Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haastaa riitaa ilman syytä päiväkausia, vaikka en osallistu?

Vierailija
17.04.2025 |

Mies on jo pitkään haastanut vähän väliä riitaa ilman syytä. Tätä osaa jo odottaa kun on ollut useamman viikon tai kuukauden ajan todella mukavaa kaikin tavoin. Ensin alkaa tulla pieniä ilkeitä "vitsejä", joille en naura ja se tarkoittaa, että en ymmärrä huumoria eikä minulle voi sanoa mitään. Sitten ilman aihetta, tyyliin kesken tavallisen keskustelun tai automatkan alkaa tarkoituksellinen riidanhaastaminen solvaamalla ulkonäköäni, pukeutumistani, koulutustani, työtäni, sukulaisiani, kavereitani, harrastuksiani, ruokavaliotani, ruoanlaittotaitojani, arvojani jne. Kun en provosoidu ja ala riidellä ja loukata takaisin, minun kanssani ei voi edes puhua mistään ja olen kaikesta eri mieltä. Vaikka en kommentoi mitään.

Tosiaan siis tämä riidanhaastaminen alkaa täysin ilman syytä (en ole sanonut tai tehnyt ainakaan mielestäni mitään, on alkanut esim. kun olen tehnyt haluamaansa ruokaa ja pöydässä on alkanut jankutus siitä, mikä kaikki on p-skaa ja varsinkin minä ja meidän oleminen). Erityisen ärsyttävää on tehdä tuota kun ollaan lomareissulla tai sukuloimassa. 

Tuntuu, että mies haluaisi kunnon riidan, jossa sanottaisiin todella rumasti toisilleen (jota hän jo tekee), koska kun en provosoidu, hän jatkaa entistä suuremmalla innolla. Tai että alkaisin porata ja pyydellä anteeksi kun olen niin ärsyttävä. Muuten on ihan ns. normaali ja asiallinen ihminen. Mikä ihme tuollaiseen voi olla syynä?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että yrittää provosoida sinua eroamaan että aloite tulisi sinulta, ei häneltä.

Vierailija
2/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse karkuun sitä äijää, 

kun ei osaa olla aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan tuota jaksat kuunnella? 

Vierailija
4/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että se on ihastunut/rakastunut toiseen ja välillä purkaa pahaa mieltä omasta petturuudestaan sinuun.

Vierailija
5/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso suhtautuisi minuun noin kerran niin olisi vakavan keskustelun paikka. Toisen kerran jälkeen olisi ero.

Vierailija
6/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jotain todella ilkeää.

Vierailija
7/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä siedät noin paskaa kohtelua? Mä olisin pistänyt lusikat jakoon jo aikaa sitten.

Vierailija
8/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, että otat eron puheeksi. Ihan varmasti.

Ex käyttäytyi todella tympeästi ja kylmästi. Viimeiset vuodet oli todella ivallinen. Ei muuta selitystä kuin, että halusi eron. Minun ilmoitin erohaluni. Hän ilmoitti heti ettei aio jäädä yksin ja näyttävästi selaili treffsivustoja heti. 

Vierailija
9/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa erota, mutta haluaa olla se jätetty, jotta pääsee "uhriutumaan" miten jätit puun takaa ja ilman syytä

Toinen mahdollisuus on, että miehelle on tullut aivovaurio ja siksi persoonallisuus on muuttunut, tai vaihtoehtoisesti muistisairaus. Molemmat voi tehdä kärttyisiksi.

Vierailija
10/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso suhtautuisi minuun noin kerran niin olisi vakavan keskustelun paikka. Toisen kerran jälkeen olisi ero.

Kokeile tätä !

Vierailija
11/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että yrittää provosoida sinua eroamaan että aloite tulisi sinulta, ei häneltä.

Mitä väliä sillä on, kummalta aloite tulee? Vai haluaako mies minun tekevän sen siksi, että pääsee sanomaan muijan halunneen eroa vaikka hän niin hyvä puoliso on ollut ja sitten minua paheksutaan kun ei mikään kelpaa?

Vierailija
12/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa erota, mutta haluaa olla se jätetty, jotta pääsee "uhriutumaan" miten jätit puun takaa ja ilman syytä

Toinen mahdollisuus on, että miehelle on tullut aivovaurio ja siksi persoonallisuus on muuttunut, tai vaihtoehtoisesti muistisairaus. Molemmat voi tehdä kärttyisiksi.

Tämäkin ? Miehesi ikä hox ?

Vierailija
13/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sinulla ei ole puolisoa eikä koskaan ketään miestä ollutkaan. 

Vierailija
14/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Tuo tulee menemään siihen, että kohta alat ottamaan turpaasi.

Vierailija
15/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta aloitusta: Ihana mies sinulla. Tehkää äkkiä lapsi älkääkä missään nimessä erotko! 

Vierailija
16/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano jotain todella ilkeää.

Ei naisia tarvitse kehottaa tuohon. 

Vierailija
17/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, kummalta aloite tulee? Vai haluaako mies minun tekevän sen siksi, että pääsee sanomaan muijan halunneen eroa vaikka hän niin hyvä puoliso on ollut ja sitten minua paheksutaan kun ei mikään kelpaa?

No näinhän se juuri on. Uutta naista etsiessä ei tarvitse valehdella, että hän halusi erota. 

Vierailija
18/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten meni/kävi ?

Vierailija
19/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todella kummallinen käsitys normaalista ja asiallisesta. Mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan sinun valintojasi. Omapa on elämäsi. 

Vierailija
20/81 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taitaa äijä olla pahemmanlaatuinen narsisti ja nauttii toisen nöyryyttämisestä. Toinen mahdollisuus on, että on jo uusi valmiina odottamassa. Tai molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi