Millainen on vain seksisuhde?
En ole koskaan ollut vain seksisuhteessa, joten millainen se on? Tapasin kivan miehen jokin aika sitten, mutta on alettu tapaamaan vain seksin merkeissä. Tunteita kummallakin kyllä on, paljon viestitellään joka päivä kaikesta mahdollisesta, ja seksin jälkeen aina jäädään halimaan, mutta mietin onko kyseessä kuitenkin vain seksisuhde?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm... haluaisin hali/pusu/fwbsuhteen ilman seksiä :D Harmi ettei sellaista oo olemassa tässä maailmassa.
Voi vaikka ollakkin
Missä muka? :D
Entä jos kumminkin alkaa pikkarit kastumaan pusutellessa, ja alkaa tekemään mieli.
Noo sitten katsotaan tietysti tilanteen mukaan. Jos molemmat haluaa niin en näe syytä miksei silloin voisi seksiä harrastaa jos ehkäisy on kunnossa eikä 110% varmuudella ole mitään tauteja.
Hyvä sitten 😊 hankala jos kiihottuu ja se jää siihen
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä mies enimmäkseen nai sua rajusti takaapäin, on kyseessä vaan seksisuhde.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Hm... haluaisin hali/pusu/fwbsuhteen ilman seksiä :D Harmi ettei sellaista oo olemassa tässä maailmassa.
Fwb on friends with benefits, jossa benefits-osuus tarkoittaa seksiä, eikö niin? Kun otetaan se pois, niin jäljelle jää pelkkä friends? Eli haluat siis kaverisuhteen, jossa on jossain määrin enemmän fyysistä läheisyyttä kuin suomalaisessa kulttuurissa on keskimäärin tapana. Miksi sellainen olisi mahdoton toive?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fwb on friends with benefits, jossa benefits-osuus tarkoittaa seksiä, eikö niin? Kun otetaan se pois, niin jäljelle jää pelkkä friends? Eli haluat siis kaverisuhteen, jossa on jossain määrin enemmän fyysistä läheisyyttä kuin suomalaisessa kulttuurissa on keskimäärin tapana. Miksi sellainen olisi mahdoton toive?
Just näin. Mahdoton toive sillä miksi kukaan mies tyytyisi suhteeseen, jossa olisi intiimi ja läheinen tunnelma, mutta jossa ei kuitenkaan olisi sitä seksiä kuin ehkä tosi spesiaalikerroilla. Eiks se olis vähän toisen kiusaamista?
Se, että sovitusti ainoastaan pannaan. EI muita yhteisiä harrastuksia. Parhaimmillaan saa toteuttaa kaikkia mielihalujaan molemmin puolin.
Olen ollut jo vuosia naimisissa vakipanoni kanssa.
Se on sellainen mihin XU:n ja vastaavien luuserit kykenevät. He eivät pysty terveisiin ihmis-, tai parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kysyisit mieheltä, mitä mieltä hän on asiasta?
Tätä suosittelen! Kysy, että millainen suhde teillä on. Jos olette tavanneet vasta hiljan, niin seksin mukaan tuleminen ei kerro vielä mitään suuntaan tai toiseen.
Seksisuhde on suhde, jossa harrastetaan seksiä, mutta ei yritetä tutustua toiseen muutoin. Jos viestittelette muustakin niin kyseessä ei ole pelkkä seksisuhde.
Mulla yh äitinä on pelkkä seksisuhde sinkku miehen kanssa. En kaipaa tällä hetkellä mitään vakavampaa juttua. Meillä ei oo mitään muuta yhteyden pitoa kun kyselyt haluutko tai onko aikaa. Heti alkuun sovittiin että tämä on vaan seksiä ja että kortua ei meidän tarvitse käyttää, koska mulla on pillerit ja kaikkien muiden kanssa kortsu ehdoton. Hyvin on toiminut, molemmat saadaan sitä mitä tarvitaan, ehkä keskimäärin 2 kertaa viikossa nähdään. N32
Yleensä seksisuhteessa viestittely on vain sitä, että milloin ja missä.
Homma toimii joko tyylillä ovesta sisään, housut pois, homma done, housut jalkaan ja hei hei!
Tai sitten siihen sisältyy enemmän; juttelua, voit olla kainalossa, pussailua jne. Ei ole ns. kiire.
Itsellä ollut molempia. Jälkimmäisestä tyylistä tykkään enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla yh äitinä on pelkkä seksisuhde sinkku miehen kanssa. En kaipaa tällä hetkellä mitään vakavampaa juttua. Meillä ei oo mitään muuta yhteyden pitoa kun kyselyt haluutko tai onko aikaa. Heti alkuun sovittiin että tämä on vaan seksiä ja että kortua ei meidän tarvitse käyttää, koska mulla on pillerit ja kaikkien muiden kanssa kortsu ehdoton. Hyvin on toiminut, molemmat saadaan sitä mitä tarvitaan, ehkä keskimäärin 2 kertaa viikossa nähdään. N32
Tästä se meilläkin alkoi.
"Olen ollut jo vuosia naimisissa vakipanoni kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies ja nainen rakastelevat keskenään, on kyseessä seksi, yhdyntä.
Rakastelevat??? Ei tuo ole rskastelemista
Pillu ja k.rpä on pelkkä pano.
Seksiä. Rahalla tai ilman. Halpaa. Hyi hlvt.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä seksisuhteessa viestittely on vain sitä, että milloin ja missä.
Homma toimii joko tyylillä ovesta sisään, housut pois, homma done, housut jalkaan ja hei hei!
Tai sitten siihen sisältyy enemmän; juttelua, voit olla kainalossa, pussailua jne. Ei ole ns. kiire.
Itsellä ollut molempia. Jälkimmäisestä tyylistä tykkään enemmän :D
😆
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde on sellainen missä välillä ku panettaa otetaan yhteys toiseen ja sovitaan seksitreffeistä. Pannaan ja moikka seuraavaan kertaan.sopii mulle hyvin, useampikin. Ei tuu tunteita.
Tai ne jätetään taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutteko tai teettekö muuta kun seksiin liittyvää? jos ei suhteesi on seksi suhde
Mulla käy mies kylässä pelkän seksin takia. Jaamme elämästämme kuulumiset ja valitut palat. Välillä viestitellään. Silti meillä on vain seksisuhde, vaikka olemme vaivattomissa väleissä.
Mulla oli tällainen n. vuoden ajan.
Evoluutio on rakentanut geeniperimmän, jossa rakastuminen edistää lisääntymistä, mutta yhtä lailla myös himon kaltaisen tarpeen saada seksiä. Molemmat siis palvelevat omalla tavallaan samaa päämäärää, lisääntymistä ja populaation uudentumista.
Vaikka rakkauden toive jäisi torsoksi, sen toteutumattomuus ei poista selkeätä seksin tarvetta, mutta useimmat toivovat, että se 'oikeakin' joskus löytyisi. Tässä tilanteessa monet luovat järkipainotteisen 'vakiopanon', vaikka eivät ole rakastuneita toiseen. Toisen täytyy kuitenkin olla hyvin siedettävä.
Ruotsissa lukioikäisten tyttöjen keskuudessa tehdyn kyselytutkimuksen mukaan melkein kaikilla on vakiopanosuhde omaa rakasta odotellessa. On pakko keskittyä opintoihin. Vakiopano tuottaa vähemmän vaivaa kuin irtoseksin hakeminen. Irtoseksi on perin työlästä, mutta sitäkin tarvitsee jonkin verran harrastaa, jotta pysyy valintamarkkinoilla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin kyllä onnistuu. Milloin aloitetaan?
Mulla on ihan mun parhaan lapsuuden ajan kaverin kanssa aina joskus pikku vaakamambot. Hän on poikamies ja minä sinkku. Joskus vuosia sitten istuttiin hänen luonaan kahvilla ja puhuttiin kun ei vaan löydy seuraa ja mainitsin ihan vaan vitsinä että pantaisko😊 No pantiinhan me ja sit mentiin baariin. Edelleen ollaan parhaat kaverit ja aina joskus sit jos siltä tuntuu, niin touhutaan😊
Sexisuhde etsinnäs. 50+ naine 02a, jos kiinnostta nii vastaa tähän. 55+ 187cm 102kg, varattu mutta puuttees