Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja
Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.
Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon
Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei varmasti halua seurustella ap:n kaltaisen juntin kanssa.
Mulla ei ole tatuointia ja tuskin ikinä hankinkaan, enkä mäkään haluaisi noin ahdasmielistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin, tänä päivänä miehet haluavat määrätä mitä nainen saa tehdä ja mitä ei saa tehdä?
🖕
Niin. Vieläpä täysin tuntemattomat naiset, joita ap tuskin koskaan tulee tapaamaan. Silti pitää yrittää kontrolloida. Niin.. patriarkaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄ siitä, miten miehet näkee tatskat. Esitin oman käsitykseni ekassa viestissä. Oikeasti, voin olla väärässä
Minä haluan hauskan ja kestävyysliikuntaa harrastavan miehen. Mikset olet sellainen? Kaikki naisethan haluavat sellaisen. Kun ihastut naiseen, tulet torjutuksi, kun et ole sellainen. Muutu nyt ennen kuin on liian myöhäistä!
Mä haluan miehen jolla on tatuointeja ja joka tykkää niistä naisillakin. Muutu, ap, muutu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa suurin osa tatuoinneista menee vanhetessaan huonoon kuntoon ja iän karttuessa niiden kunnostaminen vain vaikeutuu. Lisäksi ne ovat jo otettaessa vanhanaikaisia, varsinkin jos ovat sen hetken trendin mukaisia (esim tribaalit). Jos ottaa jonkun old school-tyylisen tatuoinnin (esim. japanilainen lohikäärme) tai potretin artistilla, joka osaa asiansa niin ne kestävät useimmiten aikaa. Onneksi naisilla näkee nykyään yhä useammin ohuita ja naisellisia viivatyylisiä tatuointeja ja ne myös imartelevat kantajaansa. Isot ja peittävät tatuoinnit tai lukuisat pienet taas ei.
Mulla ei ole tatuointeja, pysyykö mun iho nyt ikuisesti hyvässä kunnossa?
Mulla on iho paikoin arpinen. Joku sopiva tatuointi varmasti peittäisi ne ja näyttäisi paljon kivemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea uskoa että nykyään löytyy henkilö,joka poistuu vaatekaupasta koska myyjällä on tatuointi tai kieltäytyy tatuoidun lääkärin antamasta hoidosta.
Tatuointien vastustaminen on kuin se kuuluisa taistelu tuulimyllyjä vastaan.
Hetkellinen asiointi rumankaan vaateliikkeen myyjän kanssa ei ole sama asia, kuin parisuhde ruman ja typerän, itsetunto-ongelmaisen naisoletetun kanssa.
Lääkäri taas tuskin ottaisi tatuointia muutenkaan.
No kyllä otin, ja aika montakin. Ja otan vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea uskoa että nykyään löytyy henkilö,joka poistuu vaatekaupasta koska myyjällä on tatuointi tai kieltäytyy tatuoidun lääkärin antamasta hoidosta.
Tatuointien vastustaminen on kuin se kuuluisa taistelu tuulimyllyjä vastaan.
Hetkellinen asiointi rumankaan vaateliikkeen myyjän kanssa ei ole sama asia, kuin parisuhde ruman ja typerän, itsetunto-ongelmaisen naisoletetun kanssa.
Lääkäri taas tuskin ottaisi tatuointia muutenkaan.
Ai ei lääkäri ottaisi tatuointia? No kyllä voi ottaa ja olen nähnytkin tatuointeja lääkäreillä.
Eiköhän tatuointi lääkärillä ole melko harvinainen, ainakaan se ei käy suosituksesta!
Ei ole. En usko lääkärien noin yleisesti muutenkaan olevan niin tyhmiä että yrittäisivät laittaa tatuointia tai sen puutetta suosittelijaksi, toisin kuin aivokuollut ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdetään siitä, että tatuointi alentaa suosiota, niin sitten se voi olla tietoinen valinta, jossa haluaa jotain itsensä vuoksi. Jos lähdetään siitä, että tatuointi ei edes alenna suosiota (kuten kerroin, asiasta on vaikeaa löytää aivan varmaa faktaa), niin sitten tatuoinnissa ei ole parisuhdeulottuvuutta. Mutta yritän vain sanoa, että ainakin itse miehenä en ajaisi hiuksia kaljuksi, kun tiedän että monet naiset haluavat että miehellä on hiukset päässä. En kuitenkaan ole upea kympin mies, niin jos haluan naisen, niin kai mä nyt pidän tukan päässä, kun se tuo edes jotain plussaa.
