Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovinen Barbie ulos BB-talosta. Alkuun fanitin Cherylliä mutta nyt kyllästynyt

Vierailija
18.09.2008 |

Mielistelevä tyhmä blondi joka ei tajunnut yksinkertaista hotelliohjetta ja joutui vaihtamaan työrooliaan.

Viime yönä se on haukkunut muita asukkaita. Vähättelee muita asukkaita ja nostaa itseään toisten yläpuolelle, tyyliin että ei heidän piireissään tuollaista ole nähnyt jne.

Kun totuus valkeaa kanssa-asujille talon ulkopuolella tuttavuussuhteesta Johanna Tukiaiseen niin eiköhän ne pisteet ropise ennestään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istui itkien lattialla ja muu porukka tuli huoneeseen, mun korviin jäi ikiajoiksi soimaan mantan halveksivalla, räkäisellä äänellä huudettu lause : "Se vaan esittää jotain!". Ja kun Cheryll tuli kerran sisälle ensimmäisenä ja huomasi olohuoneen pöydällä leffamässyt- ja herkut ja puhkesi kiljumaan ilosta, taas kuului Lady Marian ah niin negatiivinen määkäisy :"Se nyt kiljuu vaan kiljumisen riemusta aina!". Mantan ilme oli hupainen, kun se itsekin sitten näki herkuista notkuvan pöydän. Yritti olla kuin asia ei liikauttaisi häntä yhtään, vaikka sisällään varmasti jo iloitsi, että taas pääsee kasvattamaan vararengasta vyötäröllä!

Maria pihalle!

Vierailija
2/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istui itkien lattialla ja muu porukka tuli huoneeseen, mun korviin jäi ikiajoiksi soimaan mantan halveksivalla, räkäisellä äänellä huudettu lause : "Se vaan esittää jotain!". Ja kun Cheryll tuli kerran sisälle ensimmäisenä ja huomasi olohuoneen pöydällä leffamässyt- ja herkut ja puhkesi kiljumaan ilosta, taas kuului Lady Marian ah niin negatiivinen määkäisy :"Se nyt kiljuu vaan kiljumisen riemusta aina!". Mantan ilme oli hupainen, kun se itsekin sitten näki herkuista notkuvan pöydän. Yritti olla kuin asia ei liikauttaisi häntä yhtään, vaikka sisällään varmasti jo iloitsi, että taas pääsee kasvattamaan vararengasta vyötäröllä!

Maria pihalle!

Vaikka itse ei noin voimakkaasti reagoisikaan tunteella, fiksu ihminen ei noin kommentoisi kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella asiaton kommentti Marialta. Harmi, että Andreas oli sellaisessa mielentilassa, ettei tajunnut sitä sävyä, jolla asia sanottiin. Kuningatar Manta I vain tuhahtelee toisen itkulle, kun muut menevät lohduttamaan. 19-vuotiaat teinitkin tajusivat mennä lohduttumaan, mutta ei 33-vuotias nainen. Kertoo aika paljon Marian elämästä ja arvoista tuollainen käytös.

16

Vierailija
4/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko taas niin että katsotaan vaan sitä "barbie-nukke ulkonäköä"?? Maria on ollut mun ehdoton inhokki ekasta päivästä lähtien, ihanaa että saadaan se nyt ulos!! Ei sitä negatiivista märinää jaksa katsoa.

Vierailija
5/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän pahalla tuota esittämisjuttua tarkoitti. Todellakin se särähti korvaan kun tiesi oikean tilanteen, mutta talossa järjestetään kaikenlaisia källejä koko ajan.

Vierailija
6/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisi Harrin suosioon takaisin.

Vierailija
7/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi viehätyin hänen ulkonäköönsä kympillä pidin kaunottarena ja kirjoitinkin siitä tänne että vau.... Nyt kun olen ohjelmaa seurannut on todella laskelmoiva tyyppi ja ilkeäkin.

Muistan kun teki irokeesipojalle ilkeästi, pani toisen kanssa yläkerrassa vaikka oli roikkunut kuin takiainen irokeesissa. Unohtuiko nämä asiat teiltä hä.

