Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nyt toiseen kertaan nähnyt saman unen,

Vierailija
18.09.2008 |

mitä ihmettä! Mitäköhän tämän pitäisi mulle sanoa:

Menen johonkin pieneen suomalaiseen matkailukaupunkiin. Siellä on torin laidalla joku grilli, muutama ihminen syömässä pöydässä grillin edessä. Muuten täysin autiota.

Ostan ehkä jotain grilliltä, menen syömään puupenkeille grillin taakse. Totean että jaaha, täällä on syyskausi tällä kertaa, kun viimeksi olin täällä oli nähtävyyksien aukioloaikoja ilmoitustaululla (siis oikeasti ekassa unessa oli).

Sitten lähden kävelemään kohti päänähtävyyttä, Auswitzin keskitysleirivankien muistomerkkiä. :o. Siinä on ensin semmoinen piiitkä suora mikä kävellään puiden katveessa, sitten kääntyy oikealle ja siellä on korkeita, isoja valaistuja betonipylväitä rivissä, niissä valo valaisemassa. Jylhä ja pelottava näky. Menen tuonne jonkun kanssa, en tiedä kenen.

Sitten siellä paikanpäällä katson muistohuonetta, ja huomion kiinnittää erakon maja siinä vieressä, siellä on joku tyyppi. Tuo erakkojuttu oli uutta tässä unessa, tai ainakaan en muuta muista.

Mitäköhän tämä nyt sitten voisi tarkoittaa. Joissakin unissa on jotain sellaista että ne tuntuu liikuttavan enemmän kuin muut. Ja kun näin tän toisen kerran jo, outo uni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi