Millainen on vain seksisuhde?
En ole koskaan ollut vain seksisuhteessa, joten millainen se on? Tapasin kivan miehen jokin aika sitten, mutta on alettu tapaamaan vain seksin merkeissä. Tunteita kummallakin kyllä on, paljon viestitellään joka päivä kaikesta mahdollisesta, ja seksin jälkeen aina jäädään halimaan, mutta mietin onko kyseessä kuitenkin vain seksisuhde?
Kommentit (25)
Kuulostaa mun mielestä enemmältä kuin seksisuhde. Minulla oli seksisuhde, jossa viestiteltiin lähinnä vain tapaamisajoista. Kummallakaan ei ollut mitään tunteita toisiamme kohtaan ja 15v ikäero. Seksi oli tosi hyvää ja halailtiin, pussailtiin ja juteltiin mukavia aina kun nähtiin, mutta ei jaettu toisillemme juuri mitään omasta elämästä.
Jos tämä mies enimmäkseen nai sua rajusti takaapäin, on kyseessä vaan seksisuhde.
Jospa kysyisit mieheltä, mitä mieltä hän on asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä mies enimmäkseen nai sua rajusti takaapäin, on kyseessä vaan seksisuhde.
Ja varsinkin, jos vain se mies saa...
No vain seksisuhde on seksiä rahasta tai ilmaiseksi. Ehkä siinä muutama sana vaihdetaan. Seksisuhteessa yleensä pannaan/naidaan, seurustelusuhteessa/avo-/avioliitossa myös rakastellaan hellästi.
Itselläni sekä vaimo että vakihuo*a. Huo*a ottaa poskeen ensin ja sitten nain takaapäin, vaimon kanssa hyvillään, jutellaan, suukotellaan ja huolehditaan, siitä että kumpikin nauttii/saa orgasmin.
puhutteko tai teettekö muuta kun seksiin liittyvää? jos ei suhteesi on seksi suhde
Vierailija kirjoitti:
Eipäs, kyllä seksisuhteessakin voi hyvää seksiä olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun mielestä enemmältä kuin seksisuhde. Minulla oli seksisuhde, jossa viestiteltiin lähinnä vain tapaamisajoista. Kummallakaan ei ollut mitään tunteita toisiamme kohtaan ja 15v ikäero. Seksi oli tosi hyvää ja halailtiin, pussailtiin ja juteltiin mukavia aina kun nähtiin, mutta ei jaettu toisillemme juuri mitään omasta elämästä.
Minullakin on tuollainen, jo yli vuoden ajan. Ihanan rentoa kun ei tarvitse ns. välittää mistään tai puhua liian henkilökohtaisia. (Tämä ei tietnkään tarkoita, että toista kohdeltaisiin kuin arvotonta roskaa ja käytettäisiin hyväksi millään tavalla. Seksi ja kaikki tuo fyysinen läheisyys jne. ilman suhdetta on vaan oikeasti mukavaa molemmille.)
Ap mainitsi, että "tunteita kummallakin kyllä on, paljon viestitellään joka päivä kaikesta mahdollisesta". Tuo ei minunkaan mielestäni ole pelkkä seksisuhde. Saako ap vain seksiä, vaikka haluaisi muutakin? Moni mies kyllä "pelaa mukana" tuollaisessa tilanteessa pitkäänkin, vaikka ei tuntisi romanttisia tunteita, kun seksiä kuitenkin saa.
Oon miettinyt samaa. Siis en aloittajan tilanteessa vaan yleisesti. Haluaisin vain seksisuhteen, mutta toinen osapuoli on aina halunnut seurustella jolloin on joko lopetettu koko ihmissuhde minun aloitteesta tai sitten kokeiltu seurustelua jos en ole halunnut luopua seksistä.
Minä tykkäisin että tavattaisiin oikeasti vain seksin merkeissä, ei mitään halimista tai pusuttelua ennen eikä jälkeen. Ei leffailtoja, ei treffejä, ei meemien lähettelyä, poliittisia keskusteluja, salitreffejä. Hyvä pano voisi saada vaikka vara-avaimen. Vessassa saa käydä mun luona jos on pakko mutta ei saisi nukkua täällä jne. Paitsi ehkä jos on vklop mennyt koko yö naidessa niin voi ottaa nokoset.
Asiaa vaikeuttaa etten sekaannu varattuihin, sellainen tuntuu olevan ainoa josta tuollaisen järjestelyn löytää. Onkohan ihmisillä muuten vaan tällaisia suhteita.
Seksisuhde on sellainen missä välillä ku panettaa otetaan yhteys toiseen ja sovitaan seksitreffeistä. Pannaan ja moikka seuraavaan kertaan.sopii mulle hyvin, useampikin. Ei tuu tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs, kyllä seksisuhteessakin voi hyvää seksiä olla.
No, toi se vasta hyvää seksiä onkin, kun oikein takaapäin nai!!
Mistä sen tietää pelaako mies vain mukana?
Vierailija kirjoitti:
puhutteko tai teettekö muuta kun seksiin liittyvää? jos ei suhteesi on seksi suhde
Mulla käy mies kylässä pelkän seksin takia. Jaamme elämästämme kuulumiset ja valitut palat. Välillä viestitellään. Silti meillä on vain seksisuhde, vaikka olemme vaivattomissa väleissä.
Hm... haluaisin hali/pusu/fwbsuhteen ilman seksiä :D Harmi ettei sellaista oo olemassa tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Hm... haluaisin hali/pusu/fwbsuhteen ilman seksiä :D Harmi ettei sellaista oo olemassa tässä maailmassa.
Voi vaikka ollakkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka ollakkin
Missä muka? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka ollakkin
Entä jos kumminkin alkaa pikkarit kastumaan pusutellessa, ja alkaa tekemään mieli.
Miksi jotkut kuvittelee, että seksisuhde on hyvä vain miehen kannalta? En mä ainakaan olisi melkein kahta vuotta pitänyt yllä seksisuhdetta jos en saisi tältä mieheltä hyvää seksiä. Kyllä tämä mies haluaa myös mun nauttivaan. Hän antaa suuseksiä, hyväilee sormin ja itse yhdyntäkin tuntuu todella hyvältä. Kyllä mäkin haluan nauttia ja jos mies olisi vain oman nautinnon perässä, niin ei suhde olisi näin kauaa jatkunut.
Me kyllä jutellaan ja saunotaan aina välillä. Yhteydessä ollaan vain silloin kun sovitaan tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka ollakkin
Entä jos kumminkin alkaa pikkarit kastumaan pusutellessa, ja alkaa tekemään mieli.
Noo sitten katsotaan tietysti tilanteen mukaan. Jos molemmat haluaa niin en näe syytä miksei silloin voisi seksiä harrastaa jos ehkäisy on kunnossa eikä 110% varmuudella ole mitään tauteja.
Aina kun mies ja nainen rakastelevat keskenään, on kyseessä seksi, yhdyntä.