Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan viimeistä milliä myöten täynnä miehiä. Kaikki ovat niin julmetun epäluotettavia (en vaihda naisiin, hyh)

Vierailija
14.04.2025 |

Tässä ei edes ole väliä etnisyydellä (joskin minulla on melko rajattu kiinnostus. Tai tavallaan laaja, mutta ei koske esimerkiksi som., ara. yms)

Olen niin hel-ve-tin täynnä sitä, että koskaan, ei kos-kaan voi luottaa yhtään mihinkään. Vaikka kuinka "etsisi" miehiä, jotka etsivät aitoa suhdetta (väittävät niin), silti ikinä, ikinä, i k i n ä ei voi luottaa siihen, että maanantaina alkanut keskustelu on käynnissä vielä saman viikon lopulla. Siis aivan järjettömän naurettavaa pelleilyä. En muokkaa kuviani, ehkä korkeintaan laitan joskus mustavalkoiseksi. Olen kasvosokea, mutta jopa minä kykenen näkemään peilistä ja videolta, että olen kuvieni näköinen. Enkä usko yhtään, että siitä on edes kyse. Ulkonäkönihän nimenomaan saa aina paljon huomiota ja kehuja, jopa siihen pisteeseen asti, että yritän pitää mahdollisimman pientä määrää kuvia näkyvillä, ettei keskustelu voisi edes vahingossa pohjautua niihin. Ei edes alitajuisesti. Olen kuullut olevani "salaper ja mystinen", on epäilty feikiksi monet kerrat ja vaikka sun mitä. Se mitä epäilen on se, että miehet huomaavat että minulla on älyä päässä. Eli jos joku esimerkiksi etsii pelkkää sänkyseuraa, mutta esittää muuta, hän todennäköisesti huomaa aika pian ettei minua voi huijata sänkyyn. Samoin minä osaan týkittää sellaista tekstiä (halutessani), että miehet eivät osaa edes odottaa sitä. Tämä piirre tulee esiin vasta, kun olen jo pidemmän aikaa niellyt vítutùstanì ja mies jatkaa todella tympeällä linjalla. Silloin minulla napsahtaa ja voin sanoa peroaa ihan mitä tahansa tuntematta yhtään huonoa omatuntoa.

Olen vain niin loputtoman väsynyt tähän. Niin loputtoman väsynyt. Kun yhtään mikään ei tehoa, eli toisin sanoen pidä näitä epäluotettavia miehiä kaukana minusta. En vain KÄSITÄ miten tämän kaavan voisi saada katkeamaan?! Yritän nyt jo kaikkeni, etten tuhlaisi aikaani tuollaisiin, mutta kun se ei ikinä auta. Aina lopputulos on sama. Olen niin väsynyt!!!!!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hermostutko jo viikon aikana jokaiseen mieheen, vai meneekö sentään pidempään? Mikä saa siis hermostumaan, passiivisuus? 

Voin sanoa, että siitä tulee todella pelottava kuva jos uusi tuttavuus alkaa tekstailla yllättäen raivokkaasti, joidenkin omien pään sisäisten harmitusten takia. Sille vastaanottajalle se tulee puskista, koska olet vain oman pääsi sisällä hermoillut, joten ei ihmekään että sinut sitten ghostataan. 

Vierailija
82/82 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä toki on tuollaisia, epärehellisiä, tunnetaidottomia lusmuja.. niin on suurin osa naisistakin! Se ei vain heteronaiselle välity samoin. 

Enivei, en ole koskaan päätynyt niiden idioottilusmujen kanssa yhteen deittailukontekstissa. Ei johdu omasta erinomaisuudestani vaan jostain yhdistelmästä miesmakua ja ihmistuntemusta. Minulle mieluisassa miestyypissä on vain ihan muut viat kuin pelien pelailu tai pikkupoikatasoinen inttämisvalehtelu. 

Nuo valehtelevat miehet kuitenkin lähestyivät kun etsin seuraa netistä. Siis vaikka profiilista selvisi mitä haen ja että heillä ei ole mitään mahdollisuutta saada minulta mitään. Silti yrittivät ylisanoilla ja aivan tökeröillä kehuilla (täysin poikkeava nainen, en ole ikinä törmännyt, upea ja etsitään ihan samaa!! ...ja profiilissaan lukee ettei todellakaan etsi samaa kuin minä 😂 "äh no siellä lukee mitä sattuu älä välitä") 

Ne pitää vaan vielä tiukemmin karsia ja jättää huomiotta. Minuakin on muuten epäilty feikiksi kun teksti ei ollut kuulemma naisellista ja puhuin liian suoraan seksistä. En yhtään ihmettele ettei suurin osa naisista laita profiiliin paljon mitään tai jaksa vastailla noille oman elämänsä superälykköukoille. Sitten luulevat että jos joku autistisesti vähän jaarittelee tekstiä ja on kiinnostunut "muustakin kuin mieleistä ja somesta" (voi luoja, eivät kai tunne yhtäkään naista..) niin on jonkinlainen sielunkumppani ja pick me juuri heille. 

Löysin lopulta oikein ihanaakin seuraa eli miehen itselleni vaikka ei ollut mitään ihan niin vakavaa haussa! Ja siinä sivussa tuli juteltua pitkät pätkät tosi ihanien ja fiksujenkin miesten kanssa, mutta ei vain oltu hyvä mätsi heidän kanssa. Eli toivoa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme