Miesten lapsihaaveille uusi takaisku, nuoret naiset eivät enää halua synnyttää yhteiskuntaamme tulevaisuutta
https://yle.fi/a/74-20156401?origin=rss
Itsekin halusin miehenä lapsia korkeakouluiässä, mutta näin 20 vuotta tuon koulun jälkeen yksikään nainen ei ole halunnut pitää edes kädestä kiinni.TikTok oli minua parempi vaihtoehto.
Kommentit (1253)
Ensin äänestetään maa paskaksi ja sitten levitellään käsiä ilmaan. Siinäpähän pokkuroitte.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän voivat alkaa vaikka luovuttamaan spermaansa jos haluavat uudistaa yhteiskuntaa. Miksi he ovat itse tunkemassa naisen ja lapsen väliin? Kiva tehdä naisena lapsi kun mies tulee loisimaan ja paskoo lapsen päälle.
Neuvolatädithän ne siihen pakottaa. Ei voi yksin käydä lapsen kanssa neuvolassa hoitamassa asioita, aina pitää mieskin olla mukana tai yksin lapsen kanssa, vaikkei mies itse edes ehtisi ja haluaisi. Synnytttääkin pitäisi pakosta niin,että mies on mukana, vaikkei kumpikaan haluaisi oikeasti. Onhan sitä ennenkin hoidettu itsenäisesti asioita, käyty yksin lääkärissä ja gynekologilla. Mutta ei, se ei ole sopivaa, ei saa sanoakasn ettei mies olisi mukana synnytyksessä. Ei kaikki halua miestä sinne jännittämään ja katsomaan, kun ponnistat paskaa ja pierua. Ei kaikki miehet halua sinne. Miksi ei riitä, että mies on mukana vain silloin, kun ollaan housut jalassa ja muun ajan odottaa vaikka odotustilassa kahvia juoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi. Nimestään huolimatta lapsivihamielisin foorumi. Erikoista.
Totta. Nuo lapsia vihaavat naiset on just niitä myrkyllisiä, kieroon kasvaneita punavihreitä feministiradikalisteja. Ikävä homma.
Syntyvyyden lasku johtuu kyllä oikeistokonservatiivien harjoittamasta naisvihasta.
Kyllä tätä ei lapsia hysteriaa lietsoo punavihreät. Oikeisto kun haluaisi lisää lapsia. Lapsen saanti kun on luonnollista, normaalia.
Sen sijaan kiero punavihreäaate, jossa mm. Holhous, propaganda, woketus, cancel, blm, elokapina, miesviha, mammutus, lgbtqbuumi on sairas aate, joka mm aivopesee lapsia ja nuoria hörhöaatteisiin trendinä. Ja holhoaa ja kontrolloi muita, normaaleja ihmisiä.
Oikeisto haluaa lisää lapsia, mutta ei ole valmis maksamaan niistä mitään.
Miksi me lapsettomat miehet emme saa olla lapsettomia? Koittakaa jo hyväksyä se että me kaikki miehet emme halua lapsia. Itse te olette tämän yhteiskunnan muuttaneet sellaiseksi että täällä on paskat palkat, kaikki on kallista, yhteiskunta holhoaa, ihmiset on tolloja ja pariutuminen on haastavaa.
Lapsia en tälläiseen yhteiskuntaan tee, pitäkää tunkkinne! Lopettakaa se meidän velojen painostaminen ja asiasta jankkaus.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Höpsistä, tunnen useita isiä, jotka ovat hoitaneet lapsiaan vähintään vuoden äidin ollessa töissä. Kukaan heistä ei ole kertonut ikinä kohdanneensa alentavaa käytöstä valinnastaan. Toistan: liikut todella omituisissa ja ilmeisen asennevammaisissa piireissä. Hanki parempia ystäviä. "
Mäkään en tunne yhtään isää, jotka olis pitäneet kahta kuukautta kauempaa isyysvapaata. Olen töissä miesvaltaisella alalla.
Eri
Koska se on about se maksimimäärä mitä saa pitää ku lahjottaa kaikki mahdolliset päivät lapsen äidille. Se on n.2,5kk
Miten niin "pitää"? Ne on sinun vapaita, ole suoraselkäinen ja pidä ne. Ota sitä vanhemmuutta itsellesi alusta lähtien ja osoita, että pystyt siihen. Ei se nainen niitä päiviä voi väkisin viedä ja jos ero tai joku muu kriisi tuollaisesta tulee, niin isyysvapaa-asiat on murheista pienin. Suurimmalle osalle "vaimo vaati saada pitää minunkin vapaat" on vaan tekosyy, jolla ei tarvitse pitää niitä vapaita.
Ainoastaan hyväosaiset ja eliitti on huolissaan alenevasta syntyvyydestä koska he pelkäävät että heiltä loppuu orjat. Kuka täällä rakentaa talot, ajaa bussia, siivoaa, hoitaa vanhukset, ajaa rekkaa.. jne eli kuka täällä tekee enää töitä kun hyväosaisilta ja eliitiltä loppuu orjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän voivat alkaa vaikka luovuttamaan spermaansa jos haluavat uudistaa yhteiskuntaa. Miksi he ovat itse tunkemassa naisen ja lapsen väliin? Kiva tehdä naisena lapsi kun mies tulee loisimaan ja paskoo lapsen päälle.
Neuvolatädithän ne siihen pakottaa. Ei voi yksin käydä lapsen kanssa neuvolassa hoitamassa asioita, aina pitää mieskin olla mukana tai yksin lapsen kanssa, vaikkei mies itse edes ehtisi ja haluaisi. Synnytttääkin pitäisi pakosta niin,että mies on mukana, vaikkei kumpikaan haluaisi oikeasti. Onhan sitä ennenkin hoidettu itsenäisesti asioita, käyty yksin lääkärissä ja gynekologilla. Mutta ei, se ei ole sopivaa, ei saa sanoakasn ettei mies olisi mukana synnytyksessä. Ei kaikki halua miestä sinne jännittämään ja katsomaan, kun ponnistat paskaa ja pierua. Ei kaikki miehet halua sinne. Miksi ei riitä, että mies on mukana vain silloin, kun ollaan housut jalassa ja muun
Minä pelkäsin synnytyksessä henkeni puolesta todellakin halusin miehen olevan pitämässä minua kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa siittää lapsi alulle muttei olla osallisena lapsiarjen perustoimissa.
Sama juttu mullakin. Hoitakoon itkevän skidin toiset!
Ap
Fasistisen Perus-Suomen uhka yhä yllä. En synnytä mahdollisia orjia "arjalaisille".
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi. Nimestään huolimatta lapsivihamielisin foorumi. Erikoista.
Ei se ole lapsien vihaamista, vaan syntymättömän lapsen suojelua tätä sairasta maailmaa vastaan. Tännekkö heidän pitäisi syntyä, rikkaiden tehtaaanomistajien orjaksi, sotakalustukseksi tykin ruuaksi, koulukiusattavaksi, köyhänä olemiseksi, rikollisten armoilla, syrjäytyneiksi, ym, ym
N65
Vierailija kirjoitti:
"Höpsistä, tunnen useita isiä, jotka ovat hoitaneet lapsiaan vähintään vuoden äidin ollessa töissä. Kukaan heistä ei ole kertonut ikinä kohdanneensa alentavaa käytöstä valinnastaan. Toistan: liikut todella omituisissa ja ilmeisen asennevammaisissa piireissä. Hanki parempia ystäviä. "
Mäkään en tunne yhtään isää, jotka olis pitäneet kahta kuukautta kauempaa isyysvapaata. Olen töissä miesvaltaisella alalla.
Eri
Oma ystäväni on perusduunari ja muija yrittäjä, mies jäi molempien tyttärien kanssa kotiin. Ei siitä kukaan kettuillut. Myöhemmin tuli ero, mutta likat jäivät isälleen. Eli se meni kerrankin niin kuin piti.
Synnytys on hengenvaarallinen tilanne ja siihen kuolee vuosittain isot määrät. Jokunen Suomessakin muutaman vuoden välein. Sitten kaikki muut komplikaatiot ja repeämiset päälle. Ei ihme että se pelottaa. Pelottaisi varmasti miehiäkin jos mies olisi samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet vaan jättää perheensä ja nainen jää yksin lasten kanssa. Silloin naisella on oltava hyvä ammatti ja hyvät tulot että voi pitää huolta lapsista. Työelämässä hyvä asema vaatii työtä ja opiskelua. Sen pohjan rakentamiseen menee hedelmälliset vuodet. En itsekään uskaltaisi tehdä lapsia ennen kuin olen turvannut oman selustani. Monille miehille tuntuu olevan helpompaa vain lähteä kun ei jaksakaan perhe-elämää.
