Uskomattoman kylmä vaimo!
Minä miehenä yritin olla koko päivän läheinen autoin kotitöissä, halasin, pussasin ja otin kainaloon katsomaan tv:tä, selvää flirttailua että haluan sua illalla. Illalla odotin että vaimo käy suihkussa niinkuin itsekkin kävin ja menin sänkyyn odottamaan. Mitä tekee vaimo, tulee sänkyyn puhelin liimattuna käteen kiinni ja selaa sitä. Jossain vaiheessa alkaa selittämään missä kukin mun puolen sukulaismies on parhaillaan matkoilla. Jestas että laski oma kiinnostustaso nopeasti 100%. Siis mitä vit...tua oikein haluaa mieheltään?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi olla oman kotinsa töissä vain apulaisena? Kenen varsinaisia töitä ne sitten ovat, jos kämpässä asuva ihminen niissä vain auttaa?
No... Käymällä esim kaupassa lapsen kanssa ostamassa hänelle tarvittavia vaatteita, laittamalla ruokaa, viikkaamalla 5 koneellista pyykkejä... Niissä autetaan toinen toisiamme lähes joka päivä. Eilen tein noi itse, joku kerta vaimo. Kyllä se on auttamista vuorotellen... Jos olisin heittäytynyt sohvalle, en olisi ollut avuksi ap
Meilläkin molemmat käy kaupassa, siivoaa, laittaa ruokaa ja laittaa tiskit koneeseen. Minä yleensä pesen pyykit ja mies vaihtaa esim. auton renkaat, putsaa räystäät ja tekee vastaavia huoltotöitä. Ei me mielletä näitä mitenkään puolison auttamiseksi, vaan hommia joita jonkun täytyy aina tehdä.
Aloittajalle. Suosittelen että keskustelet vaimosi kanssa. Tänne kirjoittelu on täydellistä ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi olla oman kotinsa töissä vain apulaisena? Kenen varsinaisia töitä ne sitten ovat, jos kämpässä asuva ihminen niissä vain auttaa?
No... Käymällä esim kaupassa lapsen kanssa ostamassa hänelle tarvittavia vaatteita, laittamalla ruokaa, viikkaamalla 5 koneellista pyykkejä... Niissä autetaan toinen toisiamme lähes joka päivä. Eilen tein noi itse, joku kerta vaimo. Kyllä se on auttamista vuorotellen... Jos olisin heittäytynyt sohvalle, en olisi ollut avuksi ap
Meilläkin molemmat käy kaupassa, siivoaa, laittaa ruokaa ja laittaa tiskit koneeseen. Minä yleensä pesen pyykit ja mies vaihtaa esim. auton renkaat, putsaa räystäät ja tekee vastaavia huoltotöitä. Ei me mielletä näitä mitenkään puolison auttamiseksi, vaan hommia joita jonkun täytyy aina tehdä.
Meillä tekee molemmat kaikkea. Myös minä pesen ja viikkaan pyykit... Niitä tehdään jokapäivä molemmat. Silti koen että jos ei auttamista niin osallistumista. Ja senkin voi tarvittaessa jättää tekemättä jos ei kelpaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kotitöissä auttaminen seksin toivossa on liian läpinäkyvää. Olet huono sängyssä. Siksi vaimosi ei ole kiinnostunut sinusta vaan selaa Tinderiä.
Miten voi olla hyvä sängyssä, jos toisen seksihalut ovat lähes nolla. Nollalta ei voi paljon odottaa, on vain hoidettava seksi olosuhteista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitöissä auttaminen seksin toivossa on liian läpinäkyvää. Olet huono sängyssä. Siksi vaimosi ei ole kiinnostunut sinusta vaan selaa Tinderiä.
Miten voi olla hyvä sängyssä, jos toisen seksihalut ovat lähes nolla. Nollalta ei voi paljon odottaa, on vain hoidettava seksi olosuhteista riippumatta.
Aina sitä kerran kuussa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut 🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁Olen jo kokeillut thai tyttöä. Ei ollut yhtä hyvä kuin suomalainen. Ap
Kannattaa kokeilla ladyboyta seuraavaksi.
Kyllä naisillakin haluja on. Ainakin ovulaation aikaan, se on ihan biologiaa ja koko elämän jatkumisen ehto. Kyllä aina yllättää nää miehet jotka olettaa ettei naisia seksi kiinnosta.
Ei halut aina osu samaan aikaan, ja on kurjaa jos toinen olettaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisillakin haluja on. Ainakin ovulaation aikaan, se on ihan biologiaa ja koko elämän jatkumisen ehto. Kyllä aina yllättää nää miehet jotka olettaa ettei naisia seksi kiinnosta.
Parina päivänä kuussa on kuitenkin vielä aika vähän.
No heitä pihalle koko vaimo. Mul kyl piisaisi rakkautta. Vaikuttaa, siltä että vaimosi pitää sinua itsestään selvyytenä. Ei arvosta apua tai muutakaa. Taitaa olla jo uus haku päällä Tinderistä joz nii nama kii puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne halut eivät ole vielä näkyneet 15 vuoden suhteessa. Odotan innolla sitä päivää koska ne tulevat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin molemmat käy kaupassa, siivoaa, laittaa ruokaa ja laittaa tiskit koneeseen. Minä yleensä pesen pyykit ja mies vaihtaa esim. auton renkaat, putsaa räystäät ja tekee vastaavia huoltotöitä. Ei me mielletä näitä mitenkään puolison auttamiseksi, vaan hommia joita jonkun täyt
Meillä tekee molemmat kaikkea. Myös minä pesen ja viikkaan pyykit... Niitä tehdään jokapäivä molemmat. Silti koen että jos ei auttamista niin osallistumista. Ja senkin voi tarvittaessa jättää tekemättä jos ei kelpaa. Ap
Pointti taisi olla nyt siinä, että kenellä siis on päävastuu kotitöistä, jos toinen niissä vain "auttaa"?
