Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan viimeistä milliä myöten täynnä miehiä. Kaikki ovat niin julmetun epäluotettavia (en vaihda naisiin, hyh)

Vierailija
14.04.2025 |

Tässä ei edes ole väliä etnisyydellä (joskin minulla on melko rajattu kiinnostus. Tai tavallaan laaja, mutta ei koske esimerkiksi som., ara. yms)

Olen niin hel-ve-tin täynnä sitä, että koskaan, ei kos-kaan voi luottaa yhtään mihinkään. Vaikka kuinka "etsisi" miehiä, jotka etsivät aitoa suhdetta (väittävät niin), silti ikinä, ikinä, i k i n ä ei voi luottaa siihen, että maanantaina alkanut keskustelu on käynnissä vielä saman viikon lopulla. Siis aivan järjettömän naurettavaa pelleilyä. En muokkaa kuviani, ehkä korkeintaan laitan joskus mustavalkoiseksi. Olen kasvosokea, mutta jopa minä kykenen näkemään peilistä ja videolta, että olen kuvieni näköinen. Enkä usko yhtään, että siitä on edes kyse. Ulkonäkönihän nimenomaan saa aina paljon huomiota ja kehuja, jopa siihen pisteeseen asti, että yritän pitää mahdollisimman pientä määrää kuvia näkyvillä, ettei keskustelu voisi edes vahingossa pohjautua niihin. Ei edes alitajuisesti. Olen kuullut olevani "salaper ja mystinen", on epäilty feikiksi monet kerrat ja vaikka sun mitä. Se mitä epäilen on se, että miehet huomaavat että minulla on älyä päässä. Eli jos joku esimerkiksi etsii pelkkää sänkyseuraa, mutta esittää muuta, hän todennäköisesti huomaa aika pian ettei minua voi huijata sänkyyn. Samoin minä osaan týkittää sellaista tekstiä (halutessani), että miehet eivät osaa edes odottaa sitä. Tämä piirre tulee esiin vasta, kun olen jo pidemmän aikaa niellyt vítutùstanì ja mies jatkaa todella tympeällä linjalla. Silloin minulla napsahtaa ja voin sanoa peroaa ihan mitä tahansa tuntematta yhtään huonoa omatuntoa.

Olen vain niin loputtoman väsynyt tähän. Niin loputtoman väsynyt. Kun yhtään mikään ei tehoa, eli toisin sanoen pidä näitä epäluotettavia miehiä kaukana minusta. En vain KÄSITÄ miten tämän kaavan voisi saada katkeamaan?! Yritän nyt jo kaikkeni, etten tuhlaisi aikaani tuollaisiin, mutta kun se ei ikinä auta. Aina lopputulos on sama. Olen niin väsynyt!!!!!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa kun just sellanen mies täyttää sut viimeistä milliä myöten.

Vierailija
22/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tavannut vain niitä komeita miehiä ja ne sitten aina pettää ja valehtelee ja etsii panoseuraa. Niin siinä aina käy kun haluaa omaa tasoaan parempia miehiä. Mikset tutustu tavis miehiin jotka haluaa varmasti aidon parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että ma---mut todella usein suomalaistuvat. Yritän välttää sitä stereotyypistä suomalaista käytöstä välttelemällä suomalaisia, ja saankin sitten ulkomaalaisia, jotka ovat saaneet työpaikaltaan vaikutteita vuosien ajan ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Huoh.

Vierailija
24/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tavannut vain niitä komeita miehiä ja ne sitten aina pettää ja valehtelee ja etsii panoseuraa. Niin siinä aina käy kun haluaa omaa tasoaan parempia miehiä. Mikset tutustu tavis miehiin jotka haluaa varmasti aidon parisuhteen.

Minulla on aina ollut hyvännäköisiä miehiä. Mitä sinä hourailet? :D

Vierailija
25/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tuo yksi vähemmän puhuva on tosi hyvännäköinen. Oikein namu. Harmillisesti vain aika vähäsanainen ja tosiaan isä. Haluaisin lapsettoman miehen.

Vierailija
26/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Ei löydy miestä jota kiinnostaa muukin kun se paneminen. Tää on vissiin tätä nykyaikaa. Ei haluta sitoutua kun voi löytyä jotain parempaa nurkan takaa. 

Vierailija
27/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen internationaalisuupalttineropatti siellä sit. Sinulta kysytään, että mikä sun ongelmasi on ja vastaat tuolla tavalla niin en yhtään ihmettele, että ne pahimmatkin pillunhimossa olevat miehet jättää sut parin päivän jälkeen. Voin kirjoittaa sen mitä miehet eivät jaksa. Asenteessasi on jotain sellaista, että en parisuhdetta etsivänä ainakaan toista kertaa edes vilkaisisi viestiäsi. Tajuatko? 

Vierailija
28/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tässä sellainen keissi, mutta olen huomannut näin kolmekymppisenä miehenä, miten jotkut ikäiseni naiset hakeutuu kerta toisensa jälkeen epäluotettavien miesten seuraan, vaikka luotettaviakin olisi tarjolla. Epäluotettavat miehet voi monesti olla aika komeita pelimiehiä, joten siinä mielessä ei yllätä, että naiset näihin lankeaa. Suosittelisin tosin naisia olemaan varovaisia, koska monesti tällaisten miesten kanssa saa pettyä todella pahasti. Itse ainakin tunnistan epäluotettavan miehen melko helposti. Naiset ei jostain syystä aina tunnista. Ehkä tunteet sitten sokaisee?

Vierailija
29/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tästä syystä hain aviomieheni ulkomailta ja olen erittäin tyytyväinen "mamupatjailuun"; kyllä puhutaan ja pussataan eikä tarvitse katsella Turhapuron näköistä jakojäännöstä. 

No minä en edes katso suomalaisiin miehiin päin, että... 

Ap

Ovatko pyytäneet rahaa ja oletko ehtinyt jo lähettää?

Vierailija
30/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on. Ei löydy miestä jota kiinnostaa muukin kun se paneminen. Tää on vissiin tätä nykyaikaa. Ei haluta sitoutua kun voi löytyä jotain parempaa nurkan takaa. 

Eikä nuo siis ole sanoneet suoraan, että etsivät oikeasti vain sänkyseuraa, mutta koska en ole tyhmä, osaan päätellä asian. Heti kun mies huomaa jostain että minulla on aivot päässä, muuttuu käytös.

Vierailija
31/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku jännämies pettänyt naista ja sitten tulee tänne valittamaan.

Vierailija
32/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, sun viesti kertoi jo vastauksen. 

Sä kiinnostut sellasista ihmisistä ketkä ei oo luotettavia, vaihda vähän sitä kriteerilistaa niin alkaa löytyy luotettaviakin. 

Vierailija
33/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettänyt? 😂 Nettideittisovelluksessa tuntematonta? Jep jep... Et nyt ollutkaan ihan niin nokkela kuin luulit. ap

Vierailija
34/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos on jossain Tinderissä pyöritty, niin ei voi olettaa, että sieltä löytäisi jonkun tulevan uskollisen perheenisän, jonka kanssa voi olla kuolemaan asti yhdessä. Toki sekin varmaan on mahdollista, mutta epätodennäköistä. Ne luotettavat miehet taitaa pyöriä hieman eri paikoissa.

Vierailija
35/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kiinnostut sellasista ihmisistä ketkä ei oo luotettavia, vaihda vähän sitä kriteerilistaa niin alkaa löytyy luotettaviakin. 

Kun se on noin helppoa, niin kerro ihmeessä millaisilla kriteereillä löytää maagisesti luotettavan miehen, joka saisi muitakin, mutta ei halua kaikkia. En ole kiinnostunut mistään seinäruusuista, jotka eivät kiinnosta ketään. 

Vierailija
36/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos on jossain Tinderissä pyöritty, niin ei voi olettaa, että sieltä löytäisi jonkun tulevan uskollisen perheenisän, jonka kanssa voi olla kuolemaan asti yhdessä. Toki sekin varmaan on mahdollista, mutta epätodennäköistä. Ne luotettavat miehet taitaa pyöriä hieman eri paikoissa.

Ja missäköhän kohdassa minä mainitsin Tinderin?! Tai jonkun hemmetin perheenisän. 🙄

Ap

Vierailija
37/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit syyttää ihan itseäsi kun etsit samasta paskakaivosta miehiä ja petyt joka kerta

Vierailija
38/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se on noin helppoa, niin kerro ihmeessä millaisilla kriteereillä löytää maagisesti luotettavan miehen, joka saisi muitakin, mutta ei halua kaikkia. En ole kiinnostunut mistään seinäruusuista, jotka eivät kiinnosta ketään. 

No miten ois kristitty mies? He on usein aika perhekeskeisiä ja haluaa olla uskollisia vaimolleen. Toki jos et itse ole kristitty, niin voi olla hieman vaikeaa löytää.

Vierailija
39/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missäköhän kohdassa minä mainitsin Tinderin?! Tai jonkun hemmetin perheenisän. 🙄

Ap

Luotettavat miehet on usein sellaisia, jotka haluaa perustaa perheen jossakin vaiheessa. Jännämiehet taas on mieluummin ilman lapsia, jotta voivat pyörittää useampaa naista samaan aikaan. Tinderin nyt mainitsin vain esimerkkinä, onhan niitä muitakin vastaavia sovelluksia.

Vierailija
40/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pointti, etteivät deitit jaksa viikkoa sun kelkassa? Voit etsiä deittejä väärällä tavalla. Nykyinen deittiäppikulttuuri on monelle nopean seksiseuran hakua. Jos haluaa syvällisempää seuraa, niin kannattaa tutustua jossain muissa yhteyksissä kiinnostaviin miehiin, esimerkiksi työpaikalla tai naapurustossa, kun voi aloittaa juttelut viattomasti ja katsoa mihin se johtaa. Itse löysin puolison työpaikalta ja sitä kautta molemmat tiedettiin toisistamme aika hyvin, eikä ollut sänkyyn kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi