Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Herne" ihon alla?

Vierailija
17.04.2025 |

Onko kellään muulla ollut ihon alla pientä herneenkokoista pattia? Mikä ihme tuo on? 

Minulla on sellainen toisessa sääressä. Sääriluussa tarkemmin. Kova, pieni patti, joka liikkuu kyllä pitkänkin matkaa. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla implantti jolla "he" seuraavat sinua

Vierailija
2/56 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä lääkärissä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa kädessä mulla. Joku ärsytysoire, kun aiemmassa työssä aina joutui repimään jumissa olevia luukkuja auki oikealla kädellä. On etusormen juuressa herneen kokoinen patti, jota voi liikutella. On pienentynyt, kun en enää tee samaa työtä.

Vierailija
4/56 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä lääkärissä !

Kehtaako tälläisen pienen patin takia edes mennä... Vuosi sitten nimittäin minut melkein naurettiin ulos lääkäristä, kun olin näyttämässä rinnassa olevaa 1,5 cm x 3 cm kokoista pattia... 

Ap

Vierailija
5/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy poistattamassa yksityisellä. Patologi sitten kertoo jälkikäteen mikä oli.

Voi olla kaikkea aterooman ja syövön väliltä. Täällä ei kukaan tiedä.

Vierailija
6/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä. Hyvää matkaa.

Vierailija
7/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on siinä luussa kiinni niin se on tuumori ja se pitää poistaa. Jos se taas on pehmeässä osassa niin voi olla joku vamma mitä et välttämättä ole edes huomannut. Kudos jäänyt puristuksiin.

Vierailija
8/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa kädessä mulla. Joku ärsytysoire, kun aiemmassa työssä aina joutui repimään jumissa olevia luukkuja auki oikealla kädellä. On etusormen juuressa herneen kokoinen patti, jota voi liikutella. On pienentynyt, kun en enää tee samaa työtä.

Mulla myös keskisormen ja nimettömän välissä, joskus ärtyy ja kasvaa kun joudun talikkohommiin.

Muuten ei haittaa.

Vierailija
9/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti? Mulla oli ranteessa joskus, pystyin liikuttamaan sitä ees taas. Katosi sitten joskus kun unohdin sen olemassaolon. 

Vierailija
10/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ollut epäasiallinen lääkäri se edellinen. Todennäköisesti tuo on harmiton patti, mutta itse kävisin mielenrauhani vuoksi näyttämässä sitä lääkärissä.

Vierailija
11/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ganglio

Vierailija
12/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ilman patologin lausuntoa mikä se on, voi olla täysin harmiton tai pahimmillaan syöpäkasvain. Lääkäri poistaa sen ja se lähetetään patologille tutkittavaksi, sieltä sitten tulee vastaus mikä on kyseessä. Itse en jäisi odottelemaan vaan menisin heti lääkäriin, varmuuden vuoksi.

Vierailija
13/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla niitä vihervassuwokeja jotka vetää herneet nenään vähän joka asiasta...

Vierailija
14/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvapatti? Mulla oli ranteessa joskus, pystyin liikuttamaan sitä ees taas. Katosi sitten joskus kun unohdin sen olemassaolon. 

Sitä ehkä veikkaisin myös. Mutta jotenkin tuo patti ja sen ympäristö on kyllä sellainen pistelevä ja kihelmöivä, jos tuota pattia oikein liikuttelee...

Ap

Vierailija
15/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syäpä. 

Vierailija
16/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää ilman patologin lausuntoa mikä se on, voi olla täysin harmiton tai pahimmillaan syöpäkasvain. Lääkäri poistaa sen ja se lähetetään patologille tutkittavaksi, sieltä sitten tulee vastaus mikä on kyseessä. Itse en jäisi odottelemaan vaan menisin heti lääkäriin, varmuuden vuoksi.

Onko niin saatanan mitätöntä asiaa ettet menisi soteresursseja kuluttamaan??

Vierailija
17/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin saatanan mitätöntä asiaa ettet menisi soteresursseja kuluttamaan??

Mustelma. Kaikista muista menen. 

Vierailija
18/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa nyt meitä tällä. 

Vierailija
19/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Liikkuva ja kova. Niitä on useampikin, mutta isoin on juuri herneen kokoluokkaa. Kävin niitä aikoinaan lääkärille näyttämässä. En enää tarkkaa muista selitystä, mutta niitä muodostuu, kun tulee osumia. Se jänne rikkoutuu ja alta puskee rustoa tai jotain kudosta. Toki kannattaa mennä lääkärille, mutta tuskin on mistään syövästä kyse 

Vierailija
20/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla kokemusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän