Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja

Vierailija
16.04.2025 |

Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.

Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon

Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄ siitä, miten miehet näkee tatskat. Esitin oman käsitykseni ekassa viestissä. Oikeasti, voin olla väärässä

Minä haluan hauskan ja kestävyysliikuntaa harrastavan miehen. Mikset olet sellainen? Kaikki naisethan haluavat sellaisen. Kun ihastut naiseen, tulet torjutuksi, kun et ole sellainen. Muutu nyt ennen kuin on liian myöhäistä!

Olen juuri sellainen! Käydäänkö vaikka Roberts Coffeessa joku päivä?

Jos olet ap, niin hauska et ainakaan ole. 

Vierailija
42/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät. Älkää kasvattako sitä kaljamahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄ siitä, miten miehet näkee tatskat. Esitin oman käsitykseni ekassa viestissä. Oikeasti, voin olla väärässä

Minä haluan hauskan ja kestävyysliikuntaa harrastavan miehen. Mikset olet sellainen? Kaikki naisethan haluavat sellaisen. Kun ihastut naiseen, tulet torjutuksi, kun et ole sellainen. Muutu nyt ennen kuin on liian myöhäistä!

Treffeillä nauratan sua kyllä. Huomenna kuudelta?

Vierailija
44/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tän aloituksen innostamana varmaankin samantien ajan uudelle leimalle. Sitten niitä on jo 29kpl. Montako pitää olla että miehet jättää kokonaan rauhaan?

Pitääkö sellaistenkin miesten jättää rauhaa, jotka tykkäävät tatuoinneista?

Vierailija
45/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa elää ja antaa toisten elää? Joku totesi hyvin että tatuoitu nainen tai mies tuskin etsii kumppania joka niistä ei pidä. Sen sijaan heitäkin on paljon jotka pitävät. Ja sitten tämä iänikuinen "turha leikkiä uniikkia tatuoinneilla" -lässytys. Ehkäpä ihminen voi ottaa tatskoja ihan vain siksi että pitää niistä? Samoin kuin jollakin on lyhyet hiukset, toisella botoxia huulissa, kolmas haluaa olla täysin naturelli. 

Vierailija
46/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

[] kinosti

[x] ei kinostanut

Jos joku rando hylkää minut kumppanina elämänvalintojeni ja/tai ulkonäköni takia, niin hänellä ei ole hirveästi arvoa minulle koko valintaprosessissa. Aika outoa miettiä omaa kehoa koskevat päätökset sen kautta että miellyttääkö ne jotain hypoteettista tuntematonta.

Vierailija
47/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniälläni on kymmeniä tatuointeja, ja hyvin hän on kelvannut pojalleni.

Joo, kun ei muuta saanut.

Vierailija
48/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä nauratan sua kyllä. Huomenna kuudelta?

Oi kyllä, kiinnitän rintapieleeni punaisen neilikan. Juoksemme yhdessä yöhön nauraen.

Vierailija
49/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniälläni on kymmeniä tatuointeja, ja hyvin hän on kelvannut pojalleni.

Joo, kun ei muuta saanut.

Sulla taitaa mennä toisten tatuoinnit tunteisiin. -eri

Vierailija
50/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[] kinosti

[x] ei kinostanut

Jos joku rando hylkää minut kumppanina elämänvalintojeni ja/tai ulkonäköni takia, niin hänellä ei ole hirveästi arvoa minulle koko valintaprosessissa. Aika outoa miettiä omaa kehoa koskevat päätökset sen kautta että miellyttääkö ne jotain hypoteettista tuntematonta.

Aika outoa, että vaadit muita hyväksymään itsesi sellaisenaan, jos itse et hyväksy, vaan tatuiot itsesi uuteen kuosiin.

Vierailija
51/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä ainakaan naisten suosiossa olevaa miestä joka haluaa tatskatun naisen

Vierailija
52/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pinnallinen. Samaan hengenvetoon totean myös, että miehiin pätee sama juttu. Jo yksi pienikin tatuoiniti miehellä voi olla kauhistus. Ja kalju, jos se on leikattu tarkoituksella. Tai liian isot lihakset. Monelle sekin voi olla ehdoton nou nou. iyh!

Vi tun runkkari, lihakset ei voi olla liian isot

Vierailija
53/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien hyvä puoli on se, että nuorten naisten itsetuhoinen partaterällä viiltely on vähentynyt. Nyt itsetuhoisuutta voi toteuttaa turvallisemmin ammattilaisen luona.

