Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomattoman kylmä vaimo!

Vierailija
15.04.2025 |

Minä miehenä yritin olla koko päivän läheinen autoin kotitöissä, halasin, pussasin ja otin kainaloon katsomaan tv:tä, selvää flirttailua että haluan sua illalla. Illalla odotin että vaimo käy suihkussa niinkuin itsekkin kävin ja menin sänkyyn odottamaan. Mitä tekee vaimo, tulee sänkyyn puhelin liimattuna käteen kiinni ja selaa sitä. Jossain vaiheessa alkaa selittämään missä kukin mun puolen sukulaismies on parhaillaan matkoilla. Jestas että laski oma kiinnostustaso nopeasti 100%. Siis mitä vit...tua oikein haluaa mieheltään?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeilin tätä ja sain osakseni entistä enrmmän raivoamista ja henkistä väkivaltaa."

No sinä kokeilit ja ei toiminut. Mutta kannattaa silti kokeilla niin ei tarvitse sitten jossitella että olisiko se kuitenkin voinut toimia. Etukäteen sitä ei koskaan voi tietää.

Vierailija
62/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa, että viet hänet ulkomaille reissuun. Pidennetty viikonloppu jonnekin, tai jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske ravintolasta tai Tinderistä tai vastaavasta panohaluinen nainen. Vie hänet kotiisi ja makuuhuoneeseen. Jos vaimosi on parisängyllänne, sano hänelle: 'Nyt tässä sängyssä rakastellaan. Joka ei halua osallistua, siirtyy olohuoneeseen.' Eiköhän se siitä ala selviämään, tavalla tai toisella.

Vierailija
64/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonnossa se on aika poikkeuksellista, että 1 nainen elää 1 miehen kanssa."

Ihminen ei elä missään jossain alkuperäisessä "luonnossa" johon biologia olisi meidän vain tarkoittanut. Ihminen on lajina kekseliäs ja omia kulttuureitaan luova eläin ja se miten ihminen elää on se mikä on se "luonto" jonka ihminen on itselleen luonut.

Vierailija
65/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nainen ja nyt kyllä minulta sympatiat ap:lle vaimon sijaan. Ihan siitä syystä, että tulkitsen tuon kännykän pläräämisen ja sieltä sukulaismiesten matkojen luettelun v*ttuiluna miehelle. Että tuohonkaan et kykene, muilla miehillä on varaa matkustellakin. Niin selkeä signaali siitä, että nainen on kullan ja kimalluksen ym. maallisen mammonan perään. Se häntä ehkä kiinnostaa enemmän kuin suhteessa muu. Itse en naisena voi sietää naisia, jotka roikkuvat miehissään kiinni vain taloudellisin vaikuttimin ja jos elintaso ei ole riittävä, niin kiristetään sitten vaikka hellyydessä, seksissä yms.

Mitä seksiin tulee, niin itselleni suhteessa siihen vaatimus on, että synkkaa ensin henkisesti, että ollaan samalla aaltopituudella - siitä syntyy antoisin ja kaunein yhteys myös fyysisesti. Muuten tulee halpa olo. Mutta siis jotkut naiset ovat valmiita myymään itseään - vaikkakin ns. sitoutuneessa parisuhteessa ovat.

Vierailija
66/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi olla oman kotinsa töissä vain apulaisena? Kenen varsinaisia töitä ne sitten ovat, jos kämpässä asuva ihminen niissä vain auttaa?

Vierailija
67/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa osoita vain silloin hellyyttä, kun sua p anettaa, ei ihme vaimosi käytöstä...

Osoitappa hellyyttä vaimolles joka päivä   :))

Vierailija
68/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein AUTOIT kotitöissä. Wau! 

Tämä miehillä    :D

Vierailija
69/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vihainen vaimollesi, koska hän ei ole ajatustenlukija

No, vaimo ei lue ainakaan uutisosastoa sieltä kädenjatkeestaan, kun ei ole törmännyt varoituksiin kännyköistä sängyssä (vie unet ja tuhoaa suhteen).

Tais tää heppu ollakin se pikkuinen yksinäinen trolli-pelle, haastamassa riitaansa, joka päivä

Vierailija
70/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi olla oman kotinsa töissä vain apulaisena? Kenen varsinaisia töitä ne sitten ovat, jos kämpässä asuva ihminen niissä vain auttaa?

Nämä ovat niitä ihmisiä, jotka myös ovat lastenvahteina omille lapsilleen. Kuten mun työkaveri. Yllätyin kun hän kertoi olevansa illalla lastenvahtina, koska yleensä sellaista työtä tekee teini-ikäiset. Kävikin ilmi, että hänellä on itsellään lapsia, joista kas kummaa, hänen pitää huolehtia. Todella erikoinen ilmaus tuo lastenvahti, kun tarkoittaa vanhemmuutta.

Vierailija
71/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske ravintolasta tai Tinderistä tai vastaavasta panohaluinen nainen. Vie hänet kotiisi ja makuuhuoneeseen. Jos vaimosi on parisängyllänne, sano hänelle: 'Nyt tässä sängyssä rakastellaan. Joka ei halua osallistua, siirtyy olohuoneeseen.' Eiköhän se siitä ala selviämään, tavalla tai toisella.

