Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen aikuinen mies kutsuu äitinsä taloa KODIKSI

Vierailija
18.04.2025 |

Vaikka oma asunto on.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kysymys tulevilla ensitreffeilla "Kutsutku vanhempiesi taloa kodiksi?"

Vierailija
22/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpoika, vieroitus epäonnistunut. Insestuaalisessa suhteessa mahoon äitiinsä. Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on lämpimät välit vanhempiinsa ja tuntee aina olevansa tervetullut käymään lapsuuden kodissaan.

Vierailija
24/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaa varmaan lapsuudenkotiinsa

Ihan vain koti oli termi mitä hän käytti. Hänellä oli oma huonekin siellä vielä ja vietti siellä usein yöt. Kaikki vanhat leegot sun muut tallella. Kyseessä melkein 30 vuotias mies.

Psyyke jäänyt lapsuuden tasolle, ei ole kasvanut itsenäisen miehen ja/tai perheen pään identiteettiin. On vain kotoa pois ajettu poikanen :'-(

Vierailija
25/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä selvästikin tunnet kyseisen miehen. Me emme. Miksi siis meiltä kyselet? Tiedät jo vastauksen.

En tiedä kun se vastaa kaikkeen jotain epämääräistä

Vedä itse johtopäätökset. 

Vierailija
26/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää joitten napanuora ei katkee koskaan

Vierailija
27/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jolla on lämpimät välit vanhempiinsa ja tuntee aina olevansa tervetullut käymään lapsuuden kodissaan.

Eli menneisyydessä elävä nostalgisoija. Kuinka suuri % hänen nykyisyydestään kuluu tuolla menneisyydessä? Kuulostaa perheyrityksen kannalta aikamoiselta taakalta ja kuormalta. Onko emotionaalinen suhde äitiin vielä tissin-imu tasolla? Tämähän on miniälle yksi helvetti.

Vierailija
28/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen mieheen ei pysty luottaa, joka ei osaa keskustella asioista myöskään. Eri asia jos olisi selittänyt mistä on kyse. Huonollehan semmoinen käytös nimittäin näyttää.

Vierailija
29/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen mies on. Mutta kiinnostaa millä nimellä kutsuu asuntoaan?

Ei kyllä ikinä kodiksi muistaakseni, se oli vaan joku kämppä tai vastaavaa

Kaikki eivät eläneet köyhää lapsuutta. Itse kasvoin +500m2 omakotitalossa Turussa. Ei myöskään ollut sähkötön eikä ollut mitään hevosvankkureita vaan ihan autot.

Kaikki aikasi meni varmaan haahuillessa itäsiivestä länsisiipeen, kun ei jäänyt aikaa opetella lukemaan. Kysyttiin hänen nykyisestä kodistaan.

Vierailija
30/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin lapsellista. Ymmärtää ehkä jotenkin vielä soluasunnossa asuvalta opiskelijalta jos lapsuuskotia kutsuu vielä kodiksi, mutta kyllä aikuinen asuu omassa KOTONA ja se oma koti on ainoa "koti". Ei jonkun muun koti tai jokin aiempi asuinpaikka. 

Vierailija
31/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen nostaa tuon ongelmaksi? Varmaan aika nuori ja vielä elämänkokemus aika suppea. Elämä sitten opettaa.

En sanonut tuota pahalla, olin itse nuorena juuri tuollainen. Nykyään minusta tuollaiseen juuttuminen on todella turhanpäiväistä ja vähän surullistakin.

Vierailija
32/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oikeus käyttää mitä sanaa haluaa. Hänellä voi olla hyvät välit kotiinsa ja sukuunsa. Oli syy mikä tahansa, et voi asialle mitään.

Tuntuu, että etsit meistä liittolaisia arvostelemaan miestä.

Opettele elämään omaa elämääsi ja anna toisten olla sellaisia kuin ovat. Et voi heitä muuttaa, mutta muutut itse katkeraksi valittajaksi, jollet uskalla irtautua suhteesta, johon et ole tyytyväinen.

Vierailija
33/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jos kyseessä hänen lapsuuskotinsa. 

Vierailija
34/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kutsu kodiksi enää mitään kun asun vain vuokra-asunnossa ja sekin on epäviihtyisiä. Mutta en olekaan mies.

Vierailija
35/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa pilkun viilaamista. Moni viittaa sanalla "koti" nykyiseen kotiin, lapsuuden kotiin ja jopa kotikaupunkiin. Isoäitini kysyy usein, että "No millos oot tulossa käymään kotona?" tarkoittaen yleisesti kotikaupunkiani, eikä lapsuudenkotiani, joka on jo ajat sitten myyty kun vanhemmat muuttivat omakotitalosta kerrostaloon. 

Vierailija
36/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku joka asuu vuokralla. Menin aina kotiin ehkä vähän päälle kolmekymppiseksi. Nyt olen 43 ja tilanteeni on sama kuin kolmekymppisenä, mutta nykyään vuokraluukkuni on koti ja entinen koti on porukat.

Vierailija
37/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen mies on. Mutta kiinnostaa millä nimellä kutsuu asuntoaan?

Ei kyllä ikinä kodiksi muistaakseni, se oli vaan joku kämppä tai vastaavaa

Kaikki eivät eläneet köyhää lapsuutta. Itse kasvoin +500m2 omakotitalossa Turussa. Ei myöskään ollut sähkötön eikä ollut mitään hevosvankkureita vaan ihan autot.

T mallin Fordit? Käynnistyikö talvella hyvin kampea veivaamalla?

Vierailija
38/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen mies. Lapsuudenkoti.

Vierailija
39/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää että miehen lelut ovat tallella kotona. Ja oma huonekin. 

Vierailija
40/114 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tapasi normaalin täyspäisen miehen ja järkyttyi. Juokse ap. Tuosta et saa kunnon draamaa ja sekasotkua. Mies on liian normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi