Miesten lapsihaaveille uusi takaisku, nuoret naiset eivät enää halua synnyttää yhteiskuntaamme tulevaisuutta
https://yle.fi/a/74-20156401?origin=rss
Itsekin halusin miehenä lapsia korkeakouluiässä, mutta näin 20 vuotta tuon koulun jälkeen yksikään nainen ei ole halunnut pitää edes kädestä kiinni.TikTok oli minua parempi vaihtoehto.
Kommentit (1253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sittenkin naiset mielummin työelämään veroja maksamaan?
Aivan yhdentekevää mitä teette tai ette tee. Ennustan ankeita aikoja tulevaisuudessa, mutta itse olen tässä kohtaa jo poistunut aurinkorannoille, ellei vasemmistodiktatuuri sitä jollain tavoin estä. Kauhistuttava patriarkaatti vihdoin romahtaa, sääli vain ettei teillä ole mitään muuta kuin velkaa ja vanhuksia tilalle. Aion katsoa tämän karille ajon etäältä punkkua lasissani.
Niin minäkin. Koska rahoitan sen itse tekemällä töitä itseni eteen, en syntyvyyden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos et olisi niin lukutaidoton, ymmärtäisit, mitä yritetään sanoa. Väännetaanpäs rautalangasta.
Sääntöjä pitää muuttaa juuri niin, että isämmaata palvelemalla vain saa ylimääräisiä, kuten tukea opiskeluun. Oli se sitten mukuloiden pyöräyttelyä tai asepalvelusta.
Minulle armeija maksoi n. 70000e menetettyinä tuloina, plus korot. Työvuosi pois."
En usko hetkeäkään, että joku parikymppinen kolli saisi 70 000 e palkkaa intti-ikäisenä. Ja jos mietit esim. eläkettäsi, niin ei taida kertyä tuossa iässä sitäkään. Sinä puolestasi voisit miettiä, minkä loven parin lapsen tekeminen naiselle tekee menetettyinä tuloina, plus korot. Plus eläke.
Jotain miehet osaavat naisia paremmin: omaan napaansa ja sen nöyhtään tuijottelun.
Ahaa eli syntyvyys nousuun poistamalla opintotuki?
En ihmettelis jos joku oikeistohörhö tuollaista ehdottaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhdentekevää mitä teette tai ette tee. Ennustan ankeita aikoja tulevaisuudessa, mutta itse olen tässä kohtaa jo poistunut aurinkorannoille, ellei vasemmistodiktatuuri sitä jollain tavoin estä. Kauhistuttava patriarkaatti vihdoin romahtaa, sääli vain ettei teillä ole mitään muuta kuin velkaa ja vanhuksia tilalle. Aion katsoa tämän karille ajon etäältä punkkua lasissani.
Meinaat, etteivät naiset tee samoin. Ei ole niitä lapsiakaan, joiden takia jäädä. 🤔
Voisin olla vuoden tai pari isänä mutta en monia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole 25v mennessä paksuna tai äiti niin armeijaan vaan.
Noup, meistä ei tule sotahulluja siitä huolimatta ettemme synnytä. Sotaongelmaiset (eli miehet) saavat ihan itse ajaa sen armeijan alas tai sotia keskenään, oma valinta.
Naisethan siitä enimmin saavat kärsiä, jos miehet eivät enää välitä teitä puolustaa!
Törmäsin taannoin filminpätkään, jossa 92-vuotias r:n veteraani naureskellen muisteli ja kertoi, miten joukko-osastonsa tuli Saksaan vuonna 1945. Yhdessäkin tilanteessa r.lauma kohtasi metsätiellä kaksi saksalaistyttöä, kertojan arvion mukaan 13- ja 16-vuotiaat. Osaston komentaja määräsi r.komppanian (n. 150-200 miestä) kahteen jonoon, jonon kummallekin alast*maksi r11sutul
Naisten äly on ameeban tasolla. Siksi ei kukaan tahdo teidän kanssanne enää perhettä perustaa.
No ei se nyt ihan noin tuon otsikon artikkelin perusteella ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit niille lapsille sitten niiden parin vuoden jälkeen tehdä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Koska rahoitan sen itse tekemällä töitä itseni eteen, en syntyvyyden eteen.
Minä menen espanjaan (en fugeen) ja toivoisin jotta sinä menisit jonnekin toisaalle, vaikka Ranskaan tai kauko-itään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaa varmaan, että isyys on semmonen leasing-juttu. Määräaikainen sopimus, jonka voi purkaa milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen espanjaan (en fugeen) ja toivoisin jotta sinä menisit jonnekin toisaalle, vaikka Ranskaan tai kauko-itään.
