Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijat, älkää ottako ainakaan liikaa tatuointeja

Vierailija
16.04.2025 |

Yritin lukea tutkimusdataa aiheesta, mutta vähän oli ristiriitaista, että tykkääkö miehet. Mutta sanoisin, että suurin osa miehistä haluaisi naisen mieluummin ilman tatskaa kuin tatskalla. Vaikka ei olisi nollatoleranssi sille.

Suurin osa meistä haluaa pariutua, ja on outoa sabotoida tätä tavoitetta. Vaikka uskon, että moni nainen nimenomaan haluaa näyttää tatuoinnilla keskisormea ja olla vahva nainen. Tatuointia ei saa ikinä pois, ja en olisi täysin varma sinuna siitäkään, ettei jotain syöpäkemikaaleja ala mennä verenkiertoon

Jokainen päättää tatskansa ite, mutta loppupeleissä liian usea musteläikkä on kyllä huono päätös. Kivan miehen moni teistä haluaa, ja kukaan ei jätä naista ottamatta siksi että sillä ei ole tatskaa. Sen sijaan joillekin tatska on hirvitys

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään siitä, että tatuointi alentaa suosiota, niin sitten se voi olla tietoinen  valinta, jossa haluaa jotain itsensä vuoksi. Jos lähdetään siitä, että tatuointi ei edes alenna suosiota (kuten kerroin, asiasta on vaikeaa löytää aivan varmaa faktaa), niin sitten tatuoinnissa ei ole parisuhdeulottuvuutta. Mutta yritän vain sanoa, että ainakin itse miehenä en ajaisi hiuksia kaljuksi, kun tiedän että monet naiset haluavat että miehellä on hiukset päässä. En kuitenkaan ole upea kympin mies, niin jos haluan naisen, niin kai mä nyt pidän tukan päässä, kun se tuo edes jotain plussaa.

Kaikin mokomin, ottakaa tatuointeja, jos ei niiden mahdolliset kielteiset vaikutuset vaakakupissa paina teille, kuten minulle

Suurin osa naisista kyllä haluaa että miehellä on hiukset mutta itsellä on suosio noussut kun olen ajanut kaljuksi. Vetoan pieneen joukkoon enemmän kaljuna.

Vierailija
102/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tatuoinnit ovat hyvä suoja. Erottuu nopeasti pinnalliset idiootit jotka eivät vaivaudu tutustumaan ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin suvaitseva ja liberaali, mutta en pidä tatuoinneista naisilla. Ne näyttävät kuin hänellä olisi joku kauhea ihosairaus. Nuoren naisen sileä, turmelematon ihon on kaunis. Jos et ole vielä ottanut tatuointia, älä ota.

Vierailija
104/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin suvaitseva ja liberaali, mutta en pidä tatuoinneista naisilla. Ne näyttävät kuin hänellä olisi joku kauhea ihosairaus. Nuoren naisen sileä, turmelematon ihon on kaunis. Jos et ole vielä ottanut tatuointia, älä ota.

En ota.

N54

Vierailija
105/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa elää ja antaa toisten elää? Joku totesi hyvin että tatuoitu nainen tai mies tuskin etsii kumppania joka niistä ei pidä. Sen sijaan heitäkin on paljon jotka pitävät. Ja sitten tämä iänikuinen "turha leikkiä uniikkia tatuoinneilla" -lässytys. Ehkäpä ihminen voi ottaa tatskoja ihan vain siksi että pitää niistä? Samoin kuin jollakin on lyhyet hiukset, toisella botoxia huulissa, kolmas haluaa olla täysin naturelli. 

Ehkä kyseessä oli vain hyväntahtoinen parisuhdevinkki naisille? Älä ota tatuointia, niin asemasi markkinoilla paranee.

Vierailija
106/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin täti-ihmisenä en voi kuin kauhistella niitä tatuointeja, joita kuntosaleille näkyy. Joo, kiva idea ottaa kuva parikymppisenä, mutta mietihän, onko makusi sama vielä 30 vuoden päästä? Itse olen 53-v ja ihoni on vieläkin napakka, joten en voi sanoa, että sitten ihokin vielä lösähtää ajan myötä. Itselleni ei ole näin käynyt, eikä kaikille käy, ehkä sinä olet yksi onnekkaista. Geenit ja hyvät elintavat. 

Vierailija
107/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa elää ja antaa toisten elää? Joku totesi hyvin että tatuoitu nainen tai mies tuskin etsii kumppania joka niistä ei pidä. Sen sijaan heitäkin on paljon jotka pitävät. Ja sitten tämä iänikuinen "turha leikkiä uniikkia tatuoinneilla" -lässytys. Ehkäpä ihminen voi ottaa tatskoja ihan vain siksi että pitää niistä? Samoin kuin jollakin on lyhyet hiukset, toisella botoxia huulissa, kolmas haluaa olla täysin naturelli. 

Ehkä kyseessä oli vain hyväntahtoinen parisuhdevinkki naisille? Älä ota tatuointia, niin asemasi markkinoilla paranee.

Juuri näin. Jos kaikki vastaantulevat miehet on i*diootteja ja m*lkkuja voi kysyä itseltään, että miksi vain sellaiset kokee sinua kohtaan vetoa. Jotkut yrittää tehdä itsestään mahdollisimman vastenmielisiä ja sitten ihmettelevät kun ketään ei kiinnosta. Toki jokainen saa elää miten haluaa. Siitä ei kuitenkaan pidä sitten valittaa. 

