Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänä naisena on mahdotonta löytää parisuhdetta.

Vierailija
14.04.2025 |

Tuntuu olevan niin että miehille kuin miehille on vain tärkeetä että nainen on kokoajan ollut vain töissä ja kuntosalilla. 

Olen pitkään toipunut erilaisista asioista ja rikkinäisestä työ historiasta. 

Olen naisellinen nainen, viisautta ja ahkeruutta löytyy. Satun olemaan työtön tällä hetkellä ja on myös yksinäistä.

Haaveilen perheestä 😢

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon työtön mies, jolla on 5000 euroa säästöjä. Ei kelpuuta suomalaiset naiset. Varsinkaan työttömät suomalaiset naiset.

Vierailija
62/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin jouduin työttömäksi viime syksynä ja se oli järkyttävä shokki.  Samalla katosi entiset työkaverit ja ne muutamat muutakin "ystävät". Minusta tuli hylkiö, jonka seuraa ilm.suorastaan pelättiin. Pikkijouluhuin ei kutsuttu, vaikka ystäväporukassa on sellaista useinmiten pidetty (tuli aivan hirveän paha mieli) Olen ehdottanut kerran entiselle työkaverille, että lähisimme viettämään iltaan. Vastaukseksi tuli, että ei nyt ehdi, että "katsellaan". Mitään ei ole kuulunut 4 kuukauteen. Pelkää ilm.että minä odotan jotain ilmaisiltaa työttömänä, tai itken vain kohtaloani. Joo, jouduin perumaan syksyllä kalliin kuntosalikortin, mutta en minä heti liikuntakyvyttömäksi ole muuttunut. Turha tässä on siis uusia ihmis-suhteita etsiä, kun vanhatkin ovat kylmästi hylänneet. 

T.Sinkku N.45

Ai, ei minulla vaan mitään ongelmaa, tosin en varsinaisesti mainosta sitä, että saan myös kelan tukia ja on tavallaan osa-aika työ sukulaisen palkkaamana, mutta se on enemmän sellainen suojatyöpaikka, että voi tehdä joustavasti ja vain vähän on viikkotunteja töitä, mies luonnollisesti maksaa meillä enemmän, mutta hän siis ihan tykkää, että olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon työtön mies, jolla on 5000 euroa säästöjä. Ei kelpuuta suomalaiset naiset. Varsinkaan työttömät suomalaiset naiset.

Minä työtön nainen kelpuutin työkyvyttömyyseläkkeellä olevan miehen. Hänellä ei ole säästöjä.

Vierailija
64/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ihan näillä spekseillä lähtisi 😁

Teille "ei kelpaa kenellekään"-ihmisiöle kelpaisi kuka tahansa ihminen jolle kelpaa. Ihastutaan heti kehen tahansa jos joku on normaalin ystävällinen ja ladataan kaikki panokset siihen.

Kaikki haluaa, oli työtön tai työllinen, olla "se joku erityinen" eikä kuka tahansa kelpaava.

Vierailija
65/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön nainen haluaa 8000 euroa kk tienaavan miehen eikä samantasoista työtöntä miestä. Olen työtön mutta tilillä on tarpeeksi rahaa 10 vuodeksi.

Mä ainakin ohitan kaikki miehet jotka luulee tietävänsä mitä ihan kaikki naiset haluaa ja kategorisoi meidät siihen samaan lokeroon.

Ei ole haitannut miehen työttömyys tai rahattomuus ikinä. Jos tyypistä tykkää ja haluaa sen kanssa olla niin sitä eläisi sen kanssa vaikka sillan alla ja aidosti nauttii niistä pienistä hetkistä.

Kurjaa että sulla ei ole osunut mutta en tällä asenteellasi ihmettele sitä.

Vierailija
66/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tilanteessa se ero, että jos mies on työtön ja ajaa pakon edessä ruosteisella 25 vuotta vanhalla autolla -> Naiset juoksee karkuun henkensä edestä. Jos nainen on samassa tilanteessa -> On hän suloinen kaunokainen,  jonka mies haluaa pelastaa kurjuudesta. 