Mene homojen saarelle.
Vierailija kirjoitti:
Sori, kyllä se on vähintään 20 vuoden kakku. Eikä lopu sen jälkeenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, etteivät naiset tee samoin. Ei ole niitä lapsiakaan, joiden takia jäädä. 🤔
Ihan sama kunhan tiedän minne, niin osaan asettua eri valtioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu olevan. Aina olette naisen valintoja kuitenkin arvostelemassa.
Siinä vaiheessa kun naiset tajuavat ettei ilman lapsia ja uusia veronmaksajia nykyinen hyvinvointiyhteiskunta enää toimi, niin tulee kiire hankkia niitä lapsia, mutta silloin se on jo auttamattomasti liian myöhäistä.
Ihmettelen etteivät naiset pysty tällaiseen loogiseen päättelyyn vaan ahdistuvat sellaisista asioista jotka eivät edes meidän maatamme suoranaisesti kosketa. Ja kuvittelevat hyvinvointiyhteiskunnan olevan jokin itse itseään ylläpitävä luonnonilmiö. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnyttäjä saa pitää
Näitä katkeroituneita viisikymppisiä lapsettomia naisia on tullut nähtyä. Ovat panostaneet kaiken uraansa ja sitten jossain vaiheessa tulleet irtisanotuiksi. Siinä menee elämältä kaikki pohja ja lopulta jäävät työkyvyttömiksi. Miehetkin ovat siihen mennessä kaikki häipyneet tai vaihtaneet nuorempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu olevan. Aina olette naisen valintoja kuitenkin arvostelemassa.
Teitittely ei ole tarpeen, enkä käytä itsestäni monikkoa. Sen verran on väliä, että vielä noin vuosikymmenen ajan joudun kärsimään näistä aivopieruista. Sitten pitäisi olla pinkka lähtö kunnossa. Tavoitteena viisikymppiset oman sitruuna puun alla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun naiset tajuavat ettei ilman lapsia ja uusia veronmaksajia nykyinen hyvinvointiyhteiskunta enää toimi, niin tulee kiire hankkia niitä lapsia, mutta silloin se on jo auttamattomasti liian myöhäistä.
Ihmettelen etteivät naiset pysty tällaiseen loogiseen päättelyyn vaan ahdistuvat sellaisista asioista jotka eivät edes meidän maatamme suoranaisesti kosketa. Ja kuvittelevat hyvinvointiyhteiskunnan olevan jokin itse itseään ylläpitävä luonnonilmiö. Ei ole.
Pystyn päättelemään loogisesti, että synnyttäminen on minulle huono diili verrattuna miestyypilliseen elämään.
Voitte ihan itsekin harrastaa sitä loogista päättelyä sen osalta, miksi naiset eivät halua tehdä omilla kehoillaan hyväntekeväisyyttä.
Yhteiskunnassa on nyt tällaiset pelisäännöt ja näillä pelataan. Joten, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
"Naisilla huoli jaksamisesta vanhempana sekä oma terveydentila olivat myös yleisiä lastensaannin esteitä, miehillä puolestaan parisuhdetilanne.
Lastensaannin esteistä taloudellinen tilanne ja kokemus yhteiskunnan riittämättömästä tuesta ovat selvästi yleistyneet viime vuosina sekä miehillä että naisilla.
Yleisimmät lastensaannin esteet lapsettomilla opiskelijoilla ovat keskeneräiset opinnot, taloudellinen tilanne, haluttomuus sitoutua pieniin lapsiin, opiskelun ja perheen yhteensovittaminen sekä nuori ikä tai kypsymättömyys.
Sen sijaan ilmastonmuutoksella tai kokemuksella Suomesta ei-lapsiystävällisenä maana ei havaittu olevan yhtä suurta merkitystä."
Luehan tuo artikkeli. Tuossa on lueteltu syyt ja ne liittyvät ihan muihin kuin Suomen ulkopuolisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä vaan, että kovapäisten ja rumien suomilehmien geenit karsiutuvat pois.
Hakekaa miehet joukolla miellyttävämpiä emäntiä ulkomailta, sieltä löytyy vielä oikeita naisia, joihin ei ole wokesairaus päässyt iskemään!
Määrittele woke.
Intersektionaalinen marxismi.
Ei tietenkään huostaanoteta, jos isä huolehtii penikastaan. Jos kumpikaan ei huolehdi, silloin huostaanotetaan. Usein nainen on se, joka jää viimeisenä huolehtimaan. Mies hylkää ensin.