Kun olit kiusattu, hylkäsikö kukaan kaverisi sua sen pelossa et joutuis ite kiusatuks?
Kommentit (26)
Kyllä. Minä ja kaveri oltiin jo eskarissa bestiksiä, tai ainakin minun mielestä oltiin, mutta kun kolmanella luokalla sitten uuden opettajan ja oppilaiden ansiosta kiusaus alkoi tämä kaveri sitten meni niiden kuisaajien mukaan. Kiusaaminen ei ollut mitenkään kivaa, mutta tuo kaverin selkäänpuukotus tuntui pahimmalta.
Klassikkohan on että ryhtyvät itse kiusaamaan.
No muutamat vältteli etenkin tiettyjä alueita. Yksin tappelin läpi sen kaiken paskan. Mut en nöyrtynyt ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksikin. Vihaan heistä erityisesti toista edelleen tänäkin päivänä.
Miksi vihaat ja kauan siitä on aikaa? OVatko pyytäneet anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti se äidilleni joskus kännissä änkyttää jotain että kun pelotti, yhyy nyyh. Nyt on muuttanut jo paikkakunnalta. Turpaan annan jos yrittää tulla nuoleskelemaan. Mitään muuta ei petturiluopio ansaitse.
Kyllä hylkäsi. En tiedä kumpaa siinä oli enemmän, pelkoa siitä että joutuu itse kiusatuksi, vai nolottiko olla muiden kiusaamaan " luuserin" kaveri. Kaverien hylkäämäksi joutuminen saattaa satuttaa yhtä paljon, kuin itse kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti se äidilleni joskus kännissä änkyttää jotain että kun pelotti, yhyy nyyh. Nyt on muuttanut jo paikkakunnalta. Turpaan annan jos yrittää tulla nuoleskelemaan. Mitään muuta ei petturiluopio ansaitse.
Hanki apua itsellesi. Mene vaikka terapiaan. Tuo ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska. :)
Hylkäsivät. Yrittivät liittyä kiusaajiin ja joutuivat sitten itse kiusatuiksi, kun minä jouduin vaihtamaan kotiopetukseen. Ihan oikein heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei kavereiden hylkäämä ja kiusattu ihminen ole terve sen jäljiltä?
Ylläri vtun pylläri, sietäsit sinäkin saada nenilles oikein kunnolla.
Paras kaveri muutti pois ja sen jälkeen kiusaus vain paheni. Ei ollut sen jälkeen sellaisia kavereita joihin olisi voinut luottaa. Eikä kukaan edes halunnut olla kiusatun kaveri
hylkäsi useampi