Mantastakaan en välitä mutta haluaisin Cheryllin ulos heti. Menköön Johanna Tukiaisen kanssa filmailemaan ja eskoteeraamaan.

Vierailija
8/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa niin in, kun on tunnustautunut bi-seksuaaliksi, vaikka sama nähtiin jo viime kaudella ja paljon asiallisemmalta tyypiltä (Sauli).

Vierailija
9/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hulvatonta elämää viettänyt siviilissä. Lähtenyt ravintolasta maksamatta ruokiaan yms. mun mielestä todella typerää käytöstä.

Itsekeskeinen ällö joka suuttui siitä jos joku nyt ei vaan voi homoja hyväksyä.

Ja osaa kyllä takanapäin puhumisen ihan kiitettävästi.

Vierailija
10/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos analysoisin putoajia, niin Niko on vaan niin symppis ettei sitä saa tiputtaa pois ja Maria antaa kivaa kypsää naisellista näkökulmaa kakaralaumaan. Cheryll taas on sellainen teennäinen tyhjäpää, jollaisella ei tee sitten yhtään mitään! Flirttailee vaan kaikkien kanssa ja teki paskamaisesti Harrillekin.

Vierailija
11/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lempeällä äänellä rauhallisesti tapahtuva muiden mollaaminen.

Kasvonilmeet puhuu paljon, pikkuneiti on suu mutrussa jos asiat ei mene mielen mukaan. Aloittivat toistensa kehumisen sen uuden Antin kanssa, tuntevat ennestään näin olen ymmärtänyt. Siskonsa sanoi jotain sen suuntaista sunnuntaina.

Promoottoreita (tulee mieleen perämoottori tuosta sanasta) molemmat Antin kaa ja ehkä samassa firmassa tekevät esittelytöitä, kiertävät siis konsulenttina.

Vierailija
12/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yllättynyt siitä että Cheryll nostaa vähän väliä todella rohkeasti kissan pöydälle ja puhuu oikeasti suoraan tavalla mihin moni ei pystyisi.

Tiedä sitten onko hyvä vai huono asia, mutta tässä asiassa pakko antaa pisteitä rohkeudesta.

Vierailija
13/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt mä sanon......

Minä en jauha selän takana paskaa vaan sanon aina suoraan paitsi sitten kun toinen kääntää selän.

Näittekö eilisessä ilta lähetyksessä kun Manta kaivo nenästä räkää ja tunki sen sitten suuhun. Hitto kun tulee oksennus jo sen näkemisestä.

Vierailija
14/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin todennäköisesti, joten cheri ja manta sais lähtee.

Vierailija
15/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tuntuu olevan ihan sekaisin, käyttäytyy kuin vauva, ja on äärettömän itsekeskeinen.

Vierailija
16/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin näitä ja nauroin maha kippurassa ja vedet silmistä valuen. Syntymätodistus on aivan helmi.

http://bbnikon.webs.com/index.htm

Vierailija
17/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaamea pubiruusu, joka komentelee muita armeijatyyliin tupakka-äänellään.

Ei tee muuta kuin makaa sohvalla tai röökillä ja *aina* juoruilee jonkun kanssa ja haukkuu kaikki ne, jotka eivät ole kuuloetäisyydellä. Hyi:/

Vierailija
18/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on lähes ainoa tuolla jolla on jotain viihdearvoa. Ymmärrän sen että kukaan ei varmaankaan haluaisi Nikoa omaksi kämppiksekseen, mutta kun sitä vaaraa ei ole, niin eikö nyt kannattaisi pitää Niko talossa että saisi nauraa sen toilailuille.

Vierailija
19/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialle laitan kyllä miinuksia menemään!!

Vierailija
20/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaralaumaan????

Voitko olla tosissasi?

Manta iältään vanhin on henkisesti eniten kakara siellä, tyhmä, ilkeä, kuppikuntia muodostava paskanjauhaja, jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Käsittämätön ihminen.