Tämä. Ihan järkyttävä tämä meno nykyään, kun näyttää olevan ihan "normaalia", että mies vaan yhtääkkiä jättää perheen, ja lisäksi jonkun toisen naisen kanssa. Ja miksi joku toinen nainen edes haluaa tuollaisen petturin, samalla hän itse on mukana rikkomassa toisen perheen. Eikö enää ole minkääntyylistä kotikasvatusta? (koskee sekä miehiä että naisia) Aikaisemmin tällainen toiminta oli syvästi häpeällistä. Hulluksi on maailma tässä suhteessa valitettavasti mennyt. En ihmettele yhtään, että nuoret naiset empivät lasten tekoa.
t. Mummo
Naisten työt on pätkätyötä ja ansiosidonnainen leikattiin eli ei ole rahaa tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten työt on pätkätyötä ja ansiosidonnainen leikattiin eli ei ole rahaa tehdä lapsia.
Me naiset voidaan sitten tehdä lapsia, kun tulee se kuuluisa työvoimapula ja saamme vakituiset kokoaikatyö työpaikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni on täällä niin kadehdittu koti-isä. Hänellä on hoivavietti mutta minulla ei. Ja voi sitä miesten määkimistä kuinka alentavaa tuo on, kun mies on kersojen kanssa kotona. Vastaan kodin taloudesta ja mies sitten lapsista. Mies myös hoitaa suurimman osan kotitöistä ja väittää nauttivansa. Ja tämä asetelma on siis kaikkien muiden miesten ongelma, töissäkin ihmetellään asiaa. Miksi?
Tähän olisi mukava saada jonkun miehen vastaus. Alentavaa ja siksi naiselle sopiva homma. Ja sitten itketään kun nainen ei vapaaehtoisesti valitse osaa jota pidetään alentavana.
Olen mies, lapseton. Mielestäni koti-isyydessä ei ole kertakaikkiaan mitään alentavaa, enkä tunne ketään muutakaan, jonka mieles
Maaseuduilta löytyy vielä tuota öhö öhö porukkaa, jolle miehen hommaa on autot ja ruohonleikkuri ja lapsia ei voi hoitaa, koska iik! Naiseutuneiden miesten pöpöjä, hyi!
No eihän tällä maalla ole mitään tulevaisuutta, vaikka kaikki alkaisivat lastentekotalkoisiin. Pian olisi tuplamäärä turhia syöjiä, joilla ei ole mitään työtä ja toimeentuloa. Yhteiskunta talkoilla elättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainoastaan nainen pystyy kuvittelemaan että hänen ei tarvi osallistua kustannuksiin jonka aiheittamiseen pääsääntöisesti nainen lapsensa kanssa syyllistyy. Jos nainen ei voi lapsen takia mennä töihin niin mikä estää naista säästämästä rahaa lasta varten silloin kun oli töissä ennen kun se lapsi tehtiin? Mikä saa naisen ajattelemaan pelkästään miehen on maksettava kaikki?"
Lapsia ei haikara tuo. Sillä lapsella on isä ja se lapsi on yhdessä tehty. Isän kuuluu maksaa lapsensa elatuksesta.
Lapsilla on myös äiti... isän velvollisuus ei ole kuin ouolet eli 50% naisella on samanlainen velvollisuus kuin miehellä. Tämän te naiset vain hyvin usein unohdatte ja vaa
Puhumattakaan siitä, että lasten ja kodin hoitaminen on miesten mielestä helppoa äidin pikku puuhastelua, joka muuttuu aivan ylitsepääsemättömän vaikeaksi ja uuvuttavaksi astrofysiikaksi, jos miehen pitää tehdä samoja hommia :D
Oikeisto vaan ei halua parantaa naisen asemaa niin, että lasten hankkiminen olisi tasa-arvoista eikä syrjisi naista.