Olen aivan viimeistä milliä myöten täynnä miehiä. Kaikki ovat niin julmetun epäluotettavia (en vaihda naisiin, hyh)
Tässä ei edes ole väliä etnisyydellä (joskin minulla on melko rajattu kiinnostus. Tai tavallaan laaja, mutta ei koske esimerkiksi som., ara. yms)
Olen niin hel-ve-tin täynnä sitä, että koskaan, ei kos-kaan voi luottaa yhtään mihinkään. Vaikka kuinka "etsisi" miehiä, jotka etsivät aitoa suhdetta (väittävät niin), silti ikinä, ikinä, i k i n ä ei voi luottaa siihen, että maanantaina alkanut keskustelu on käynnissä vielä saman viikon lopulla. Siis aivan järjettömän naurettavaa pelleilyä. En muokkaa kuviani, ehkä korkeintaan laitan joskus mustavalkoiseksi. Olen kasvosokea, mutta jopa minä kykenen näkemään peilistä ja videolta, että olen kuvieni näköinen. Enkä usko yhtään, että siitä on edes kyse. Ulkonäkönihän nimenomaan saa aina paljon huomiota ja kehuja, jopa siihen pisteeseen asti, että yritän pitää mahdollisimman pientä määrää kuvia näkyvillä, ettei keskustelu voisi edes vahingossa pohjautua niihin. Ei edes alitajuisesti. Olen kuullut olevani "salaper ja mystinen", on epäilty feikiksi monet kerrat ja vaikka sun mitä. Se mitä epäilen on se, että miehet huomaavat että minulla on älyä päässä. Eli jos joku esimerkiksi etsii pelkkää sänkyseuraa, mutta esittää muuta, hän todennäköisesti huomaa aika pian ettei minua voi huijata sänkyyn. Samoin minä osaan týkittää sellaista tekstiä (halutessani), että miehet eivät osaa edes odottaa sitä. Tämä piirre tulee esiin vasta, kun olen jo pidemmän aikaa niellyt vítutùstanì ja mies jatkaa todella tympeällä linjalla. Silloin minulla napsahtaa ja voin sanoa peroaa ihan mitä tahansa tuntematta yhtään huonoa omatuntoa.
Olen vain niin loputtoman väsynyt tähän. Niin loputtoman väsynyt. Kun yhtään mikään ei tehoa, eli toisin sanoen pidä näitä epäluotettavia miehiä kaukana minusta. En vain KÄSITÄ miten tämän kaavan voisi saada katkeamaan?! Yritän nyt jo kaikkeni, etten tuhlaisi aikaani tuollaisiin, mutta kun se ei ikinä auta. Aina lopputulos on sama. Olen niin väsynyt!!!!!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, sun viesti kertoi jo vastauksen.
Sä kiinnostut sellasista ihmisistä ketkä ei oo luotettavia, vaihda vähän sitä kriteerilistaa niin alkaa löytyy luotettaviakin.
Kun se on noin helppoa, niin kerro ihmeessä millaisilla kriteereillä löytää maagisesti luotettavan miehen, joka saisi muitakin, mutta ei halua kaikkia. En ole kiinnostunut mistään seinäruusuista, jotka eivät kiinnosta ketään.
Olemalla sellainen nainen joka saisi muitakin, mutta ei halua kaikkia.
Sinä et selvästikään ole sellainen, koska et saa miestä sitoutettua.
Miesseuraa, kehuja ja seksiä nainen saa vaikka naama muistuttaisi Tokmannin muoviämpäriä. Miesten halu sitoutua ratkaisee naisen tason.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tietoinen siitä, että monet esittävät haluavansa kunnon suhteen, vaikka oikeasti eivät todellakaan ole sitoutumassa keneenkään. Mutta minä en voi tietää kuka on tällainen ja kuka tuollainen, joten suhtaudun kaikkiin niin, että he ovat rehellisiä. Tiedän vallan mainiosti, etteivät välttämättä ole, mutta en aio pilata juttuja olemalla asenteellinen ja epäilevä heti alusta alkaen.
Kuulostaa romanssihuijareiden päiväunelta. Ylipäätään koko homma katkonaisine keskusteluineen, samankin päivän aikana nopeasti muuttuvine tilanteineen, äkillisine katoamisineen jne. ovat kuin suoraan romanssihuijarin pelikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kiinnostut sellasista ihmisistä ketkä ei oo luotettavia, vaihda vähän sitä kriteerilistaa niin alkaa löytyy luotettaviakin.
Kun se on noin helppoa, niin kerro ihmeessä millaisilla kriteereillä löytää maagisesti luotettavan miehen, joka saisi muitakin, mutta ei halua kaikkia. En ole kiinnostunut mistään seinäruusuista, jotka eivät kiinnosta ketään.
Miesseuraa, kehuja ja seksiä nainen saa vaikka naama muistuttaisi Tokmannin muoviämpäriä. Miesten halu sitoutua ratkaisee naisen tason.
Okei, no minä olen sellainen nainen joka saisi vaikka kenet, mutten kelpuuta ketä tahansa, että hyvinpä meni tuo yrityksesi mollata minua. :D Luuletko etten omista itse peiliä? Luuletko etten näe miltä näytän? :D Olen erittäin tyytyväinen siihen mitä peilistä näen, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon itsetunto!
Se että suhtaudun ihmisiin kuin he olisivat rehellisiä, tarkoittaa sitä etten syyttelee valehtelemisesta. Kyllä minä huomaan jos puheet ovat ristiriidassa tai on kaikenlaista selittelyä. En kerro mitään mitä en voisi kuuluttaa koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan epätavallista, että keskustelu alkaa aamulla, kaikki tuntuu olevan hyvin. Sitten saman päivän iltana tulee joku täysin turha draama, ja mies katoaa. Tällaiset tuntuvat olevat niitä, jotka oikeasti haluavat pelkkää makkariseuraa kertomatta sitä suoraan, ja keksivät sitten mistä tahansa tikusta draamaa, jotta pääsevät eroon kun huomaavat, ettei minulta saa helposti. Tältä siis vaikuttaa.
Jos oikeasti saat päivässä aikaan draaman tuntemattoman ihmisen kanssa toistuvasti, niin kyllä sinä itse olet se yhteinen nimittäjä.
Minä en ole syyttämässä itseäni muiden käytöksestä. Se miten minun viestini otetaan, ei ole minun päätettävissäni. Katsos kun vastaanottaja on se, joka päättää miten sanomisiini suhtautuu. Jos suhtautuminen on sellainen, että yksikin väärä sana ja
Heh. Aina syntyy draamaa, mutta syytön sä siihen olet. Itsereflektio ei taida olla vahvuutesi
Mitäs sitten, kun joku onkin oikeasti rehellinen, ja olen heti alusta asti tuominnut hänet. Se saa minut vain näyttämään ääliöltä. Joten en tee niin, vaan suhtaudun niin että miehet eivät valehtele, kunnes toisin osoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan epätavallista, että keskustelu alkaa aamulla, kaikki tuntuu olevan hyvin. Sitten saman päivän iltana tulee joku täysin turha draama, ja mies katoaa. Tällaiset tuntuvat olevat niitä, jotka oikeasti haluavat pelkkää makkariseuraa kertomatta sitä suoraan, ja keksivät sitten mistä tahansa tikusta draamaa, jotta pääsevät eroon kun huomaavat, ettei minulta saa helposti. Tältä siis vaikuttaa.
Jos oikeasti saat päivässä aikaan draaman tuntemattoman ihmisen kanssa toistuvasti, niin kyllä sinä itse olet se yhteinen nimittäjä.
Minä en ole syyttämässä itseäni muiden käytöksestä. Se miten minun viestini otetaan, ei ole minun päätettävissäni. Katsos kun vastaanottaja on se, joka päättää miten sanomisiini suhtautuu. Jos suhtaut
Etkö sinä jumalauta typerys nyt ymmärrä, että nämä miehet etsivät todellisuudessa vain sänkyseuraa? Vaikka väittävät muuta. Sellaiset miehet eivät katso millin vertaa mitään negatiivista, vaan se on samantien poikki ja heippa. Aidosti liikenteessä olevat yrittävät selvittää asiat ja väärinymmärrykset, koska niitä väkisinkin aina tulee. Asioiden ymmärtäminen ei taida olla sinun vahvuutesi :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole syyttämässä itseäni muiden käytöksestä. Se miten minun viestini otetaan, ei ole minun päätettävissäni. Katsos kun vastaanottaja on se, joka
Unohtui laittaa että TERVEISIN AP
Hyi helvetti. Mäki vihaan sua jo tän perusteella. Käytä omia kuvias niin saat vähemmän mätsejä joista valivalivalitttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole syyttämässä itseäni muiden käytöksestä. Se miten minun viestini otetaan, ei ole minun päät
Siis siihen viestiin, että nämä miehet etsivät tofellisuudessa vain sänkyseuraa, joten heille mikä tahansa yksikin millin verran "väärä" sana on syy aloittaa draamailu. Minä en siitä ota syitä niskoilleni. Ap
Spermaviemärit haukkumassa miehiä. Yllättyneet nostaa käden!
#miesvihanäkyväksi
Olen itse 37v, ja valtaosa tuntemistani, oman ikäluokkani naisista on pitkäaikaisessa suhteessa lastensa isän kanssa.
Eli kyse ei ole siitä, että pariskuntia ei nykypäivänä enää muodostuisi. Kyllä niitä muodostuu.
It's a skill issue. Et vaan jostain syystä osaa. Jos se yhtään lohduttaa, niin en osaa minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu minäkin saisin 21v supermallin jos haluaisin, mutta en halua ketään koska sinkkuelämä best.
On yksi ja sama mitä ajattelet omasta peilikuvastasi. Vastakkaisen sukupuolen edustajien näkemys asiasta ratkaisee.
Ero miesten ja naisten välillä on siinä, että miehet eivät ole tarkkoja siitä ketä panevat. Siksi vain miehen sitouttaminen kertoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole syyttämässä itseäni muiden käytöksestä. Se miten minun viestini otetaan, ei ole minun päätettävissäni. Katsos kun vastaanottaja on se, joka
Aina kyse ei ole eri miehistä. Sama mies voi olla halukas kaikkeen tuohon jos nainen on riittävän kaunis ja mielenkiintoinen. Jos ei ole, sitten naisen on miellytettävä miestä tai homma loppuu heti. Kyse on väliaikaissuhteesta jossa saadaan helppoa seksiä ja palvelua sen aikaa kun etsitään unelmanaista.
Näin käy, kun luotettava mies ei kelpaa.
Jos vastaukseni johonkin on esimerkiksi "ihan sama", on vastaanottajan päätös, ottaako sen niin, että sinä se olet sitten niin sairaan passiivis-aggressiivinen, en jaksa tällaista, en kaipaa draamaa!1!1!1!1 Parempi ettei jutella enää, en jaksa tätä draamaa (jota itse tässä luon, mutta syytän siitä sinua) vai päättääkö kysyä, että onko kaikki okei?
Minä en ole siitä vastuussa.