Miesten lapsihaaveille uusi takaisku, nuoret naiset eivät enää halua synnyttää yhteiskuntaamme tulevaisuutta
https://yle.fi/a/74-20156401?origin=rss
Itsekin halusin miehenä lapsia korkeakouluiässä, mutta näin 20 vuotta tuon koulun jälkeen yksikään nainen ei ole halunnut pitää edes kädestä kiinni.TikTok oli minua parempi vaihtoehto.
Kommentit (1253)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät siis hoida osuuttaan ja suurin osa on isoja lapsia, sekä aivan perseestä... No kuka hitto on silloin mokannut kasvatuksen kanssa?
Näköjään luonne on periytynyt isältä.
Ei minulla miehenä vaan mitään lapsihaaveita ole. En todellakaan halua omia lapsia tähän monietniseen helvetti-Suomeen. Tämän päivän lapset tulevat kärsimään zooovakkien multikultista ennennäkemättömällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aggressiivinen naapurimaa joka käy sotaa Euroopassa. Hullut diktaattorit toteuttavat oikkujaan välittämättä mistään säännöistä. Oman maamme hallitus ilkkuu heikompiosaisille ja kahmii valtaa ja varallisuutta jo ennestään varakkaille. Luontokato, ilmastonmuutos, saastunut ympäristö Fiksu ihminen ei halua synnyttää lapsia tällaiseen todellisuuteen ja tulevaisuuteen.
Eli suomalaiset pelaavat suoraan Putinin pussiin olla lisääntymättä. Hyvin Putinin ajama propaganda olla lisääntymättä Euroopassa on toiminut. Hölmöt suomalaiset uskovat kaiken mitä Putinin propaganda heille syöttää.
Ihan Suomen oma vika. Yhteiskunta, asenteet ja sen järjestelmät eivät kannusta hankkimaan lapsia. Tässä mistään aivopesusta ole kyse, vaan faktojen punnitsem
Jeps ja luojan kiitos suomi ei ole tällainen kulttuuri. Mutta nyt äkkiä miehet niitä sikoja ja lehmiä siittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät siis hoida osuuttaan ja suurin osa on isoja lapsia, sekä aivan perseestä... No kuka hitto on silloin mokannut kasvatuksen kanssa?
Ei kukaan. Ongelma on siinä että miehet tatjoavat sen siemenensä sijaan itseään vauvaksi. Se ei ole mikään kasvatuskysymys vaan kypsyyskysymys luopua vauva-asemasta ja naisessa loisimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten miesten ja naisten lapsihaaveiden ero huikeet neljä prosenttiyksikköö, ihan yhtä vähän miehetki tuntuu haluavan lapsia. Älä siis jauha paskaa.
Tuo on kymmeniä tuhansia lapsettomia miehiä.
Naimaikäisiä miehiä on toisaalta joitain kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia, kiitos erittäin vahvasti sukupuolittuneen maahantuonnin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla miehenä vaan mitään lapsihaaveita ole. En todellakaan halua omia lapsia tähän monietniseen helvetti-Suomeen. Tämän päivän lapset tulevat kärsimään zooovakkien multikultista ennennäkemättömällä tavalla.
Sua pitää sit verottaa 1000€/kk lujemmin ku perheenisiä
Parisuhde on naiselle huono diili. Parisuhde lapsen kansaa vielä huonompi diili. Mies hyötyy parisuhteesta, nainen häviää siinä. Mies voi aina lähteä, jos ei huvita leikkiä kotista, nainen ei koskaan.
Miksi miehet eivät tee parisuhteesta houkuttelevampaa vaihtoehtoa naisille, kuin mitä sinkkuus on? Miehet ottavat itse hyödyn naisen kärsiessä.
Ei siis pidä ihmetellä, miksi nainen mieluummin valitsee sinkuuden ja lapsettomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti kuitenkin miehet tuntuvat halveksuvan yh-äitejä. Siinähän pääsisi hyvin kokeilemaan lapsiperheilyä ilman suurta vastuuta, mutta ei vaan kelpaa nirsoille miehille : )
Ei huvita ruokkia ja vatettaa jonkun toisen miehen lapsia, niiden kalliista harrastuksista nyt puhumattakaan. Ovat tuurilla vielä jännän värisiä.
No ettepä te halua omiannekaan. Tässäkin tarinassa isä ei huolehdi osuudestaan ja sinäkään et halua huolehtia. Miksi ihmeessä naiset haluaisivat tällaisten kanssa perheen perustaa?