Vierailija
108/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään siitä, että tatuointi alentaa suosiota, niin sitten se voi olla tietoinen  valinta, jossa haluaa jotain itsensä vuoksi. Jos lähdetään siitä, että tatuointi ei edes alenna suosiota (kuten kerroin, asiasta on vaikeaa löytää aivan varmaa faktaa), niin sitten tatuoinnissa ei ole parisuhdeulottuvuutta. Mutta yritän vain sanoa, että ainakin itse miehenä en ajaisi hiuksia kaljuksi, kun tiedän että monet naiset haluavat että miehellä on hiukset päässä. En kuitenkaan ole upea kympin mies, niin jos haluan naisen, niin kai mä nyt pidän tukan päässä, kun se tuo edes jotain plussaa.

Kaikin mokomin, ottakaa tatuointeja, jos ei niiden mahdolliset kielteiset vaikutuset vaakakupissa paina teille, kuten minulle

Suurin osa naisista kyllä haluaa että miehellä on hiukset mutta itsellä on suosio noussut kun olen ajanut kaljuksi. Vetoan pieneen joukkoo

Millaiset hiukset sinulla aikaisemmin oli? Minusta hiukset ovat ok ja kalju on ok. Mutta sellainen kalju, jota yritetään peitellä, ei ole ok. Se kertoo minusta siitä, että mies ei itse hyväksy omaa kaljuuntumistaan, joka kuitenkin on geeneistä kiinni. Mies, joka pitää päänsä pystyssä kaljusta huolimatta, on seksikäs.

Vierailija
109/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät ei tajua, että on aivan se ja sama, mikä heidän munansa saa pystyyn. Se ei naisia kiinnosta. Kun ei siitä munasta ole mitään iloakaan muille kuin runkkarille itselleen.

Vierailija
110/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos kaikki vastaantulevat miehet on i*diootteja ja m*lkkuja voi kysyä itseltään, että miksi vain sellaiset kokee sinua kohtaan vetoa. Jotkut yrittää tehdä itsestään mahdollisimman vastenmielisiä ja sitten ihmettelevät kun ke

Onko tämä joku uusi kilttimies -alagenre? Nainen saisi muuten kaikin puolin hyvän miehen mutta koska tatuoinnit, saa vain pahoja poikia? 

Vierailija
111/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainuttakaan tatuointia.

Vierailija
112/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista kyllä haluaa että miehellä on hiukset mutta itsellä on suosio nous

Ja onhan se myös oikeasti pirun epäviehättävää. Tulee niin vanha vaikutelma miehestä, joka elää kieltämisen tilassa ja yrittää stailata jäljellä olevia hiuksiaan. 

Vierailija
113/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on hyviä varoitusmerkkejä. Jos kasvoissa, kaulassa ja sormissa tatskoja niin suurella todennäköisyydellä päihde- ja mt-ongelmia. 

Vierailija
114/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, omien ulkonäkövalintojeni kielteiset vaikutukset ei paina minun vaakakupissani. Minulle opetettiin jo lapsena että yhtään elämänvalintaa joka on itselle tärkeä ei pidä toisen ihmisen/miehen takia jättää tekemättä koska se katkeroittaa. Ja sen mukaan olen elänyt.

Vierailija
115/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijät. Älkää kasvattako sitä kaljamahaa. 

Kaljamahasta pääsee helposti eroon.

Vierailija
116/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin täti-ihmisenä en voi kuin kauhistella niitä tatuointeja, joita kuntosaleille näkyy. Joo, kiva idea ottaa kuva parikymppisenä, mutta mietihän, onko makusi sama vielä 30 vuoden päästä? Itse olen 53-v ja ihoni on vieläkin napakka, joten en voi sanoa, että sitten ihokin vielä lösähtää ajan myötä. Itselleni ei ole näin käynyt, eikä kaikille käy, ehkä sinä olet yksi onnekkaista. Geenit ja hyvät elintavat. 

Roikkuva liha on ihan yhtä ruman näköistä musteella tai ilman :D En minä viisikymppisenä kaksikymppiseltä tule näyttämään vaikken olisikaan tatuointia ottanut. Terveisin 20v sitten tatuoitu.

Vierailija
117/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajalle on tyypillistä se että ei ole yhtään tyytyväinen siihen mitä on. Värjätään tukkaa, otetaan pidennyksiä. Tehdään kynnet kuorilla uusiksi. Laitetaan täytetty tisseihin. Meikataan itsensä ihan eri näköiseksi. Ja jos sekään ei riitä niin sitten voi vaikka leikellä itsensä eri sukupuoleen.

Usein näiden juurisyy on henkiset ongelmat.

Vierailija
118/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tän aloituksen innostamana varmaankin samantien ajan uudelle leimalle. Sitten niitä on jo 29kpl. Montako pitää olla että miehet jättää kokonaan rauhaan?

Mulla on jo toukokuun loppuun varattuna aina ja jatketaan kuvaa mikä aiemmin aloitettu. Mulle on ihan sama mitä joku ajattelee mun tatuoinneista. Mä päätän itse omat asiani. Parisuhdetta en kaipaa enkä ole valmis sellaiseen. Haluan olla ja elää yksin. Miestä tarvitsen vain seksiin aina välillä ja tähän hommaan onkin sopiva mies löytynyt.

N45

Vierailija
119/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole yhtään tatskaa.Ei edes korvista.

Kun tapasimme minulla oli 2 tatuointia. Nyt 18. Silti on mies tuossa pysynyt.

Vierailija
120/153 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 120 kg ja minulla on paha atopia. Epä usko että ap tai kukaan muukaan mies minua ylpeäni esitteli vaikka olenkin tatuoimaton. Veikkaan että jos vieräkkäin olisivat hoikka,tatuoitu nainen ja minä niin kaikki miehet tarraisi siihen "ihonsa pilanneeseen,mt-ongelmaisee" tatuoituun naiseen.