Huomaa että joku elää kostontavoittelusta...

Vierailija
72/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin nainen ja nyt kyllä minulta sympatiat ap:lle vaimon sijaan. Ihan siitä syystä, että tulkitsen tuon kännykän pläräämisen ja sieltä sukulaismiesten matkojen luettelun v*ttuiluna miehelle. Että tuohonkaan et kykene, muilla miehillä on varaa matkustellakin. Niin selkeä signaali siitä, että nainen on kullan ja kimalluksen ym. maallisen mammonan perään. Se häntä ehkä kiinnostaa enemmän kuin suhteessa muu. Itse en naisena voi sietää naisia, jotka roikkuvat miehissään kiinni vain taloudellisin vaikuttimin ja jos elintaso ei ole riittävä, niin kiristetään sitten vaikka hellyydessä, seksissä yms.

Mitä seksiin tulee, niin itselleni suhteessa siihen vaatimus on, että synkkaa ensin henkisesti, että ollaan samalla aaltopituudella - siitä syntyy antoisin ja kaunein yhteys myös fyysisesti. Muuten tulee halpa olo. Mutta siis jotkut naiset ovat valmiita myymään itseään - vaikkakin ns. sitoutuneessa parisuhteessa ovat.

Älä jaksa! 

Vierailija
73/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harvoin on kiinnostunut seksistä illalla, mikä olisi minusta parasta aikaa rakastella ja mua ei kiinnosta oikein yhtään aamulla. Meille sopivin aika on klo 17:00. Minun ei tarvitse sanoa kuin että otetaanko housut pois ja mies on valmis, pojong.

N64

Vierailija
74/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo huomasi, että osallistuit yhteisiin askareisiin vain palkkion toivossa, et siksi, että olisit kokenut yhteisyyttä vaimosi kanssa.

Teen niin jokapäivä, mutta oli vielä entistäkin enemmän läheisyyttä... Meillä on vähän yhteisiä iltoja kun molemmat vuorotöissä ja eri vuorot. Vasta juteltiin aiheesta että silloin kun ollaan molemmat yhdessä niin niihin tilanteisiin pitää hakeutua, että se on parisuhteen hoitamista... Mutta ei niin ei... Ap

Huomioitko parisuhdetta muutoin, kuin että tällaisina päivinä tiskaat pari lautasta enemmän ja olet toiselle vähän mukavampi kuin yleensä?

Vierailija
75/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa kaikki oli niin rikki, ettei siinä hirveästi auttanut se, että toinen oli joskus sitten vähän kivemmalta päällä.

Minun asiani eivät kiinnostaneet toista, parisuhteen tilasta ei ollut toisella koskaan energiaa jutella, kaikki muu tuntui menevän tärkeysjärjestyksessä edelleni.

Niin ei siinä hirveästi auttanut se, että toinen joskus esim. hieroi hartioitani. Kun ongelmat oli paljon isompia, ja vaatineet juttelua ja suunnittelua siitä, että onko näitä ongelmia energiaa selvittää vai lähdetäänkö suosiolla eri teille.

Vierailija
76/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman tyhmä mies

Vierailija
77/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No... Käymällä esim kaupassa lapsen kanssa ostamassa hänelle tarvittavia vaatteita, laittamalla ruokaa, viikkaamalla 5 koneellista pyykkejä... Niissä autetaan toinen toisiamme lähes joka päivä. Eilen tein noi itse, joku kerta vaimo. Kyllä se on auttamista vuorotellen... Jos olisin heittäytynyt sohvalle, en olisi ollut avuksi ap

Vierailija
78/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoja. Hän haluaa matkoja. Suosittelen että otat yhteyttä matkatoimistoon ensi tilassa.

Vierailija
79/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkoja. Hän haluaa matkoja. Suosittelen että otat yhteyttä matkatoimistoon ensi tilassa.

Perusteletko sillä että kertoi tuttavamiehen matkustaneen työmatkalle toiseen kaupunkiin? Ulkomaan matkoja olen ehdottanut. Ei innostu. Ap

Vierailija
80/139 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä seksiin tulee, niin itselleni suhteessa siihen vaatimus on, että synkkaa ensin henkisesti, että ollaan samalla aaltopituudella - siitä syntyy antoisin ja kaunein yhteys myös fyysisesti. Muuten tulee halpa olo. Mutta siis jotkut naiset ovat valmiita myymään itseään - vaikkakin ns. si

"Älä jaksa! "

Mitä minun ei pidä jaksaa? 

Oletan, että olet nainen, johon tuo kirjoitukseni kolahti. Olen feministi, mutta inhoan ehdotonta miehet vs. naiset -asetelmaa, jossa naiset linnoittautuvat naisten puolelle ja miehet naisten puolelle. Itse menen tapauksen mukaan ja näen ihmiset yksilöinä. Parisuhteissa ei ole ehdotonta hyvistä ja pahista vain sukupuolen mukaan. Nainen ei ole aina se sorretumpi osapuoli, vaan joskus nainen heittäytyy "sorretuksi prinsessaksi" ihan vapaaehtoisesti. Laskelmoiden, vain saadakseen taloudellista hyötyä.