Vierailija
54/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen, että minulla on vain pari pientä leimaa ei-näkyvillä. Tyylikkäitä, hyvällä maulla taitavan artistin tekemiä, mutta aion nämä kuitenkin poistattaa  lähivuosina. Pidän sileästä, leimattomasta, hoidetusta ihosta peiliin katsoessani.

En silti tuomitse enkä kommentoi kenenkään tatskoja IRL, kuten en muutoinkaan kenenkään ulkonäköä. Kehaisen kyllä mielelläni vaikka päivän asua..

Elämäni Miehet, joita eniten rakastanut - 0 tatskaa. Näin minulla.

Vierailija
55/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[] kinosti

[x] ei kinostanut

Aika outoa, että vaadit muita hyväksymään itsesi sellaisenaan, jos itse et hyväksy, vaan tatuiot itsesi uuteen kuosiin.

Käytätkö meikkiä, käytkö kampaajalla, haluatko pukeutua tyylikkäästi, käytkö salilla,  pidätkö koruja, värjäätkö hiuksia vai oletko täysin luonnon tilassa? Jos ehostat itseäsi millään tavalla niin aika outoa jos et hyväksy itseäsi sellaisenaan. -Eri

Vierailija
56/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ottavat naiset eivät välttämättä halua pariutua sellaisten miesten kanssa, jotka tekevät tatuoinneista suuren asian tai jotka skippaavat muuten hyvän ihmisen tatskojen takia. Jos miehiä harmittaa kun ei löydy naisia joilla ei ole tatskoja, kannattaa ennemmin yrittää muuttaa omaa asennetta kuin vaatia muutosta muilta. Jos nyt deittailisin ja mies alkaisi paasata naisten tatuoinneista tai vaikka sinisistä hiuksista, lähtisin kiireen vilkkaa pois. -tatuoimaton nainen, ei sinisiä hiuksia

Vaikkei minulla ole tatuointeja, en haluaisi seurustella ap:n kaltaisen, naisten ulkonäköä kontrolloivan miehen kanssa.

Niinpä. Ap tuolla pohtii, eikö ole parempi jos kelpaa useammalle. Mutta jos ei halua olla kontrolloivan miehen kanssa, siitä että kelpaisi hänelle ei ole mitään hyötyä. 

Vierailija
57/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varoitusleimat on hyvä olla. Mikä olisi parempi keino mielisairaiden tunnistamiseen?

Vierailija
58/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ottavat naiset eivät välttämättä halua pariutua sellaisten miesten kanssa, jotka tekevät tatuoinneista suuren asian tai jotka skippaavat muuten hyvän ihmisen tatskojen takia. Jos miehiä harmittaa kun ei löydy naisia joilla ei ole tatskoja, kannattaa ennemmin yrittää muuttaa omaa asennetta kuin vaatia muutosta muilta. Jos nyt deittailisin ja mies alkaisi paasata naisten tatuoinneista tai vaikka sinisistä hiuksista, lähtisin kiireen vilkkaa pois. -tatuoimaton nainen, ei sinisiä hiuksia

Paasaamista en kuuntele, mutta onhan jokaisella ihmisellä oikeus valita seurustelukumppani/puoliso omien kriteeriensä mukaan. Jos kriteereihin sopivaa ei löydy, niin sitten pitää muuttaa kriteereitä tai olla yksin. 

Vierailija
59/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pinnallinen. Samaan hengenvetoon totean myös, että miehiin pätee sama juttu. Jo yksi pienikin tatuoiniti miehellä voi olla kauhistus. Ja kalju, jos se on leikattu tarkoituksella. Tai liian isot lihakset. Monelle sekin voi olla ehdoton nou nou. iyh!

Vi tun runkkari, lihakset ei voi olla liian isot

Olen eri mutta kyllä ne on. Sellaiset lihakset joista sokeakin näkee että on roinattu on TODELLA iso turn-off itselleni koska roinaamiseen liittyy niin paljon haittavaikutuksia ihan hiipuvasta testosteronituotannosta ja aggressiivisuudesta lähtien.

Vierailija
60/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varoitusleimat on hyvä olla. Mikä olisi parempi keino mielisairaiden tunnistamiseen?

Jaa, taitaa olla sama pakkomielteinen tatuoinneista jankkaaja joka säännöllisesti tehtailee näitä provoja. Kukahan tatuoitu on sun muijan vieny tai pissiny sun muroihin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi