Teetkö jotain valmisteluja nuohoojaa varten?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Siivoan. Keitän hänelle kahvit, teen voileipiä ja juttelen, lopuksi annan hänelle imurin ja märän rätin käteen ja pyydän, että siivoaa jälkensä myös.
Meillä nuohoojat ovat siivonneet jälkensä ihan itse ja oma-aloitteisesti. Enemmän he siivoavat kuin sotkevat, nämä meidän kylän nuohoojat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käyvä nuohooja HAISEE aina voimakkaasti partavedeltä ja minua sellainen hymyilyttää, kyttääköhän se naisasiakkaita ?
Partavesi peittää muiden eritteiden löyhkän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tuvasta siirrän ensinnäkin puuhellan päällä olevat vesikattilat ja kivet pois, ettei nuohoojan niitä tarvitse nostella. Vesisäiliöstä ja uunista otan tiilet pois, koska ei niitä muuten saa imuroitua. Nokiluukun edestä tavarat pois. Tyhjennän tuhkat ja siirrän matot sivuun, koska niin on ohjeistettu.
Saunasta myös tuhkat pois, ja katson että muutenkin on tilaa. Nokiluukun edestä tavarat pois. Jos pukuhuoneen kamiina nuohotaan niin siitä tuhkat pois ja tavarat pois tieltä.
Ja niin edelleen. Aiempaa nuohoojaa varten piti myös hommata sanomalehteä, nykyinen tuo lehdet tullessaan.
Miksi sinulla on hellan päällä kiviä? Ihan uteliaisuuttani kyselen.
Googleta lämmönvaraajakivet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletus että nuohooja on aina mies.
Ei oleteta
Kaunistaudun. Nuohoojat ovat aina komeita.
Laitan tissitopin ja minihameen päälle
Siirrän olohuoneen valkoisen maton ja sohvan kauemmaksi. Joskus sitä nokipölyä lentää hieman. Laitan kissat ja koiran eri huoneeseen oven taakse. Luon lumet siten, että pääsee katolle johtaville tikapuille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletus että nuohooja on aina mies.
Ei ole mainittu ketjussa muuta kuin nuohooja. Ei sukupuolta ollenkaan.
En tee yhtään mitään. minähän MAKSAN nuohouksen! Eihän kukaan MINUNKAAN töitä tee! Ootte te kummallisia... kahvilassakaan EN vie astioita telineeseen. Sehän on kahvilan hommia. Ihmettelen noita, ketkä roudaa astiat telineeseen ja maksaa naurussa suin 8e kaffe kupistaan ja tekee vielä töitä päälle... (vertauskuva. Ei maksa aina noin paljon)
Ajan karvat ja varmistan, että mies on töissä
Meillä käyvä nuohooja HAISEE aina voimakkaasti partavedeltä ja minua sellainen hymyilyttää, kyttääköhän se naisasiakkaita ?