Ja exäni jutteli tuota samaa jos mitään rakentaavaan palautetta annoin (esim. pyykit viikattuina kaappiin, eikä jätetä läjäksi lähimmälle tasolle), että jättää sitten kokonaan tekemättä kerran ei kelpaa.
Sellainen passiivis-aggressiivisuus on todella kuluttavaa, ja voin kertoa ettei vie suhdetta hyvään suuntaan. Joskus sellaiseen totesinkin, että minäpäs teen sitten samoin, niin pähkäillään kohta yhdessä kun ei ole koko talossa ainuttakaan puhdasta vaatetta. Koska eihän se pyykkihuolto minunkaan yksinvastuullani ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin molemmat käy kaupassa, siivoaa, laittaa ruokaa ja laittaa tiskit koneeseen. Minä yleensä pesen pyykit ja mies vaihtaa esim. auton renkaat, putsaa räystäät ja tekee vastaavia huoltotöitä. Ei me mielletä näitä mitenkään p
Ei kenelläkään... Ne jää tekemättä jos ei molemmat tee... Tai sitten lopuksi se tekee jota vit...uttaa enemmän... Sehän ei sillä tavalla onnistu.
Teetkö noita kaikkia myös niinä päivinä, kun seksi ei ole mielessä, vai liittyykö tämä hellyys-kotiapu-suihkussakäynti -kuvio tiiviisti seksiin?
Jos tämä liittyy pelkästään siihen, että tämän kuvion päätteeksi odotetaan seksiä, niin en ihmettele jos vaimosi kiinnostus on lopahtanut jo aiemmin. On kuin koira toisi innokkaana kepin jalkojen juureen ja läähättäen odottaisi palkintoa. Jos rakkautta osoittaa vain seksin saamiseksi, rakkaus tuntuu ehdolliselta ja se taatusti tekee kenet tahansa kylmäksi.
Miksi pitää käydä suihkussa just ennen seksiä? Vai käyttekö vain kerran viikossa saunassa? Mutta joo, ilmeisesti vaimosi ei vain ole halukas tai ainakaan ei halua juuri sinua sen kummemmin. Monilla naisilla löytyy haluja mahdollisesti jonkun muun miehen kanssa, vaikka nykyisen puolison kanssa ei nappaisi.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä suhteessa kaikki oli niin rikki, ettei siinä hirveästi auttanut se, että toinen oli joskus sitten vähän kivemmalta päällä.
Minun asiani eivät kiinnostaneet toista, parisuhteen tilasta ei ollut toisella koskaan energiaa jutella, kaikki muu tuntui menevän tärkeysjärjestyksessä edelleni.
Niin ei siinä hirveästi auttanut se, että toinen joskus esim. hieroi hartioitani. Kun ongelmat oli paljon isompia, ja vaatineet juttelua ja suunnittelua siitä, että onko näitä ongelmia energiaa selvittää vai lähdetäänkö suosiolla eri teille.
Tämä on erittäin tärkeä juttu. Naisen on vaikea syttyä miehelle, jos parisuhteessa on hiertäviä, puhumattomia asioita.
Toinen tärkeä juttu on, että siellä sängyssäkin voisi olla välillä tai oikeastaan usein ihan sitä pelkkää halailua ja pussailua aidosti ilman pienintäkään aietta seksistä. Siitä se sitten voi joku päivä yhtäkkiä leimahtaa sinne seksin puolelle ja usein se onkin sitten menoa useampana päivänä (iltana). Miehet vain eivät millään tajua, kuinka herkkiä naiset ovat näissä jutuissa ja ovat siksi liian malttamattomia.
Hei MIES, vie vaimosi vaikka luontoon romanttiselle kävelyretkelle, ajattele: kaunis, lämmin kevätilta, ja lirkuttele mukavia, muistelkaa nuoruuttanne, pitäkää hauskaa! Eiköhän kylmyyskin ala jo vähitellen poistua!
Ole joskus vähän enemmän spontaanimpi ja riko normeja ennemmin kuin vain lässytät ja liimaudut siinä toivossa että pääsis 30sekunnin dippi sessiolle, esim vie akkasi joskus lomalle, kuuntele mitä hänellä on sanottavaa ja kiinnitä siihen oikeasti jopa huomiota niin saattaa alkaa rasiaakin tulemaan eikä hänen tarvitse mietiskellä että tulipa valittua väärä veljes..
No ei se mistään kotitöiden tekemisestä ole kiinni. Rakkausromaaneissa naiset oikein odottavat, että voivat langeta ihanan rakastajan käsivarsille. Lukijakin odottaa sitä kohtausta ihan läähättäen. Mies ei ole varmasti tehnyt kotitöitä tippaakaan, mutta on niin ihana ja puoleensavetävä, varmaan hyväntuoksuinenkin. Koittakaa hurmata se kumppaninne uudelleen ja uudelleen. Onhan se tietysti vähän työlästä mutta palkitsevaa.