Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tupakoitsijoita käy kylässä, miten saada haju pois??

Vierailija
16.04.2025 |

Voi apua, en tiedä mistä muualta voisin kysyä tätä melko arkaluonteista asiaa. Eli tilanne on sellainen, että lähipiiriini kuuluu useampi tupakoija. He tupakoivat myös sisällä omissa kdeissaan, autoissaan jne ja suihkussa eivät kaikki kovin usein käy.

Eli tupakan haju heissä on mieletön. N, joka kerta kun nämä ihmiset tai osa heistä käy kylässä luonani niin koko kämppäni haisee. Siis silti, vaikka eivät polta minulla sisällä. Se haju seuraa näitä ihmisiä kuin hai laivaa:(

Mm nahkaisen nojatuolin olen tänään viimeksi pessyt hankausaineella ja sienellä, kun huomasin sen löyhkäävän tupakalta. Ja uudesta kangassohvastani olen huolissani, siihen on jo alkanut pinttyä tupakan hajua yhden vierailun jälkeen. Ilmeisesti on pakko ostaa tekstiilipesuri tms vain tämän takia?

Ja ostaa sohvan ja nojatuolin suojaksi filttejä tms? Olen ihan poikki, koska ovat tosiaan lähipiiriä ja muuten mukavia ihmisiä. Ja tupakan hajusta ei vain voi sanoa, koska siitä vedetään herne nenään. Jokaisen vierailun jälkeen joudun siivoamaan ja tuulettamaan pari päivää ja suurimpana ongelmana on tosiaan isot esineet joita ei voi vedellä pestä. 

Neuvoja, mielipiteitä tai mitä vain nyt? 

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kävi ulkona tupakalla vetäen aina kaksi tupakkaa. Kun hän tämän jälkeen tuli työpöytäni ääreen ja jos jotain piti katsoa tietokoneelta, minä melkein yökkäsin. Se oli aivan hirveää. 

Vierailija
62/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä ketju kokemuksineen motivoida palstan tupakoitsijoita lopettamaan? 

Epäilen. Vastaukset ovat luokkaa "höpö höpö" ja "ei se tupakka mitään haise".

Valitettavasti tämä. Entisenä tupakoitsijana tiedän, ettei ihminen polttaessaan haista sitä omaa hajuaan. 

Ja sitä hajun määrää ja laatua ei vain voi kuvitella. Vasta lopettaessa sen oikeasti käsittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston kirja mikä on ollut sisällä polttajalla lainassa.. hyit... järkyttävä lemu.

Kirjaston kirjoja ei saisi lainata tupakoitsijoille.

Vierailija
64/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini kävi ulkona tupakalla vetäen aina kaksi tupakkaa. Kun hän tämän jälkeen tuli työpöytäni ääreen ja jos jotain piti katsoa tietokoneelta, minä melkein yökkäsin. Se oli aivan hirveää. 

Tupakan poltto valitettavasti vaikuttaa myös ihmissuhteisiin. Harv tupakoimaton kaveeraa polttajien kanssa yhtään enempää, kuin on pakko. Juuri hajun takia. 

Vierailija
65/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi heitä ollenkaan kotiini. Ja jos menisin heillä käymään pistäisin heti kotiin tullessani vaatteet pesuun ja menisin itse suihkuun. Kaikkein mieluiten tapaisin tuollaisia ihmisiä julkisella paikalla kuten kahvilassa tai ulkona, ei tulisi ylimääräistä vaivaa itselleni tapaamisen takia. 

Vierailija
66/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen mene psykiatrtille. Kipi kipi.

Tupakka ei haise juuri miltään.

Tupakoitsija.

Tupakoitsija itse ei sitä hajua (löyhkää) huomaa. Tupakka on vienyt haju- ja makuaistia. Sitten lotrataan voimakkaasti hajustetuilla pyykinpesu ja huuhteluaineilla.

-ohis

Mulla on erittäin hyvä haju-ja makuaisti, käytän hajusteettomia pesuaineita ja käyn joka päivä suihkussa. Jos joku ei halua kutsua mua kotiinsa niin olkoon kutsumatta. Mulle on ihan sama mitä muut musta ajattelevat.

Vierailija
67/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heidän kotiinsa ja pasko pytty tukkoon

Vierailija
68/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule nyyh. Anna sen sohvan olla ja lopeta siitä huolehtiminen. Hae mt apua!

Wtf? Eiköhän jokainen joka ei itse polta niin tiedä miten pahalta tupakka haisee. Ja sen, että miten se haju pinttyy kaikkialla. Paljonkos sinä muuten poltat, kun selkeästi aloitus osuu ja uppoaa? 

Ei kuulu sulle.

Vierailija
69/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie otan aina myntholin nii hajut häviää

Vierailija
71/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
73/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
74/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
75/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kuviteltu haju pitää saada pois?

Vierailija
76/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten irti todellisuudesta pitää olla, jos kuvittelee, että tupakka ei haise? Toki tupakointi ylipäätään on tyhmemmän kansanosan touhua.

Eiköhän nuo tupakointia puolustelevat moukat ole itsekin tupakoijia. Totuus sattuu.. 

Ei satu, mun tupakointini ei kuulu sulle pätkääkään. Pidä huoli vain omista asioistasi.

Vierailija
77/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie otan aina myntholin nii hajut häviää

Ei kuule todellakaan hajut häviä. Mybtholin raikkaus sekoitettuna röökin lemuun on vain entistä vastenmielisempi hajujen sekoitus. Tuo on vain itsepetosta. 

Vierailija
78/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kuviteltu haju pitää saada pois?

Kuviteltu?

Vierailija
80/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan