaisi jutella ja tavata ja katsella miltä tyyppi muuten vaikuttaa.

Vierailija
232/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa spekulointia. Ei toi nyt niin kamalaa tai kummallista ole. Ehkä kannattaisi jutella ja tavata ja katsella miltä tyyppi muuten vaikuttaa.

Sepä se. Ehkäpä mies olisi laittanut viestiä sovittuna hetkenä, mutta AP:n piti mennä ulos töröilemään etuajassa :D

Vierailija
233/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesten suurin pelko on, että paikalle tulee ylipainoinen nainen, niin eikö voi vain swaipata niitä naisia, joilla on selkeät vartalokuvat, joista käy paino ilmi? Jos paikalle tulee silti ylipainoinen nainen, niin voi sanoa, että deittailee vain hoikkia naisia tai kohteliaammin ettei nainen ole omaa tyyppiä. Ei ole normaalia, jos pitää varautua paikalta karkaamiseen tai piiloutumiseen.

Vierailija
234/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten suurin pelko on, että paikalle tulee ylipainoinen nainen, niin eikö voi vain swaipata niitä naisia, joilla on selkeät vartalokuvat, joista käy paino ilmi? Jos paikalle tulee silti ylipainoinen nainen, niin voi sanoa, että deittailee vain hoikkia naisia tai kohteliaammin ettei nainen ole omaa tyyppiä. Ei ole normaalia, jos pitää varautua paikalta karkaamiseen tai piiloutumiseen.

Mies oli varannut mukavan nurkkapöydän mutta täällä käy mammojen kovat spekulaatiot motiiveista. Pahinta toki ehdotetaan :D

Vierailija
235/320 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä mies, joka kulkee aina muutaman askeleen edelläsi eikä rinnallasi. Näitä itsekeskeisiä tunne-elämältään ongelmaisia riittää vapailla markkinoilla. En olisi mennyt treffeille, vaan olisin poistunut paikalta. Suosittelen blokkaamaan ja unohtamaan koko tyypin. 

Vierailija
236/320 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olikin peräkamarin poika

Vierailija
237/320 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh, nolo mies.

Vierailija
238/320 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkuin vaikka vaimo tai joku vaimon ystävä?

Vierailija
239/320 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki väärin siinä, että ei laittanut viestiä deitti kumppanille, että olen sisällä ja istun kahvilan takaosassa, ovelta vasemmalle tms. Kuinka vaikeaa tuollaisen viestin laittaminen on?

Ymmärrän hyvin sen, jos deiteillä haluaa istua vähän suojaisemmassa paikassa. Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla, jossa helpommin saattaa tuttuja kävellä sisään. Ja onhan se kivenpi muutenkin jutella ja tutustua, kun on rauhallinen paikka. Deitti kumppani kai kuitenkin tarkoitus kohdata, joten häneltä ei tarvitsisi piiloutua.

Vierailija
240/320 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on.