.:*:.KOTILOT.:*:.VIIKONLOPPUUN.:*:.
oli pakko aloittaa uus pino kun toi vanha repee jo liitoksistaan... antakee anteeks...
Lääkärineuvola/ultra takana siis...
Ei juuri otettu kun paineet vaan ja sit kohdun suun tilanne ja ultraus.
Paineet oli ok 129/78 (mikä ihme tuo alapaine)
painoa mulle tullu alkupainoon +1kg
kohdun suu napakka ja " kiinni" , mutta ulkosuu sentin sormelle auki.. lupa uida kumminkin tuli=)
Vauvan painoarvio oli 1275g, mikä on keskikäyrällä ja vastaa viikkoja +4päivällä. Purri on rt:ssä ja reilusti tilaa touhuta eli ei hakkaa kohdunsuuta. Vettä normaalisti.
SUkupuolta kun kysyin niin aikansa tutkas ja pyöritti anturia pitkin mahaa.... " ei täällä ainakaan poikien tavaroita näy" !!!!!!!!!!
EI sanonut 100% varmaksi tytöksi, mutta en määkään niitä kasseja siinä missään nähnyt =D Uskalsin siis nostaa kaikki vaal.pun. esille kaappiin pesua odottamaan.. ehkä meidän perheen sitten kruunaa prinsessa=)
Mammutti
ootko käyny kattomassa onko siellä liikkeessä enään mitään ostettavaa, kun alennus nyt 50%? Melkein sitä aina on tullukkin kaikki haettua tampereelta, kun toi valikoima on mitä on... mut onhan tossa toi pukimo!!! jeeeeee!!
Kertoko Pekkarinen teille sukupuolen selvästi?
leijailen tän toivon kanssa kaiken muun paskan keskellä..... sitä kun muulta osin on tipahdellu postiluukusta!!!!
mani ja purri rv 28
Kommentit (44)
meillä kuopus sai räkätaudin isoveljeltä kun oli 1,5kk ja Tayssiin jouduttiin kun olikin menny nuha korviin. Kannattaa käyttää ajoissa päivystyksessä ettei osastolle joudu pienen kanssa..
Lunalle on tainnu lähtö tulla jo....
Ja toivottavasti jo rouvarkin on jo tositouhuissa!!!
*kateena kotona, huimauksen kourissa*
Muakin huimaa nykyään harva se päivä. :(
Lunalla on kyllä lähtö ainakin lähellä, jos ei joo lähteny. ;) Ihan kivaa, kun kaikki ei joudu viimeisille viikoille kärvistelemään odotuksessa!
Rouvar; paljastatko sairaalan joka sut takas passitti? Kättärillä ainakin tuppaavat olemaan vastaavanlaisia, nimim kokemusta on. Mut nyt naikkarilla sanoivat, ettei niillä oo tapana edes jättää kalvoja puhkaisematta jos on hyvät viikot ja kohdunsuu auki. Tiiä sit, jos ne vaikka vaan sano mulle niin, mut sehän nähdään touko-kesäkuussa. :D
ON: Tänään oon ollu virkeempi, kun alkaa tää tauti hellittää otetta. Mut käytiin äänestämässä ja silloin vielä oli niin keväinen ilma, että mä innostuin siivoamaan ja olin sen jälkeen NIIN kuitti kuin olla voi. :/ Tiistaina on nla onneks... Ja mieskin jää ilmeisesti nyt saikulle, joten onpahan päivisin joku vähän keventämässä mun taakkaa.
En oo lähtenut mihinkään. Koitin vähän nukkua, kun iski niin armoton väsy kun aamuyöstä asti olin hereillä. Eipä oikein saanut vieläkään nukuttua, mut lepäilin kuitenkin. Päivällä ei tullut kuin muutama supistus, mutta nyt iltaa kohden taas alkaa tihetä ja sattua taas. Ihan toiveikkaana tässä oon, et jos huomenna jo pääsis lähteen... Ellei sit yöllä jos hyvin alkaa tästä edetä. Tai sit menee päiväkausia vielä... piru kun ei näistä tiedä! Vähän pelottaa toisaalta toi yö taas, et jos ei saa lainkaan nukuttua niin miten sitä jaksaa sit mennä synnyttään.
Rouvar on tainnut sentään päästä jo synnärille, jokohan siellä on vauva sylissä :)
Katselin tossa kuopuksen kanssa Tanssii tähtien kanssa- ohjelman ja tuli mieleen, et jokohan sitä ensi sunnuntaina katsellaan vauva sylissä, iiiks =) Poika ei muuten yhtään tykännyt Annan ja Epun esityksestä, sitä vaivas niin hirveesti, et miksi se mies oli pukeutunut mekkoon... ja tietääkö noi ihmiset että se on mies... Toivoi kovasti, että ne olis pudonnut kisasta :)
Mutta täällä jatketaan odotusta kunnes toisin määrätään :)
Luna ja " Aarre" yhä rv 38+2
Lunalle Tsemppiä jos lähtö on tullut!!
Rouvar: Osaan kuvitella miltä tuntuu kun laitetaan noilla viikoilla kotiin takaisin sairaalalta!
Minä olisin varmaan heittäytynyt lattialle sätkimään ja kiukuttelemaan jos mut olis laitettu kotiin sillon yliaikaiskontrollista! *halaus*
Pidän peukut pystyssä, että supparit sulla jatkuu ja voimistuu!
Pahoin pelkään, että pikkupojalle on iskemässä flunssa..!
Yskii ja aivastelee välillä siihen malliin, että jostain on pöpö iskenyt meidän vauvaan.
Toivottavasti ei mene niin pahaks, että jouduttais sairaalaan uudestaan!
Toivottavasti nyt te, jotka lähtöä teette, pääsette pian matkaan, ettei veny samalla lailla kun mulla!
Pian sitten kertomaan uutisia!
mammutti ja Vilppu 2vk ja 2pv