Oli kyllä virhe antaa poistaa hampaat
Sen jälkeen elämäni on mennyt entistä huonompaan suuntaan. T. Valis
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sjögrenin syndrooman dgn nuori tk-lääkäri minullekin antoi - suuhuni edes katsomatta.
Ystäväni sitten alkoi toppuuttaa, että miten voi ilman syljenmittausta antaa dgn, oliko nuori, harjoitteleva yli-innokas kandi siellä tk:ssa.. Yleislääkäri vielä, ei hammaslääkäri.
Ei siinä mitään, totuus valkeni erikoishl:n vastaanotolla. Kaikki oli erittäin hyvin ja 0 reikää.
Kyllä mulla otettiin verikokeetkin.ap
Minulla ei verikokeita tehty, lääkäri teki dgn ainoastaan verbaali-infon perusteella + suositteli erilaisia syljeneritystä stimuloivia itsehoitovalmisteita.
Sehän tässä kummastutti.
Venäläinen hammaslääkäri vetää kaikki pois koska ei ole koulutusta korjata niitä. Kunnallisessa.
Vierailija kirjoitti:
No mutta Valis. Tämä on kommentteja myöten täsmälleen toisinto prikulleen samasta otsikosta, joka oli täällä aiemmin.
Ajattele, toisilla ei edes keski-iässä ole karieksen jälkiä ja paikattomat leegot.
1906 syntyneellä isoisälläni ei koskaan ollut reiän reikää hampaissaan.
Eipä se ollut hääviä aiemminkaan kun hampaita oli vielä. Vähän väliä valitit kuinka rahaa menee pirusti hammaslääkärille ja ikenet on niin kipeät, ettet pysty syömään kuin nestemäisiä ruokia.
Miksi TAAS ketju tästä? Miksei voinut jatkaa sitä edellistä ihan samasta aiheesta🤦
Ja kas; Niin vaihtui ilo herkuista valitukseen. Jälleen kerran...
Kyllä mulla otettiin verikokeetkin.ap