"Herne" ihon alla?
Onko kellään muulla ollut ihon alla pientä herneenkokoista pattia? Mikä ihme tuo on?
Minulla on sellainen toisessa sääressä. Sääriluussa tarkemmin. Kova, pieni patti, joka liikkuu kyllä pitkänkin matkaa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvapatti? Mulla oli ranteessa joskus, pystyin liikuttamaan sitä ees taas. Katosi sitten joskus kun unohdin sen olemassaolon.
Sitä ehkä veikkaisin myös. Mutta jotenkin tuo patti ja sen ympäristö on kyllä sellainen pistelevä ja kihelmöivä, jos tuota pattia oikein liikuttelee...
Ap
Minulla oli myös rasvapatti oikean käden ojentajassa. Sellainen herneen kokoinen patti joka leikattiin pois puudutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvapatti? Mulla oli ranteessa joskus, pystyin liikuttamaan sitä ees taas. Katosi sitten joskus kun unohdin sen olemassaolon.
Sitä ehkä veikkaisin myös. Mutta jotenkin tuo patti ja sen ympäristö on kyllä sellainen pistelevä ja kihelmöivä, jos tuota pattia oikein liikuttelee...
Ap
Minulla oli myös rasvapatti oikean käden ojentajassa. Sellainen herneen kokoinen patti joka leikattiin pois puudutuksessa.
Toivottavasti tuon oman patin saisi myös leikattua pois terveyskeskuksessa...
Ap
Herne kiveksissä on lisäkives joten teille pussien hiplaajat hyvä uutinen ei kivesyöpä.
Mulla oli korvalehdessä tuollainen herne ja se oli rasvapatti. Hävisi ajan myötä itsekseen.
Patin hyvä liikkuvuus on käsittääkseni aina hyvä merkki.
Jos olet yhtään tohtori Paisetta ( youtubessa doctor Pimple Popper ja telkkarissa ), niin tiedät, että tuollainen voi jasvaa hervottoman kokoiseksi. Itse kävisin poistattamassa ennenkuin siitä on oikeasti haittaa
Jotenkin tuo kipu epäilyttää, kun sääri tai sääriluu on pitkältä matkalta jotenkin epämääräisen tuntuinen...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää ilman patologin lausuntoa mikä se on, voi olla täysin harmiton tai pahimmillaan syöpäkasvain. Lääkäri poistaa sen ja se lähetetään patologille tutkittavaksi, sieltä sitten tulee vastaus mikä on kyseessä. Itse en jäisi odottelemaan vaan menisin heti lääkäriin, varmuuden vuoksi.
Ganglio diagnosoidaan kyllä ihan tyhjentämällä. Sisältä tulee hyytelöä. Ei tarvitse patologia.
Terkkuja terveyskeskuksesta
Huomasin eilen, että tuo patti oli kasvanut hieman. Sen jälkeen painelin sitä aika lujaa (ei sattunut), niin patti pieneni puolella? Ihan kuin siitä olisi lähtenyt joku "kuori" pois ihon sisällä. Eli onkohan tämä vaan talipatti tai rasvapatti...
Ap
mulla oli rystysissä vuosia sitten... sanottiin sitä tuolloin että mulla on oma matopeli. Sitä voi siirrellä mielin määrni ja omia aikojaan sitten hävisi. Ei ole tullut uudestaan
Vierailija kirjoitti:
mulla oli rystysissä vuosia sitten... sanottiin sitä tuolloin että mulla on oma matopeli. Sitä voi siirrellä mielin määrni ja omia aikojaan sitten hävisi. Ei ole tullut uudestaan
Tämä on hyvin samankaltainen.
Ap
Tämä patti on tosiaan ihonalainen, eikä näy mitenkään "ulos".
Ap