Niin, jos hän on edes kaunokainen. Ja nuori, hoikka, naisellinen, mielenterveysongelmaton, tatuoimaton, neurotyypillinen ja sosiaalisesti lahjakas, eli kuuluu n. 0,1 prosenttiin työttömistä naisista.

Minä olen ollut aikuisiälläni (lähinnä silloin naapurintyttömäisenä normaalipainoisena alle 3-kymppisenä) monta vuotta työtön, mutta eipä ole pelastajia näkynyt kun en minä nyt niiin kuuma pimatsu ollut

Vierailija
67/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä miehestä on?

Vierailija
68/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuöo sinun mielestäsi paljon?

Vierailija
69/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on vielä huonompi tilanne: olen työtön ja mtongelmainen mies, mutta kyllä tässä pärjätään yksinkin. Perheenperustamishaaveista olen joutunut luopumaan ajat sitten. 

Mennäänkö naimisiin? Olen 43v mthaasteinen nainen.

Vierailija
70/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö naimisiin t. n43v.

Vierailija
71/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin jouduin työttömäksi viime syksynä ja se oli järkyttävä shokki.  Samalla katosi entiset työkaverit ja ne muutamat muutakin "ystävät". Minusta tuli hylkiö, jonka seuraa ilm.suorastaan pelättiin. Pikkijouluhuin ei kutsuttu, vaikka ystäväporukassa on sellaista useinmiten pidetty (tuli aivan hirveän paha mieli) Olen ehdottanut kerran entiselle työkaverille, että lähisimme viettämään iltaan. Vastaukseksi tuli, että ei nyt ehdi, että "katsellaan". Mitään ei ole kuulunut 4 kuukauteen. Pelkää ilm.että minä odotan jotain ilmaisiltaa työttömänä, tai itken vain kohtaloani. Joo, jouduin perumaan syksyllä kalliin kuntosalikortin, mutta en minä heti liikuntakyvyttömäksi ole muuttunut. Turha tässä on siis uusia ihmis-suhteita etsiä, kun vanhatkin ovat kylmästi hylänneet. 

T.Sinkku N.45

Ei kaikki pyöri napasi ympärillä. Toisella voi olla omia huolia,

Ai se pyörii sen toisen ympärillä. En minä mitään sääliä kerää jos haluan olla jonkun  kanssa yhteydessä. Aika kummallinen ajatusmaailma. Sitä voi vaan haluta jatkaa elämää.

Vierailija
72/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuöo sinun mielestäsi paljon?

2 kuukauden säästöt? 

Vierailija
73/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ne nähdään ei tavallinen nainen kelpaa inkkeleille. Vaikka tulee kotoa noutamaan.

Vierailija
74/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista se on työttömänä miehenäkin vaikka kuinka kuntoilisi.

Ei suinkaan kun on sijoituksia ja voi elellä leveästi niiden tuotolla. Talvella mukaviin paikkoihin nuoren tyttöystävän kanssa. Parikymppiset timmit tytöt on kyllä mukavaa seuraa.

Töissä en ole ollut enää pariin vuosikymmeneen, ja sanotaanko että vienti ei ole koskaan ollut yhtä hyvää. :D

Olet siis sijoittaja. Et ole työtön työnhakija, joten et ole tilastoissa myöskään työtön.

Eikö sijoittajan ammattistatukseen ole muitakin vaatimuksia kuin että itselleen ja tyttöystäville riittää tuottoa? 

Vierailija
75/75 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joskus kuvittelin noin etten kelpaisi niille oikiksen tai kauppiksen käyneille ja yksikin sössötti kännissä jatkuvasti samaa "Mitä sä siis opiskelet " ja minä " olen töissä xxxx". Ja kohta taas "Mitä sä siis opiskelet"...??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä