En halua enää koskaan kuulla sitä valhetta, että raha ei tuo onnea!!
Kommentit (135)
Ei se ole valhe. Ei se todellakaan tuo onnea. Se vain helpottaa elämää huomattavasti, mutta silti voi olla onneton.
Raha ei tuo onnea mutta pitää onnettomuuden poissa.
Siis kun sinulla on tietty määrä rahaa niin olet onnellinen? Niinkö?!
Raha ei tuo onnea, mutta sen puute voi tuoda onnettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi rahaa niin voisi opiskella vaikka lääkäriksi.
Pelkällä rahalla ei lääkäriksi pääse opiskelemaan. Pitää olla myös älliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille pääsee opiskelemaan rahalla. Ja tahalla voi ostaa myös lääkiksen valmennuskursseja.
Aika monta rikasta täällä sanomassa toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille pääsee opiskelemaan rahalla. Ja tahalla voi ostaa myös lääkiksen valmennuskursseja.
No ei kyllä pääse. Ihan kaikkia halukkaita ei oteta mihinkään yliopistoon, vaikka kuinka olisi pätäkkää. Ja valmennuskurssi ei takaa sisäänpääsyä. Älliä pitää olla.
Mieluummin itken isossa omakotitalossa kuin it se mur ha yksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun nykyiset ongelmat olisi ratkaistavissa rahalla ja olisin erittäin onnellinen, jos ne ongelmat poistuisivat.
Ap
Jos on riittävästi älliä, voi yliopistoon nykyään päästä jopa ilman pääsykokeita. Pitää vaan olla ahkera peruskoulussa ja lukiossa.
Saat tonnin, kun amputoit molemmat kätesi olkapäästä.
Ai, eikö raha tuonutkaan onnea?
Raha tuo tyytyväisyyttä, ei tarvitse murehtia turhia kun tietää että pärjäisi ihan hyvin vaikka saisi huomenna potkut töistä.
Ei se onnea tuo mutta helpottaa kummasti elämää kun sain kunnon perinnön. Ei tarvi laskea enää menoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on riittävästi älliä, voi yliopistoon nykyään päästä jopa ilman pääsykokeita. Pitää vaan olla ahkera peruskoulussa ja lukiossa.
Ja pitää olla käyttämättä opintotukikuukausiaan johonkin muuhun tutkintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun nykyiset ongelmat olisi ratkaistavissa rahalla ja olisin erittäin onnellinen, jos ne ongelmat poistuisivat.
Ap
Raha on vaihdon väline. Joku tarvitsee työpanosta ja sinä rahaa. Eli voit vaihtaa aikaasi rahaan tekemällä töitä. Siten saat rahaa, jolla poistaa ne ongelmasi. Täällä valittaminen tekee varmasti onnettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos olet siedettävän näköinen vosu niin tule tänne niin setämies antaa sinulle rahaa ettei sinun tarvitse olla onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Raha on vaihdon väline. Joku tarvitsee työpanosta ja sinä rahaa. Eli voit vaihtaa aikaasi rahaan tekemällä töitä. Siten saat rahaa, jolla poistaa ne ongelmasi. Täällä valittaminen tekee varmasti onnettomaksi.
Tämä onkin mun suurin ongelma. Jos olisi rahaa, niin ei tarvitsisi miettiä kellon ympäri mistä saisi työpaikan.
Ap
Rahan puute voi kyllä tehdä onnettomaksi, mutta raha ei tuo automaattisesti onnea. Itse sain tämän kokea viisikymppisenä, kun viimeinen vanhemmistani kuoli ja perin. Vanhemmillani oli puolen miljoonan arvoinen talo, osakkeita saman verran, säästöjä, mökki, vene. Minä olen ainoa lapsi joten perin kaiken. Olen edelleen yksinäinen ja onneton, ihan samalla tavalla kuin silloin kun oli rahan riittävyydestä taistelua. Nyt se on jotenkin vielä surullisempaa, kun olisi esim. varaa mennä matkoille, mutta kun en yksin uskalla/halua, ja mulla ei ole ketään jonka kanssa menisi. Ei mua muutenkaan se rahan käyttö oikein edes huvita, kun elän niin erakkomaisesti etten tarvi oikein mitään. Edes isompia neliöitä siivottavaksi en kaipaa. Ainoa mitä olen oikeastaan ostanut oli että sähköauton hankin.