Mies haastaa riitaa ilman syytä päiväkausia, vaikka en osallistu?
Mies on jo pitkään haastanut vähän väliä riitaa ilman syytä. Tätä osaa jo odottaa kun on ollut useamman viikon tai kuukauden ajan todella mukavaa kaikin tavoin. Ensin alkaa tulla pieniä ilkeitä "vitsejä", joille en naura ja se tarkoittaa, että en ymmärrä huumoria eikä minulle voi sanoa mitään. Sitten ilman aihetta, tyyliin kesken tavallisen keskustelun tai automatkan alkaa tarkoituksellinen riidanhaastaminen solvaamalla ulkonäköäni, pukeutumistani, koulutustani, työtäni, sukulaisiani, kavereitani, harrastuksiani, ruokavaliotani, ruoanlaittotaitojani, arvojani jne. Kun en provosoidu ja ala riidellä ja loukata takaisin, minun kanssani ei voi edes puhua mistään ja olen kaikesta eri mieltä. Vaikka en kommentoi mitään.
Tosiaan siis tämä riidanhaastaminen alkaa täysin ilman syytä (en ole sanonut tai tehnyt ainakaan mielestäni mitään, on alkanut esim. kun olen tehnyt haluamaansa ruokaa ja pöydässä on alkanut jankutus siitä, mikä kaikki on p-skaa ja varsinkin minä ja meidän oleminen). Erityisen ärsyttävää on tehdä tuota kun ollaan lomareissulla tai sukuloimassa.
Tuntuu, että mies haluaisi kunnon riidan, jossa sanottaisiin todella rumasti toisilleen (jota hän jo tekee), koska kun en provosoidu, hän jatkaa entistä suuremmalla innolla. Tai että alkaisin porata ja pyydellä anteeksi kun olen niin ärsyttävä. Muuten on ihan ns. normaali ja asiallinen ihminen. Mikä ihme tuollaiseen voi olla syynä?
Kommentit (81)
Sinähän oikeana naisena et suostu huomaamaan omaa osuuttasi riitojen aiheuttamiseen vaan kaikki on aina pelkästään miehen vikaa kun sinä olet vain täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso suhtautuisi minuun noin kerran niin olisi vakavan keskustelun paikka. Toisen kerran jälkeen olisi ero.
Olen toiminut ihan samalla tavalla mutta naiset ovat aina alkaneet huutamaan ja itkemään että en minä voi jättää häntä tämmöisen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso suhtautuisi minuun noin kerran niin olisi vakavan keskustelun paikka. Toisen kerran jälkeen olisi ero.
Terv 55-v nainen joka on lähtenyt jokaisilta treffeiltä viidessä minuutissa.
Sanoo katkera peräkammarinpoika, joka ei ole ollut treffeillä edes viittä sekuntia.
Onko tuo copypastetus mielestäsi kuitti?
Oliko tuo aiempi kommenttisi mielestäsi kuitti? Kyllähän naisten pitäisi aina sietää epämiellyttäviä miehiä, vai? Auta armias, jos nainen on vaikka viisikymppinen, ja hänellä on deittaillessa jotkin rajat?? :D
Jätä se sika!!!! Nyt on hyvä sian jättö aika!!! Kohtahan joutuisit ottamaan vastuun omista teoistasi ja puheistasi etkä pystyisi kaatamaan kaikkea pelkästään miehen vastuulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toiminut ihan samalla tavalla mutta naiset ovat aina alkaneet huutamaan ja itkemään että en minä voi jättää häntä tämmöisen takia
Kukaan nainen ei sinun vuoksesi itke. On kyllä hauskoja nuo teidän fantasiat.
Tällästä pullukka-ongelmaa pääsiäiseksi.
Tänne tuli näköjään joku mies innokkaasti puolustelemaan oman lajinsa ääliömäistä käytöstä :D On se kurjaa kun sinusta(/teistä) ei naiset tykkää, jaxuhalit!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että yrittää provosoida sinua eroamaan että aloite tulisi sinulta, ei häneltä.
