Harry Potter sarjan osa näyttelijöistä on paljastettu! Mikä pettymys kuka aikoo näytellä Severus Kalkarosta.
Odotin paljon tältä sarjalta, kun itse J.K Rowling on sitä työstämässä, ja heidän piti tehdä sarjasta samanlaisen kuin kirjoista... Mikähän muukin vielä muuttuu?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Roolituksessa huomaa kyllä eron USA- ja brittituotantojen välillä. Satuin katsomaan jotain näistä loputtomista CSI-poliisisarjoista: Kaikki poliisit olivat siististi pukeutuneita, naiset täydessä tällingissä tizzit töröllä, miehet lihaksikkaita ja komeita, kaikilla hohtavan valkoiset hampaat. Kontrasti oli suuri kun seuraavaksi kanavasurffailu osui britti-poliisisarjaan, siinä suurin osa hahmoista oli ns.normaaleja ihmisiä, eri kokoisia ja näköisiä, naisia ilman meikkiä, hinteliä miehiä. Enemmän tykkäsin tästä henkilöiltään realistisesta sarjasta.
Se olisi kyllä ihanata, jos brittiläiset studior olisivat voinneet tehdä sekä Potter-leffat ja nyt tämän sarjan. Varsinkin myöhemmissä leffoissa tietty yhdysvaltalaisuus pisti silmään tarinan kerronnan ja hahmojen käytöksen suhteen, vaikka kulttuurillisesti Harry Potter kuvaa brittiläistä yhteuskuntaa ja kulttuuria. Mutta kai Hollywoodilla on enemmän rahaa joten... :(
Toisaiseksi noihin näyttelijävalintoihin voi olla suht tyytyväinen. No Kalkaroksen näyttelijä on ainoa, josta voisi napista, mutta itse odottaisin kuitenkin vielä. Me ei olla nähty näitä näyttelijöitä roolihahmonsa vaatteissa jne. Eikä sekuntiakaan vielä heidän roolisuorituksistaan. Joten jospa ei vielä tuomittas kentään.
Arabella kyllä musta vaikuttaa enemmän kirjojen Hermionelta Emmaan verrattuna (isot etuhampaatkin tytöllä on). Ja ainakin tämän klipin perusteella osaa varmasti ottaa Hermionen itsevarman, suoran, kaikkitietävän asenteen omakseen:
%3DVierailija kirjoitti:
Arabella kyllä musta vaikuttaa enemmän kirjojen Hermionelta Emmaan verrattuna (isot etuhampaatkin tytöllä on). Ja ainakin tämän klipin perusteella osaa varmasti ottaa Hermionen itsevarman, suoran, kaikkitietävän asenteen omakseen:
%3D
Kyllä! Tuo on Hermione!
Olisin itse roolittanut tämän Kalkkaroksen vaikka professori Oraveksi.
Innostuin myös ajatuksesta että Adam Driver olisi esittänyt Kalkkarosta!
Vierailija kirjoitti:
Toi Kalkaroksen näyttelijä oli kyllä ihan väärä valinta. Se ei vastaa sitten yhtään sitä, minkälaiseksi Kalkaros on kuvailtu. Kalkaroksen pitäisi olla kalmankalpea pelottava mies, jolla on mustat rasvaiset hiukset ja sitten hän. "lepattaa" ympäriinsä. Miksei Kalkaroksen näyttelijää laitettu vaikka Kingsleyn rooliin? Se olisi ollut huomattavasti parempi ja vastaisi kirjan kuvausta. Tuo Dumbledoren näyttelijäkin ihan surkea valinta. Näyttää vähän siltä, kun joku olisi päättänyt yhdistää Pelle Pelottoman ja tohtori Sykerön ja tehdä siitä ihmisversion.
Tuli tästä mieleen että sarjassa Kalkaros olisi tumma pelottava mies jonka kiiltävän valkeat hampaat ja silmämunat loistaisivat uhkaavasti pimeydessä. Mutta tämäkin olisi ra sis tista.
No nyt on ilmeisesti julkaistu mm:Molly Weasley, Draco, Lucius jne
Ok, kiitti tiedosta! :) Muistin itse vain tuon kohtauksen Pansyn kanssa kun Rohkelikkojen tiimi harjoittelee huispausta kentällä.