Aivan takuulla olisin omistani huolehtinut. Kuitenkin hyvän kotikasvatuksen saanut.
Juujuu. Ja kumminkaan et suostuisi vanhempainvapaaosuuttasi pitämään. Tämä on niin nähty.
Tästä on ollut kautta aikojen eri puolilla maailmaa kyselyitä ja nuorilla ne tulokset vaihtelee aina, mutta vanhemmilla ei. Keskimäärin 9/10 naisesta halusi lapsia, noin 1/10 eivät pystyneet saamaan lapsia ja se loppu 1/10 ei halunnut lapsia.
Riippumatta aikakaudesta, sijainnista, kulttuurista, ihonväristä, varallisuudesta, koulutuksesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on naiselle huono diili. Parisuhde lapsen kansaa vielä huonompi diili. Mies hyötyy parisuhteesta, nainen häviää siinä. Mies voi aina lähteä, jos ei huvita leikkiä kotista, nainen ei koskaan.
Miksi miehet eivät tee parisuhteesta houkuttelevampaa vaihtoehtoa naisille, kuin mitä sinkkuus on? Miehet ottavat itse hyödyn naisen kärsiessä.
Ei siis pidä ihmetellä, miksi nainen mieluummin valitsee sinkuuden ja lapsettomuuden.
Parisuhdehan on kannattava diili. Yksin asuminen on paljon kalliimpaa ku kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän juurisyyt asiaan löydy tästä sairaasta yhteiskunnasta, jossa työ määrittää elämää ja palkat hintatasoon nähden on surkeat.
Toinen on varmaan se kohtaanto ongelma eli sopivaa kumppania ei löydy.
Kolmas on media jossa pervoilua ihannoidaan, miehet lynkataan ja moraalinen rappio loistaa.
Nämä ovat itselleni suurimpia syitä.
Vai että pervoilua ja lynkkaamista. Kyllä noilla uhriutumistarinoilla se syyllinen lapsettomuuteen löytyy tosiaan sieltä peilistä.
Tästäkin taas huomaa kuinka miehenä mielipiteelläsi ei ole väliä, mutta eipä siinä jatkan "uhriutumista" :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten miesten ja naisten lapsihaaveiden ero huikeet neljä prosenttiyksikköö, ihan yhtä vähän miehetki tuntuu haluavan lapsia. Älä siis jauha paskaa.
Tuo on kymmeniä tuhansia lapsettomia miehiä.
Naimaikäisiä miehiä on toisaalta joitain kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia, kiitos erittäin vahvasti sukupuolittuneen maahantuonnin.
Ihmisiä ei jaella toisten siitettäviksi sulle-mulle periaatteella. Vaikka naisia ja miehiä olisi tasamäärä, yksikään nainen ei ole velvoitettu olemaan sinun siitettävänäsi.
Jännästi tämä keskustelu pyörii aina kaiken muun kuin sen ympärillä, mikä niitä naisia voisi motivoida synnyttämään. Kaikki tulkinnat tehdään, syyllinen etsitään maahanmuutosta ja jopa putinista, ja kaikki siihen siittäjään ja lainsäädäntöön, eli tosiasialliset syyt, ignorataan tai leimataan maksimissaan hulluksi. Hiljaisuus jatkuu jouluun asti kun aletaan käymään läpi synnytysväkivaltaa, äitiysväkivaltaa ja lapsen tarvetta ja oikeutta emonsa hoivaan.
"Parisuhde on naiselle huono diili. Parisuhde lapsen kansaa vielä huonompi diili. Mies hyötyy parisuhteesta, nainen häviää siinä. "
Olisikohan vika kuitenkin ihan siinä sinun parisuhteessasi? Minulla on ollut omassani oikein hyvä olla ja paljon olen myös siitä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti kuitenkin miehet tuntuvat halveksuvan yh-äitejä. Siinähän pääsisi hyvin kokeilemaan lapsiperheilyä ilman suurta vastuuta, mutta ei vaan kelpaa nirsoille miehille : )
Ei huvita ruokkia ja vatettaa jonkun toisen miehen lapsia, niiden kalliista harrastuksista nyt puhumattakaan. Ovat tuurilla vielä jännän värisiä.
Onko sillä niin paljon väliä miltä lapsi näyttää, jos vietät aikaa sen kanssa ja rakastat sitä?
