Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja

Vierailija
16.04.2025 |

Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.

Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon

Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pinnallinen. Samaan hengenvetoon totean myös, että miehiin pätee sama juttu. Jo yksi pienikin tatuoiniti miehellä voi olla kauhistus. Ja kalju, jos se on leikattu tarkoituksella. Tai liian isot lihakset. Monelle sekin voi olla ehdoton nou nou. iyh!

Isot lihakset, hyh hyh. Riittää kun on hyvä lihaskunto. 

Vierailija
62/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö joukosta ihmisiä, jotka ovat ottaneet tatuointeja, mutta elämä ei pyöri kaljakuppiloiden lieveilmiöiden parissa?

Mututuntumana on tullut vaikutelma, että tatuoinnit ja erillaiset elämän nautinnot kuuluvat samaan pakettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen korkeakoulutettu (DI) mies ja minun mielestä pienet kauniit tatuoinnit ranteessa, nilkassa tai jalassa on monesti todella tyylikkäitä. En tykkää vahvoista tatuoinneista, joissa on kauheasti peittoa.

Mulla on itselläkin pari isoa, ei kovin peittävää tatuointia kädessä.

Vierailija
64/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö joukosta ihmisiä, jotka ovat ottaneet tatuointeja, mutta elämä ei pyöri kaljakuppiloiden lieveilmiöiden parissa?

Mututuntumana on tullut vaikutelma, että tatuoinnit ja erillaiset elämän nautinnot kuuluvat samaan pakettiin. 

Mä tunnen sellaisen henkilön. 

Vierailija
65/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nolla tatuointia. N30

Sama. N58. Hurjassa nuoruudessani mulla oli 6 reikää korvissa mutta kun aikuistuin niin kasvatin 4 umpeen ja nyt on yksi reikä per korvanlehti.

Vierailija
66/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep! En käytä alkoholia, en roiku kuppiloissa. Teen siistiä toimistotyötä ja vapaa-aika menee liikunnasta nauttien. Puoliso on duunari, juo välillä kaljaa ja ei ole yhtään tatuointeja. Ei haittaa kumpaakaan toisen tatuoinnit tai niiden puute. :D 

Vierailija
67/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta tatuointia ja aivan ihana mies (hänellä 0 tatuointia). 

Vierailija
68/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Vierailija
69/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa suurin osa tatuoinneista menee vanhetessaan huonoon kuntoon ja iän karttuessa niiden kunnostaminen vain vaikeutuu. Lisäksi ne ovat jo otettaessa vanhanaikaisia, varsinkin jos ovat sen hetken trendin mukaisia (esim tribaalit). Jos ottaa jonkun old school-tyylisen tatuoinnin (esim. japanilainen lohikäärme) tai potretin artistilla, joka osaa asiansa niin ne kestävät useimmiten aikaa. Onneksi naisilla näkee nykyään yhä useammin ohuita ja naisellisia viivatyylisiä tatuointeja ja ne myös imartelevat kantajaansa. Isot ja peittävät tatuoinnit tai lukuisat pienet taas ei.

Vierailija
70/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä kiellä ketään ottamasta tatuointia, koska vapaa maa.

Kunhan tietää että miehelle naisen tatuointi tuo aika halvan ja juntin fiiliksen naisesta. Kuvittele haalistunut vanha karjalalippis miehen päässä. Sama tunne tulee kun näkee tatskan naisen iholla. Saati sitten monta.

Vierailija
71/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Viimeksi join alkoholia 19vuotiaana (nyt olen 43), olen hyväpalkkaisessa työssä, naimisissa, yksi lapsi.

Vierailija
72/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan tietää että miehelle naisen tatuointi tuo aika halvan ja juntin fiiliksen naisesta. Kuvittele haalistunut vanha karjalalippis miehen päässä. Sama tunne tulee kun näkee tatskan naisen iholla. Saati sitten monta.

Äläpä kuule puhu kaikkien puolesta, minä pidän tatuoinneista naisilla.

Vierailija
73/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä mällitaulu alaselkään riittää.

Vierailija
74/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on junttimainen niin ei se juntteus mitenkään vähene vaikka ei tatuointeja olisikaan ihossa. Hyvähän se siis vaan on jos se näkyy päällepäin niin ei pariudu ihmisen kanssa joka ei ole yhteensopiva.

75/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko ottaa tatuointeja niin älkää ottako niitä sellaisiin paikkoihin, joissa ne tekevät mahdottomaksi magneettikuvien ottamisen tärkeistä usein rikki menevistä kehon osista tai estävät selkäydinpunktion tai epiduraalin. Nuorena ja kuolemattomana asia ei tunnu tärkeältä mutta sillä voi olla silti merkitystä elämän kuoppaista tietä kulkevalle.

M59+

Vierailija
76/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Jos on pakko ottaa tatuointeja niin älkää ottako niitä sellaisiin paikkoihin, joissa ne tekevät mahdottomaksi magneettikuvien ottamisen tärkeistä usein rikki menevistä kehon osista tai estävät selkäydinpunktion tai epiduraalin. Nuorena ja kuolemattomana asia ei tunnu tärkeältä mutta sillä voi olla silti merkitystä elämän kuoppaista tietä kulkevalle.

On muuten vanhentunutta tietoa ettei epiduraalia voitaisi antaa tatuoinnin läpi - kyllä voidaan kunhan on parantunut. Harvalla on tatuointia muutenkaan suoraan selkärangan päällä josta puudutteet ja selkäydinpunktiot laitetaan - sekä epiduraalit että spinaalit.

Yhtään elintärkeää toimenpidettä ei jätetä tatuoinnin takia tekemättä. 

T.sh

Vierailija
77/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ottavat naiset eivät välttämättä halua pariutua sellaisten miesten kanssa, jotka tekevät tatuoinneista suuren asian tai jotka skippaavat muuten hyvän ihmisen tatskojen takia. Jos miehiä harmittaa kun ei löydy naisia joilla ei ole tatskoja, kannattaa ennemmin yrittää muuttaa omaa asennetta kuin vaatia muutosta muilta. Jos nyt deittailisin ja mies alkaisi paasata naisten tatuoinneista tai vaikka sinisistä hiuksista, lähtisin kiireen vilkkaa pois. -tatuoimaton nainen, ei sinisiä hiuksia

Paasaamista en kuuntele, mutta onhan jokaisella ihmisellä oikeus valita seurustelukumppani/puoliso omien kriteeriensä mukaan. Jos kriteereihin sopivaa ei löydy, niin sitten pitää muuttaa kriteereitä tai olla yksin. 

Paasaamistahan tämä aloitus nimenomaan oli. Jos on sinut omien kriteeriensä kanssa, niin ei tarvitse valittaa siitä kun jotkut eivät siihen sovi. Ja moni mies myös jostain syystä ajattelee, että koska naisella on tietynlainen ulkonäkö tai habitus, hän haluaa kuulla kritiikkiä muiden naisten ulkonäöstä. 

Vierailija
78/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa suurin osa tatuoinneista menee vanhetessaan huonoon kuntoon ja iän karttuessa niiden kunnostaminen vain vaikeutuu. Lisäksi ne ovat jo otettaessa vanhanaikaisia, varsinkin jos ovat sen hetken trendin mukaisia (esim tribaalit). Jos ottaa jonkun old school-tyylisen tatuoinnin (esim. japanilainen lohikäärme) tai potretin artistilla, joka osaa asiansa niin ne kestävät useimmiten aikaa. Onneksi naisilla näkee nykyään yhä useammin ohuita ja naisellisia viivatyylisiä tatuointeja ja ne myös imartelevat kantajaansa. Isot ja peittävät tatuoinnit tai lukuisat pienet taas ei.

Mulla ei ole tatuointeja, pysyykö mun iho nyt ikuisesti hyvässä kunnossa? 

Vierailija
79/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta tuntuu nyt menevän ohi se että AP saa kritiikkiä sen takia että vaikuttaa kontrolloivalta ja ehdottomasta ihmistyypiltä.

Kukaan ei kiistä etteikö AP saa vapaasti hakea tatuoimatonta naista tai pitää tatuoimatonta kauniimpana kuin tatuoitua. 

80/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

On muuten vanhentunutta tietoa ettei epiduraalia voitaisi antaa tatuoinnin läpi - kyllä voidaan kunhan on parantunut. Harvalla on tatuointia muutenkaan suoraan selkärangan päällä josta puudutteet ja selkäydinpunktiot laitetaan - sekä epiduraalit että spinaalit.

Yhtään elintärkeää toimenpidettä ei jätetä tatuoinnin takia tekemättä. 

T.sh

Hyvä tietää läpi pistämisen osalta.

Joskus oli ongelmaa magneettikuvauksen aikana kuumenevien tai kuvat magneettisuudellaan pilaavien musteiden suhteen. Ei ole elintärkeää saada hyvää kuvaa selkärangan välilevyistä ja nivelten pehmytosista mutta diagnoosin kannalta se olisi hyödyllistä. Osa tietty on kuvattavissa ultraäänellä mutta paljon heikommalla kuvanlaadulla.

Itse en suosittele mitään tatuointia lähelle selkärankaa. 

M59+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän