Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!
Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.
Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilanne on kato sellainen että jos joku näkee niin ihmiset saattaa juoruilla jos on nähnyt ja suomalaiset on kovia juoruamaan ja kyttäämään, niin haluaa olla suojassa ja rauhassa nurkkauksessa.
Sen takia suojainen paikka ettei ketään näe.
Tätä minäkin yritin jo kertaalleen kirjoittaa, mutta lainaaminen ei onnistunut. Että jos ei halua ekalla deitillä istua ihan "näyteikkunassa", vaan mennä sivummalle, kyse ei välttämättä ole siitä, että häpeää seuralaistaan. Kun se on juurikin noin, että ihmiset on ihan hemmetin uteliaita. Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla saattaa hyvinkin tuttuja saapastella sisään ja äkkiä siiten lähtee tiedotus toiminta käyntiin. Ja toiset meistä on ujompia kuin toiset..
tämän takia se Suojautumis-Koodi on jollekkin tärkeä kun jos pienemmällä paikkakunnalla joku tuttu tai puolituttu näkee niin heti ollaan juoruamassa että kenen se istui siellä kahvilassa! Tämä suomi nyt sattuu olemaan sellainen kyttäys/juoruamis kansa niin sen takia suojaan ekan kerran ainakin.
Menen aina etuajassa paikalle, otan juomani, menen oven läheiseen pöytään istumaan ja ilmoitan sijaintini treffikumppanille.
Näin vältetään arpominen siitä kuka maksaa ja jos paikalle ilmaantuu kuvista räikeästi poikkeava rämehirviö, niin pääsen sujuvasti poistumaan paikalta sillä välin kun catfish-huijari käy tilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisen pellen kanssa tuskin kukaan haluaa olla tekemisissä
mä ymmärrän ettei se näytä kivalta mutta mies haluaa varmistaa että sieltä tulee juuri se mitä odottaakin, sen takia pitää mennä ns. piiloon valmiiksi. ei se mies tehnyt mitään väärää vaan se on Suojautumis-Koodi! usko jo. ;) joo mä ymmärrän että se temppu ei ole mukava mutta kun jotkut miehet haluaa sen koodin käyttää.
Ei hitto miten lapsellista. 😂
Ettei kehtaa toisen aikuisen ihmisen kanssa näyttäytyä julkisella paikalla, koska mitähän ne kaverit ajattelee. Jos ihmisellä on hyvä itsetunto, ei tarvi märehtiä tuollaista. Toisaalta, kuvitteletko olevas maailman napa, jonka liikkeitä kaikki seuraavat ja josta kaikki puhuvat? Tässä tulee totuus: ketään
Kyllä monelle suomalaiselle varsinkin naiselle on juoruaminen elämäntapa, sen takia Suojautumis-koodi käyttöön että saa olla rauhassa. Täällä ei varsinkaan pienemmällä paikkakunnalla saa missään istua rauhassa ettei joku tuttu ole heti näkemässä.
M44
Otsikon mukaan ongelma oli se että mies oli jo tilannut kahvin, itse aloituksen mukaan ongelma oli se ettei mies odottanut sinua ulkona tai laittanut viestiä. Pystyn ymmärtämään vain harmituksen siitä ettei laittanut viestiä, minusta on parempi istua pöydässä jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisen pellen kanssa tuskin kukaan haluaa olla tekemisissä
mä ymmärrän ettei se näytä kivalta mutta mies haluaa varmistaa että sieltä tulee juuri se mitä odottaakin, sen takia pitää mennä ns. piiloon valmiiksi. ei se mies tehnyt mitään väärää vaan se on Suojautumis-Koodi! usko jo. ;) joo mä ymmärrän että se temppu ei ole mukava mutta kun jotkut miehet haluaa sen koodin käyttää.