Kaikin mokomin, ottakaa tatuointeja, jos ei niiden mahdolliset kielteiset vaikutuset vaakakupissa paina teille, kuten minulle
Voi alentaa suosiota siinä ihmisryhmässä, mikä ei edes tatuoitua kiinnosta.
En mäkään näin semihippinä halua mitään juppia tai pintaliitäjää. Ei mua haittaa jos mun pieni tatuointini tai epämuodikas hiusmallini haittaa juppeja ja estää heitä kiinnostumasta musta, sillä ei hekään ole mun tyyppiä tai mitään potentiaalisia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa miehessä pituutta, älykkyyttä, hyvää lihaskuntoa sekä rahantekokykyä, niin näitä ominaisuuksia saa maksimoitua olemalla tatuoimaton. En usko että pienet tatuoinnit tai lyhyt tukka on suurimmalle osalle miehistä mikään dealbreaker mutta useimmat vaikuttavat pitävän eniten puhtaasta ihosta ja pitkistä, luonnollisen värisistä hiuksista. Eli jos nainen haluaa saada mahdollisimman kovatasoisen miehen, niin nämä auttavat sitä. Jos itse tykkää nimenomaan perusjampasta jolla on vähän mahaa ja joka on vähän laiska, silloin se ei ole niin justiinsa.
Tuo olis paha jos pitäis valita tatuoidun tai lyhyt tukkaisen naisen väliltä. Riippuu tietysti tatuointien määrästä ja koosta. Jos yksi tai kaksi pientä tatuointia niin ei haittaisi mutta jos olisi paljon/isoja niin en valitsisi kumpaakaan.
Vinkki: hiukset kasvaa.
No harmi juttu jos tatuointi olisi niin iso asia jollekin että menee jopa yli kaiken mitä muuta olen kokonaisuutena ihmisenä :D
Oikein ihmistä syvästi määrittävä tekijä, tatuointi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa miehessä pituutta, älykkyyttä, hyvää lihaskuntoa sekä rahantekokykyä, niin näitä ominaisuuksia saa maksimoitua olemalla tatuoimaton. En usko että pienet tatuoinnit tai lyhyt tukka on suurimmalle osalle miehistä mikään dealbreaker mutta useimmat vaikuttavat pitävän eniten puhtaasta ihosta ja pitkistä, luonnollisen värisistä hiuksista. Eli jos nainen haluaa saada mahdollisimman kovatasoisen miehen, niin nämä auttavat sitä. Jos itse tykkää nimenomaan perusjampasta jolla on vähän mahaa ja joka on vähän laiska, silloin se ei ole niin justiinsa.
Tuo olis paha jos pitäis valita tatuoidun tai lyhyt tukkaisen naisen väliltä. Riippuu tietysti tatuointien määrästä ja koosta. Jos yksi tai kaksi pientä tatuointia niin ei haittaisi mutta jos olisi paljon/isoja niin en valitsisi kumpaakaan.
Vinkki hiukset kasvaa
Vinkki: suomalaisilla on usein ohuet hiukset, ne eivät näytä pitkinä hyviltä. Siinä syy, miksi moni nainen leikkauttaa lyhyet hiukset. Muuten saisi jatkuvasti juosta kampaajalla ottamassa jos jonkinlaista hoitoa ja tyvikohotusta hiuksiin. Myös värillä hiuksiin saa jonkin verran tukevuutta.
Jaa. Se asia ei sinulle kuulu tippaakaan. M42
Ja mitäs väliä sillä on tykkääkö miehet? Tai naiset? Mitä jos annettaisiin ihmisten tehdä omat henkilökohtaiset valinnat ja elää sellaista elämää niin kuin itse haluavat eikä vaivattaisi päätä enää vuonna 2025 sillä miltä muut ihmiset näyttää?
Siltä varalta että joku ei tätä nyt vielä ole sinne lanttuaivoonsa sisäistänyt: meillä jokaisella on omat mielipiteemme ja mieltymyksemme. Myös meillä, jotka haluamme ottaa tatuointeja, kukaan muu ei ole siinä asemassa että voisi tulla meille kertomaan miltä meidän kuuluu näyttää että kelpaisimme jollekin ihmiselle. Varsinkaan että naisen pitäisi miettiä, millainen hänen kuuluisi olla että hän on haluttava miesten mielestä.
Terveisin: runsaasti tatuoitu nainen ja mieskin löytyy, joten ei tarvitse sitä haluttavuutta muiden silmissä pohtia.
Eiköhän tatuointi lääkärillä ole melko harvinainen, ainakaan se ei käy suosituksesta!