Työttömänä naisena on mahdotonta löytää parisuhdetta.
Tuntuu olevan niin että miehille kuin miehille on vain tärkeetä että nainen on kokoajan ollut vain töissä ja kuntosalilla.
Olen pitkään toipunut erilaisista asioista ja rikkinäisestä työ historiasta.
Olen naisellinen nainen, viisautta ja ahkeruutta löytyy. Satun olemaan työtön tällä hetkellä ja on myös yksinäistä.
Haaveilen perheestä 😢
Kommentit (75)
Ilmottaa ja aloituksessa olevan läski lompakkoloinen, miksiköhän miehet ei kiinnostu....
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään varmasti hyväksyisi tyhjätasku miestä kun sinun oitäisi elättää se. Miksi miesten pitäisi haluta sinut elämäänsä jossa joutuisi maksamaan myös sinun asiat?
Jos avut ovat kohdillaan niin kyllä tyhjätaskun naisen voi ottaa. Ihan mielellään ja useammallakin eri tavalla.
Ei se rahaa katso.
Työtön nainen kelpaa saliruusu ei
Minä taas löysin just työttömyysjaksolla mun miehen, kun oli aikaa viestitellä ja käydä treffeillä. Nyt työelämä vie mehut niin että enpä ehtisi enää.
Minulle kelpaa työtönkin nainen, jos on älliä päässä, on normaalipainoinen sekä viehättävä, ei tauointeja ja haluaa usein seksiä kanssani. Naisessa pitää olla sitä jotain.
Voisin vaikka maksaa sellaiselle naiselle 1500 euroa kuussa, jolla voisi tehdä mitä huvittaa. Lisäksi hän saisi tietysti työkkärin korvaukset. Maksaisin myös kaikki kodin yhteiset kulut ja matkustelun.
Sen verran on perittyä ja myös tuurilla tienattua varallisuutta, ettei tekisi edes tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista se on työttömänä miehenäkin vaikka kuinka kuntoilisi.
Ei suinkaan kun on sijoituksia ja voi elellä leveästi niiden tuotolla. Talvella mukaviin paikkoihin nuoren tyttöystävän kanssa. Parikymppiset timmit tytöt on kyllä mukavaa seuraa.
Töissä en ole ollut enää pariin vuosikymmeneen, ja sanotaanko että vienti ei ole koskaan ollut yhtä hyvää. :D
Olet siis sijoittaja. Et ole työtön työnhakija, joten et ole tilastoissa myöskään työtön.
Kyllä olen.
Ei missään sanota etten saa pitää sijoituksia ja olla työtön työnhakija. Kyllähän noi tuet pientä taskurahaa on. Voi jonkun pari drinksua nauttia rannalla niillä. :D
Siinä tapauksessa syyllistyt petokseen. Työttömällä on oikeus vain lyhyeen ja väliaikaiseen lomaan. Käytäntönä on ollut n. 7vrk/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kunhan oot hyvä ottaan poskeen.
Anusta myös
Et sanonut minkä ikäinen olet. Jos on työtön, mielenterveyden ongelmia, ei ole ulkonäköä ja on lihava niin ei se kovin houkuttelevalta ikävä kyllä näytä.
Itsekkin jouduin työttömäksi viime syksynä ja se oli järkyttävä shokki. Samalla katosi entiset työkaverit ja ne muutamat muutakin "ystävät". Minusta tuli hylkiö, jonka seuraa ilm.suorastaan pelättiin. Pikkijouluhuin ei kutsuttu, vaikka ystäväporukassa on sellaista useinmiten pidetty (tuli aivan hirveän paha mieli) Olen ehdottanut kerran entiselle työkaverille, että lähisimme viettämään iltaan. Vastaukseksi tuli, että ei nyt ehdi, että "katsellaan". Mitään ei ole kuulunut 4 kuukauteen. Pelkää ilm.että minä odotan jotain ilmaisiltaa työttömänä, tai itken vain kohtaloani. Joo, jouduin perumaan syksyllä kalliin kuntosalikortin, mutta en minä heti liikuntakyvyttömäksi ole muuttunut. Turha tässä on siis uusia ihmis-suhteita etsiä, kun vanhatkin ovat kylmästi hylänneet.
T.Sinkku N.45
Ota työtön mies, äläkä valita kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista se on työttömänä miehenäkin vaikka kuinka kuntoilisi.
Ei suinkaan kun on sijoituksia ja voi elellä leveästi niiden tuotolla. Talvella mukaviin paikkoihin nuoren tyttöystävän kanssa. Parikymppiset timmit tytöt on kyllä mukavaa seuraa.
Töissä en ole ollut enää pariin vuosikymmeneen, ja sanotaanko että vienti ei ole koskaan ollut yhtä hyvää. :D
Olet siis sijoittaja. Et ole työtön työnhakija, joten et ole tilastoissa myöskään työtön.
Kyllä olen.
Ei missään sanota etten saa pitää sijoituksia ja olla työtön työnhakija. Kyllähän noi tuet pientä taskurahaa on. Voi jonkun pari drinksua nauttia rannalla niillä. :D
S
Hakija voi olla vuodessa jaksottain. Voi olla työmarkkinoiden käytettävissä myös oleskellessaan ulkomailla. Asiat on aina neuvoteltavissa katsos.
Anna peppuseksii, nii mieskin löytyy tuota pikaa!
Taasko tämä sama aloitus on täällä? Eikö sinua ap jo väsytä tehtailla näitä provoja päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin jouduin työttömäksi viime syksynä ja se oli järkyttävä shokki. Samalla katosi entiset työkaverit ja ne muutamat muutakin "ystävät". Minusta tuli hylkiö, jonka seuraa ilm.suorastaan pelättiin. Pikkijouluhuin ei kutsuttu, vaikka ystäväporukassa on sellaista useinmiten pidetty (tuli aivan hirveän paha mieli) Olen ehdottanut kerran entiselle työkaverille, että lähisimme viettämään iltaan. Vastaukseksi tuli, että ei nyt ehdi, että "katsellaan". Mitään ei ole kuulunut 4 kuukauteen. Pelkää ilm.että minä odotan jotain ilmaisiltaa työttömänä, tai itken vain kohtaloani. Joo, jouduin perumaan syksyllä kalliin kuntosalikortin, mutta en minä heti liikuntakyvyttömäksi ole muuttunut. Turha tässä on siis uusia ihmis-suhteita etsiä, kun vanhatkin ovat kylmästi hylänneet.
T.Sinkku N.45
Ei kukaan lokkien ystävä halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas löysin just työttömyysjaksolla mun miehen, kun oli aikaa viestitellä ja käydä treffeillä. Nyt työelämä vie mehut niin että enpä ehtisi enää.
Itselläkin työt on vienyt aina niin paljon aikaa ja keskittymiskykyä, että suhteet on kaatuneet lähinnä puolison väsymiseen, kun en jaksa panostaa suhteeseen. Työkaveritkin on menneet suhteen edelle. Vapaa-ajat on menneet lähinnä nukkuessa ja toipuessa vuoro-töistä. Olen aika varma, että olisin parisuhteessa, jos olisin vaikka vaan kotona.
N.49
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehiä löytyy, jotka tykkäävät että nainen hoitaa kotia
Aika monet miehet tykkää, että nainen on vain miestä varten. Kunhan tämä on tyytyväinen tilanteeseen. Eri asia, jos nainen rypee itsesäälissä ja elämänhallinta on täysin pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ota työtön mies, äläkä valita kokoajan.
Työttömät miehet etsii elättäjänaista, joka hoitaa kotityöt ja antaa p*llua.
On tilanteessa se ero, että jos mies on työtön ja ajaa pakon edessä ruosteisella 25 vuotta vanhalla autolla -> Naiset juoksee karkuun henkensä edestä. Jos nainen on samassa tilanteessa -> On hän suloinen kaunokainen, jonka mies haluaa pelastaa kurjuudesta.
Vierailija kirjoitti:
T.Sinkku N.45
Ei kaikki pyöri napasi ympärillä. Toisella voi olla omia huolia, ettei jaksa yhtään ylimääräistä seuraa kuin pakosta.
Kyllä olen.