Ei hitto miten lapsellista. 😂
Ettei kehtaa toisen aikuisen ihmisen kanssa näyttäytyä julkisella paikalla, koska mitähän ne kaverit ajattelee. Jos ihmisellä on hyvä itsetunto, ei tarvi märehtiä tuollaista. Toisaalta, kuvitteletko olevas maailman napa, jonka liikkeitä kaikki seuraavat ja josta kaikk
Mitä väliä? Ei mun läheisiin kuulu sellaisia juoruilijoita, eikä muiden ihmisten puheilla ole mitään merkitystä. Enää ei eletä 1800-luvulla, miehet ja naiset saavat tapailla toisiaan kasuaalisti ilman että maine kärsii. On kyllä epäviehättävää jos juoruilee tai on vaivaantunut juoruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tuntuu kokevan tämän raha- ja tasa-arvoasiana. Mutta kyseessä on kuitenkin hyvä käytös. Unohdetaan sukupuoli, niin kun mennään yhdessä jonnekin, mennään yhdessä. Tilataan kahvit jne. Jos haluaa tarjota, sanoo maksamisen yhteydessä, että minä tarjoan. Minä naisena teen näin usein ihan kavereita nähdessä. Olen asunut useassa maassa, ja se on kaikkialla muualla ollut tapana. Ja seuraavalla kerralla tarjoaa toinen. Aina. Ja jos ei halua tarjota, niin voi myös sanoa, ihan suoraan, että ostetaan erikseen. Ei se ketään normaaliälyistä loukkaa. Suora viestintä on yleensä aina paras.
Luikkiminen, viestimättömyys ja toisen turhaan odotuttaminen on moukkamaista. Ei sellaisen kanssa kannata aikaansa tuhlata. Ei kukaan nainen tarvitse miestä niin paljoa, että huono kannattaisi huolia.
Tulee kalliiksi se tarjoaminen, koska ensitreffit menevät t
Sehän se syy kai onkin. Jos mies tarjoaa, hänellä on joko rahaa tai sitten hän ei ole ekoilla treffeillä säännöllisesti käyvä. Miksi kukaan haluaisi miehen jonka rahat menevät ekoihin treffeihin? Eikös tuo vain kerro, ettei hän kelvannut kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tuntuu kokevan tämän raha- ja tasa-arvoasiana. Mutta kyseessä on kuitenkin hyvä käytös. Unohdetaan sukupuoli, niin kun mennään yhdessä jonnekin, mennään yhdessä. Tilataan kahvit jne. Jos haluaa tarjota, sanoo maksamisen yhteydessä, että minä tarjoan. Minä naisena teen näin usein ihan kavereita nähdessä. Olen asunut useassa maassa, ja se on kaikkialla muualla ollut tapana. Ja seuraavalla kerralla tarjoaa toinen. Aina. Ja jos ei halua tarjota, niin voi myös sanoa, ihan suoraan, että ostetaan erikseen. Ei se ketään normaaliälyistä loukkaa. Suora viestintä on yleensä aina paras.
Luikkiminen, viestimättömyys ja toisen turhaan odotuttaminen on moukkamaista. Ei sellaisen kanssa kannata aikaansa tuhlata. Ei kukaan nainen tarvitse miestä niin paljoa, että huono kannattaisi huo
Sehän se syy kai onkin. Jos mies tarjoaa, hänellä on joko rahaa tai sitten hän ei ole ekoilla treffeillä säännöllisesti käyvä. Miksi kukaan haluaisi miehen jonka rahat menevät ekoihin treffeihin? Eikös tuo vain kerro, ettei hän kelvannut kenellekään?
Se johtuu naisista. Naisille kelpaa vain todella harva mies. Miehille taas kelpaisi huomattavasti useampi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luikkiminen, viestimättömyys ja toisen turhaan odotuttaminen on moukkamaista. Ei sellaisen kanssa kannata aikaansa tuhlata. Ei kukaan nainen tarvitse miestä niin paljoa, että huono kannatt
Niin? Mies ei ole siis kelvannut ja pyörii ikuisessa ekat treffit -limbossa.