Tämä tuli minullekin mieleen.
Sivusta olen nähnyt, että jopa miehet joilla on jo uusi nainen katsottuna, eivät millään haluaisi olla "pahis" erotilanteessa vaan se viaton uhri, joka yritti kyllä parhaansa mutta kun vaimo otti eron niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli näköjään joku mies innokkaasti puolustelemaan oman lajinsa ääliömäistä käytöstä :D On se kurjaa kun sinusta(/teistä) ei naiset tykkää, jaxuhalit!
Kuulut samaan lajiin...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, taitaa äijä olla pahemmanlaatuinen narsisti ja nauttii toisen nöyryyttämisestä. Toinen mahdollisuus on, että on jo uusi valmiina odottamassa. Tai molemmat.
Veikkaan samaa. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi ap edes haluaa olla tuollaisen ihmisen kanssa kimpassa.
Kylläpä olet valinnut terveen yksilön.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Mieshän on sairas. Mutta miksi siedät tuollaista, onko papin aamen muka niiin pyhä. Ei se siitä muutu, vai ovatko sinulle kulissit noin tärkeät?
Ota nauhalle miehen jurputusta, niin saat todisteita. Hänhän on tietysti muiden silmissä täydellinen ja sinä vaan hankala akka.
Oliskohan hormonit tehneet kepposen? Kun testotasot laskee, niin mies muuttuu kärttyisäksi. Koita varovasti ottaa puheeksi ja pyytää käymään lääkärillä.
Eli on alkanut käyttäytymään kuin nainen.
Kysy mieheltä että onko sillä testot laskenut kun käyttäytyy kärttyisästi. Vai onko varhaisiän dementiasta kyse.? Tai ehkä impotenssiongelmia?
Jos vastaa kielteisesti, sitten veikkaan että yllä annettu diagnoosi on oikea: sillä on uusi nainen ja yrittää provota sut eroamaan, niin että saa itse esittää uhria.
Joten pistät sitten eropaperit vetämään, muista tarkistaa selustasi, eli mitkä tavarat, asunto yms. on sun nimessä ynnä muut.
Ja muista pistä joku juoruileva miehesi kaveri levittämään kaikille miehen ystäville, työnantajalle, sukulaisille yms. että ukko on kurja petturi joka ei edes ottanut vastuuta tekosistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että yrittää provosoida sinua eroamaan että aloite tulisi sinulta, ei häneltä.
Mitä väliä sillä on, kummalta aloite tulee? Vai haluaako mies minun tekevän sen siksi, että pääsee sanomaan muijan halunneen eroa vaikka hän niin hyvä puoliso on ollut ja sitten minua paheksutaan kun ei mikään kelpaa?
No just näin. Tällaiselle aikuisvauvalle kelpaa vain vastuun muistaminen omasta toiminnastaan ja säälin kerääminen. Kannattaa siis nostaa kissa pöydälle ja kysellä häneltä aidosti, suoraan, miksi vaikuttaa niin tyytymättömältä. Haluaako hän erota? Ja että sinä eroat, jos hän jatkaa riidan haastamista.
On myös mahdollista, että hän potee jotain yleistä tyytymättömyyttä elämäänsä tai on masentunut tms ja purkaa sitä vain sinuun. Eli tarvitsisi itse apua tilanteeseensa.
Osaako hän puhua ongelmistaan ja tunteistaan? Oma mieheni ei, ja joskus kasvava ahdistus saa hänet toimimaan kuvaamallasi tavalla. Vastaan riitelyyn, tapellaan ja sen päätteeksi hän saa vuodatettua kaikki asiansa. Sitten on taas seesteistä ja molemmilla hyvä olo. Olen hyväksynyt tämän terapiamuodon meille :D
Oletko siis kokeillut vastata riidanhaastamiseen?
Tiedät siis tasa tarkkaan miltä tuntuu miehenä elää naisen kanssa kun 99% naisista käyttäytyy juuri tuolla tavalla miestä kohtaan