Ei jos olen siihen itse päätynyt esim. adoption kautta ja on väliä, jos naisen edellisestä suhteesta.
Oletat vissiin sinäkin, että lapset jäävät yksin naisen hoiviin..
Vierailija kirjoitti:
Isät. Poissaolevat, huonot ja etäiset Isät, jotka eivät ole näyttäneet vastuuta ottavan perhekeskeisen miehen mallia pojilleen. Nämä sitten pistävät samaa eteenpäin, kun eivät muusta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies sanoi kerran, että meillä menee kotityöt tasan. Hämmästyin niin, että en saanut sanaa suustani. Mies ehkä tekee 10 %, minulle on jäänyt 90 %. Lasten ollessa pieniä oli miehellä usein ylitöitä viikonloppuisin. Niitä hän tykkäsi tehdä, koska sai korvauksen joko vapaana tai rahana ylityölisien kera. Mies lähti aamulla ja tuli myöhemmin iltapäivällä kotiin. Sillä välin minä olin hoitanut lapset, siivonnut, vaihtanut petivaatteet, pyykännyt, tiskannut, tehnyt ruuat ja joskus leiponut. Kotiin tullessa mies oli ihan hohhoi, kun väsyttää. Niinpä, minähän lepäsin koko päivän.
Kerran mies petasi sängyn ja sanoi, että hän on hoitanut minunkin kotityöt siltä päivältä. Ja se ihan tosissaan luuli niin.
Jos miehelle olisi tullut kysely kotitöiden jakaantumisesta, niin hän olisi ihan kirkkain silmin laittanut jaoksi 50-50.
Mielestäni on aika hemmetin suuri uhraus jos jää kokonaan lastensa elämästä ulos. Eivät kaikki näin toki ajattele, mutta itse ainakin haluaisin olla lapsen elämässä mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhde on naiselle huono diili. Parisuhde lapsen kansaa vielä huonompi diili. Mies hyötyy parisuhteesta, nainen häviää siinä. "
Olisikohan vika kuitenkin ihan siinä sinun parisuhteessasi? Minulla on ollut omassani oikein hyvä olla ja paljon olen myös siitä saanut.
So far... todennäköisyydet eivät ole naisen puolella.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte miehet hoitaa kodin ja lapset 80 %:sti ja maksaa talouden menoista puolet + lasten menot kokonaan. Tämä on se diili, jota tällä hetkellä tarjoatte naisille höystettynä raskaudella ja alapään repeämisellä.
Houkuttaisiko tällainen isyys?
Mies joka pystyy tarjoamaan naiselle houkuttelevaa diiliä, saa naisen. Se diili ei yleensä ole rahaa, vaan välittämistä ja huolenpitoa. Elämän helpottamista. Mies, joka häviää tiktokille, ei ole kovin häävi mies.
Jännä tämä ajattelu et naiset on jotain niin ylivertaista tavoiteltavaa. Kuin palkinto, jonka mies saa. Siis vain jos on tarpeeksi kunnollinen ja hyvä.
Sallikaa mun nauraa. Ihan oikeesti. Olkaa rehellisiä ja katsokaa ympärillenne mitä palkintoja ne teidän siskot ja ystävät ja työkaverit ja serkut on
Miehelle, joka haluaa omia jälkeläisiä, naiset todella ovat ylivertaista tavoiteltavaa. Naisen kautta syntyy jokainen ihminen. Koita nyt vaan kestää se tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis pidä ihmetellä, miksi nainen mieluummin valitsee sinkuuden ja lapsettomuuden
Parisuhde on miehelle huono diili. Parisuhde lapsen kansaa vielä huonompi diili. Nainen hyötyy parisuhteesta, mies häviää siinä. Nainen voi aina lähteä, jos ei huvita leikkiä kotista, mies ei koskaan.
Miksi naiset eivät tee parisuhteesta houkuttelevampaa vaihtoehtoa miehille, kuin mitä sinkkuus on? Naiset ottavat itse hyödyn miehen kärsiessä.
Ei sii
😂😂😂😂😂😂😂😂
Näistä tulee lähinnä huvittavia, kun mies kääntää sukupuoliroolit päälaelleen. Miehen ensimmäinen tilaisuus häipyä on jo silloin, kun lapsi vasta kasvaa naisen vatsassa. Miten kuvittelet naisen pakenevan omaa vatsaansa?