Vierailija kirjoitti:
Se tilanne on kato sellainen että jos joku näkee niin ihmiset saattaa juoruilla jos on nähnyt ja suomalaiset on kovia juoruamaan ja kyttäämään, niin haluaa olla suojassa ja rauhassa nurkkauksessa.
Tuota tapahtuu pienillä paikkakunnilla. Täällä voi mennä toiselle ostarille ja kukaan ei noteeraa sua.
En ymmärrä tintereitä tai muitakaan treffipalstoja. Eikö suomessa mikään ole enää ennallaan?! Minkälaisesta perheestä naiset/miehet tulee, kun vuorovaikutustaidot niin olemattomat, että ei kohtaamalla ketään löydä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luikkiminen, viestimättömyys ja toisen turhaan odotuttaminen on moukkamaista. Ei sellaisen kanssa kannata aikaansa tuhlata. Ei kukaan nain
Niin? Mies ei ole siis kelvannut ja pyörii ikuisessa ekat treffit -limbossa.
Miehessä ei ole välttämättä mitään vikaa. Mies on vain tavannut sattumalta tavallista nirsompia naisia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tintereitä tai muitakaan treffipalstoja. Eikö suomessa mikään ole enää ennallaan?! Minkälaisesta perheestä naiset/miehet tulee, kun vuorovaikutustaidot niin olemattomat, että ei kohtaamalla ketään löydä?!
Jos näkee jonkun miellyttävän ihmisen livenä, niin lähes aina hän paljastuu varatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota tapahtuu pienillä paikkakunnilla. Täällä voi mennä toiselle ostarille ja kukaan ei noteeraa sua.
Pienistä paikkakunnista tässä on taidettu puhuakin. Sitä on sellaisen vaikeampi ymmärtää, joka ei tiedä mitä se on, kun lähes kaikki tuntevat toisensa.
A: Hän oli tullut hyvissä ajoin paikalle (arvostaa sinua). Siksi teki niin suuren rikoksen että tilasi kahvin itselleen. Hän ehkä juokin kaksi kupillista. B: Hän valitsi perimmäisen nurkkapöydän että saatte keskustella rauhassa C: Hän ei nähnyt pyörähtämistäsi kahvilan sisällä. Hyvä tavaton..
Aivan käsittämätöntä tällainen haloo. Kun itselläni on treffit, joko ystävän tai jonkun miehen kanssa, niin kyllä aina olen mennyt sisälle ja odottanut siellä, jos olen ekana paikalla. Samoin on tehneet ne tapaamani ihmiset. Miksi ihmeessä tehdä ongelma tuollaisestakin asiasta. Ei ihme, jos ei natsaa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa.
Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?
Ihan vaan normaalien kohteliaitten pöytätapojen. Hyviin tapoihin kuuluu aloittaa ateriointi yhdessä.
Suomalaiset taas kouluttamassa toisiaan. Lopputulos silti aina taattua sekundaa.
"Suomalaiset taas kouluttamassa toisiaan. Lopputulos silti aina taattua sekundaa."
MItä rycccä tekee tällaisessa ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa.
Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?
No luulis silloin ilmoittavan siitä edes viestillä, "Hei, olen täällä takana!"
En tiedä minkälaisia urpoja useimmat tässä keskustelussa ovat kun pitävät tuon tupelon käytöstä normaalina mutta kyllähän se näin on että jos mennään treffeille(eikä tapaamaan jotain kamua) sille toiselle kerrotaan jos ollaan jo sisällä hörppimässä kahvia. Minkälainen menee vain sisälle sanomatta mitään ja möllöttää ja odottaa että toinen ilmestyy paikalle varsinkin jos on sovittu että nähään oven edessä tjs.
Minä en etsi ketään. Jos treffikumppani ei ole sovitussa paikassa eikä vastaa viestiin,en ala koluta kahvilan kaikkia nurkkia vaan lähden kotiin.
Kannattaa sopia treffit kotiin, niin ei tule tuollaisia ongelmia.