Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja

Vierailija
16.04.2025 |

Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.

Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon

Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys

Kommentit (153)

21/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti on naama riittäny siihen, että on saanu olla rauhassa, ni eiköhän se riitä jatkossakin 🤩

Vierailija
22/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄ siitä, miten miehet näkee tatskat. Esitin oman käsitykseni ekassa viestissä. Oikeasti, voin olla väärässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan ap, että suurin osa naisista haluaisi edes seurustella hänen kanssa? Jos naisella on tatuointeja, niin hän todennäköisesti haluaa sellaisen miehen, joka niistä pitää. 

Miksi pitäisi olla tarjolla koko maailmalle? En minä ainakaan halua kuin yhden puolison joka pitää minusta sellaisena kuin olen.

Mutta eikö ole hyvä jos ei sulje ketään pois? Mistä tiedät, ettet ihastu mieheen, joka ei pidä tatuoinneista?

Haluat tatuoimattoman naisen ja yrität pelotella naisia ottamasta tatuointeja :D Kukaan ei halua sinua.

Vierailija
24/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tän aloituksen innostamana varmaankin samantien ajan uudelle leimalle. Sitten niitä on jo 29kpl. Montako pitää olla että miehet jättää kokonaan rauhaan?

Vierailija
25/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan ap, että suurin osa naisista haluaisi edes seurustella hänen kanssa? Jos naisella on tatuointeja, niin hän todennäköisesti haluaa sellaisen miehen, joka niistä pitää. 

Miksi pitäisi olla tarjolla koko maailmalle? En minä ainakaan halua kuin yhden puolison joka pitää minusta sellaisena kuin olen.

Mutta eikö ole hyvä jos ei sulje ketään pois? Mistä tiedät, ettet ihastu mieheen, joka ei pidä tatuoinneista?

Olen eri mutta on vaan hyvä ettei edes ihastu sellaiseen ihmiseen joka itselle ei sovi. Jos ihminen haluaa tatuointia tai on sellaisen jo hankkinut, ei kestävää ihmissuhdetta voi luoda sellaisen ihmisen kanssa jolle tatuoinnit ovat kauhistus. Miksi tuhlata kaikkien aikaa ihastumalla?

Vierailija
26/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat tatuoimattoman naisen ja yrität pelotella naisia ottamasta tatuointeja :D Kukaan ei halua sinua.

Menetkö vähän lapselliselle tasolle

Vierailija
27/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lässyn lässyn taas. Yksikään nainen ei ole sellainen, että kelpaisi ihan jokaiselle miehelle. Toiste tykkää blondeista, toiset bruneteista. Toiset hoikista, toiset isommista. 

Ei minulla ainakaan ole tarvetta yrittää olla mahdollisimman laajalle otokselle hyvä vaihtoehto. Yksi riittää.

Vierailija
28/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä oletus, että haluaisin miellyttää ulkonäöllisesti yhtäkään miestä. En halua. En halua puhua miehille, en olla heidän kanssaan missään tekemisissä, saati sitten seurustella miehen kanssa. 

Yrjistä. 

Vierailija
29/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin, tänä päivänä miehet haluavat määrätä mitä nainen saa tehdä ja mitä ei saa tehdä?

🖕

Vierailija
30/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne terveydelle haitallisia?

Eivät ainakaan ole terveellisiä

Vierailija
31/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmasti yhtä surullista, kuin jos sattuisi ihastumaan mieheen, jolla on pieni kulli. Ja/tai ongelmia erektion kanssa. Siksi pitää aina ennen varsinaista seurustelua koeajaa mies, ettei pety sitten liikaa.

Vierailija
32/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ottavat naiset eivät välttämättä halua pariutua sellaisten miesten kanssa, jotka tekevät tatuoinneista suuren asian tai jotka skippaavat muuten hyvän ihmisen tatskojen takia. Jos miehiä harmittaa kun ei löydy naisia joilla ei ole tatskoja, kannattaa ennemmin yrittää muuttaa omaa asennetta kuin vaatia muutosta muilta. Jos nyt deittailisin ja mies alkaisi paasata naisten tatuoinneista tai vaikka sinisistä hiuksista, lähtisin kiireen vilkkaa pois. -tatuoimaton nainen, ei sinisiä hiuksia

Vierailija
33/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄ siitä, miten miehet näkee tatskat. Esitin oman käsitykseni ekassa viestissä. Oikeasti, voin olla väärässä

Minä haluan hauskan ja kestävyysliikuntaa harrastavan miehen. Mikset olet sellainen? Kaikki naisethan haluavat sellaisen. Kun ihastut naiseen, tulet torjutuksi, kun et ole sellainen. Muutu nyt ennen kuin on liian myöhäistä!

Vierailija
34/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen tatuoimattomana naisena ajatellut miehistä. Joku pieni tatuointi, joka yleensä jää vaatteiden alle vielä menee, mutta ne kaameat tribaalit kaulassa ja päässä on ehdoton no no. Miehillä muuten näkee enemmän huonosti tehtyjä tatuointeja kuin naisilla.

Vierailija
35/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit eivä kaunista ketään, ei miehiä eikä naisia.

Vierailija
36/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle riittää yksi mies. Ei pidä olla haluttava kaikille miehille.

Vierailija
37/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ottavat naiset eivät välttämättä halua pariutua sellaisten miesten kanssa, jotka tekevät tatuoinneista suuren asian tai jotka skippaavat muuten hyvän ihmisen tatskojen takia. Jos miehiä harmittaa kun ei löydy naisia joilla ei ole tatskoja, kannattaa ennemmin yrittää muuttaa omaa asennetta kuin vaatia muutosta muilta. Jos nyt deittailisin ja mies alkaisi paasata naisten tatuoinneista tai vaikka sinisistä hiuksista, lähtisin kiireen vilkkaa pois. -tatuoimaton nainen, ei sinisiä hiuksia

Vaikkei minulla ole tatuointeja, en haluaisi seurustella ap:n kaltaisen, naisten ulkonäköä kontrolloivan miehen kanssa.

Vierailija
38/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästikin joku katkera peräkammarin poika, joka on saanut pakit tatuoidulta naiseltam :D

Vierailija
39/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan hauskan ja kestävyysliikuntaa harrastavan miehen. Mikset olet sellainen? Kaikki naisethan haluavat sellaisen. Kun ihastut naiseen, tulet torjutuksi, kun et ole sellainen. Muutu nyt ennen kuin on liian myöhäistä!

Olen juuri sellainen! Käydäänkö vaikka Roberts Coffeessa joku päivä?

Vierailija
40/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tatuointi on mitä oivallisin tapa pitää sellaiset miehet kaukana joille tatuoinnit ovat kauhistus :D Sehän tekee silloin täsmälleen asiansa. Ei sellainen ihminen jolle tatuointi on ongelma ole minulle sopiva muutenkaan vaan osoittaa sellaista kapeakatseisuutta mitä en päivääkään jaksaisi katsoa. 

Ei se ole kapeakatseisuutta, vaan  järkevyyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän