Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli kyllä virhe antaa poistaa hampaat

Vierailija
17.04.2025 |

Sen jälkeen elämäni on mennyt entistä huonompaan suuntaan. T. Valis 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä uudet hampaat.

Vierailija
2/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä uudet hampaat.

Hammasproteesit ei sovi ja implantteihin ei ole varaa. Olen Hammasproteesit teettänyt ja niitä on yritetty vaikka kuinka saada sopiviksi.ap

Vierailija
4/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiko?

Kyllä.ap

Vierailija
5/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne hampaat ihan läpimädät, paikkauskelvottomat? Nykyään ei nimittäin noin vain poisteta kaikkia hampaita, vaan niitä repaleita yritetään korjata ja pitää suussa viimeiseen asti. Eli keksi parempi.

Vierailija
6/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas. Miten samat hampaat voidaan poistaa aina uudestaan?

Vierailija
7/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne hampaat ihan läpimädät, paikkauskelvottomat? Nykyään ei nimittäin noin vain poisteta kaikkia hampaita, vaan niitä repaleita yritetään korjata ja pitää suussa viimeiseen asti. Eli keksi parempi.

No tätä julkisen puolen hammaslääkäri suositteli.  Mulla on sjögrenin syndrooma ja paradontiitti.  Hampaat lohkeili ja joku lähti itse irti.ap

Vierailija
8/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hakemaan apua hammaslääkäristä, ei se täällä kummene valittaa.

Vierailija
9/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut apua. Ei ole mitään apua saatavissa.ap

Vierailija
10/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän kysellään kaikkea, joka selviäsi googlella ja sellaista, joka selviäsi ottamalla yhteyttä ko. tahoon.

Vierailija
11/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän kysellään kaikkea, joka selviäsi googlella ja sellaista, joka selviäsi ottamalla yhteyttä ko. tahoon.

Kuten jo laiton. Olen ottanut yhteyttä. Olen myös rampannut jatkuvasti hammasteknikolla. Mitään apua ei ole saatavilla.ap

Vierailija
12/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja tilanne. Miksei proteeseja saada sopiviksi.

Vierailija
13/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kun mulla puuttuu sylki suusta.  Eli käytän tuollaisia geelejä, että pystyn elämään. Yököttää proteesit siis aivan liikaa vaikka niitä on pohjattu ja tehty kaikki mitä voi tehdä.ap

Vierailija
14/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan vaan, ettei kukaan tee samaa virhettä kuin minä. Tämä laittaa elämän ihan uusiksi.ap

Vierailija
15/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nappasit tämän hampaattomuusjutun mun kommentista siinä ketjussa, jossa marisit, ettei ole varaa kesävaatteisiin. Sä oot helvetin helposti ohjailtava, Pasi.

Vierailija
16/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä nappasit tämän hampaattomuusjutun mun kommentista siinä ketjussa, jossa marisit, ettei ole varaa kesävaatteisiin. Sä oot helvetin helposti ohjailtava, Pasi.

En kuule ole mikään Pasi.ap

Vierailija
17/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummmin ei ollenkaan hampaita kuin mädät tyngät. Hampaattomana tulehdus ei leviä leukaluuhun ja aiheuta lopulta sepsistä, mutta purentavastuksen puuttuminen toki surkastuttaa leuat pikkuhiljaa, jos ei proteeseja hanki.

Miten voi nykyaikana olla ihmisiä, joilta puuttuu hampaat ja jotka on ne päästäneet tuollaiseen kuntoon?

Mädät hampaat helvettiin ja erikoishammasteknikolle, mars. 

"Voit saada toimeentulotukea myös hammasproteettiseen hoitoon , kun se on julkisen terveydenhuollon järjestämää. Julkisen terveydenhuollon yksiköt tilaavat tarvittaessa hoitoon liittyvän teknisen työn yksityiseltä hammasteknikolta. Myös teknisen työn kustannuksiin voi saada toimeentulotukea."

TT-tuki ei tietenkään tule kyseeseen, jos sulla on varallisuutta, esim. omistusasunto. Elämä on valintoja.

Vierailija
18/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kun mulla puuttuu sylki suusta.  Eli käytän tuollaisia geelejä, että pystyn elämään. Yököttää proteesit siis aivan liikaa vaikka niitä on pohjattu ja tehty kaikki mitä voi tehdä.ap

Se on refleksi ja sen voi opetella pois. Sinä vain et viitsi tehdä sitä, koska sinusta on kivempi piehtaroida ongelmissasi ja jättää ne hoitamatta. Jotkut on tuollaisia.

Vierailija
19/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko taas. Miten samat hampaat voidaan poistaa aina uudestaan?

Maitohampaiden tilalle kasvaa uudet.

Vierailija
20/47 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta Valis. Tämä on kommentteja myöten täsmälleen toisinto prikulleen samasta otsikosta, joka oli täällä aiemmin.

Ajattele, toisilla ei edes keski-iässä ole karieksen jälkiä ja paikattomat leegot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme