Työttömänä naisena on mahdotonta löytää parisuhdetta.
Tuntuu olevan niin että miehille kuin miehille on vain tärkeetä että nainen on kokoajan ollut vain töissä ja kuntosalilla.
Olen pitkään toipunut erilaisista asioista ja rikkinäisestä työ historiasta.
Olen naisellinen nainen, viisautta ja ahkeruutta löytyy. Satun olemaan työtön tällä hetkellä ja on myös yksinäistä.
Haaveilen perheestä 😢
Kommentit (75)
Jos työttömän naisen on vaikea löytää parisuhdetta, kokeilepa sitä miehenä. :D
Itselläni ei työttömänä ole ongelmaa puolison työttömyyden kanssa, kunhan ihminen on muuten ns. kunnollinen eli ei käytä päihteitä (pl. normaali sosiaalinen alkoholi ja/tai satunnainen pössyttely[jota en itse harrasta mutta muiden ei häiritse]) ja harrastaa normaalisti liikuntaa että pysyy kunnossa ja terveenä, kuten minäkin.
Harrastanpa sitten, kun olen parempi ihminen.
Ei ole mikään suuri puute. =)
Outoa, miehet just tykkää avuttomista naisista, pidät kodin kunnossa ja sängyn lämpöisenä niin ei työttömyys haittaa.
Vierailija kirjoitti:
On tilanteessa se ero, että jos mies on työtön ja ajaa pakon edessä ruosteisella 25 vuotta vanhalla autolla -> Naiset juoksee karkuun henkensä edestä. Jos nainen on samassa tilanteessa -> On hän suloinen kaunokainen, jonka mies haluaa pelastaa kurjuudesta.
Sivusta totean, että tunnen ihmisiä (miehiäkin) joilla on omaisuutta ja joutilasta rahaa, mutta ajavat silti ikivanhalla autolla. Eivät halua laittaa rahojaan johonkin, jota tarvitaan vain vähän, ja menettää arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa työtönkin nainen, jos on älliä päässä, on normaalipainoinen sekä viehättävä, ei tauointeja ja haluaa usein seksiä kanssani. Naisessa pitää olla sitä jotain.
Voisin vaikka maksaa sellaiselle naiselle 1500 euroa kuussa, jolla voisi tehdä mitä huvittaa. Lisäksi hän saisi tietysti työkkärin korvaukset. Maksaisin myös kaikki kodin yhteiset kulut ja matkustelun.
Sen verran on perittyä ja myös tuurilla tienattua varallisuutta, ettei tekisi edes tiukkaa.
Haluat siis orjan?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa samaa työttömänä miehenä.
Siinä on sitten 2 työtöntä, mies ja pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miehet just tykkää avuttomista naisista, pidät kodin kunnossa ja sängyn lämpöisenä niin ei työttömyys haittaa.
Avuton ja samalla kodin kunnossa pitävä? Mikä nyt ei täsmää?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa työtönkin nainen, jos on älliä päässä, on normaalipainoinen sekä viehättävä, ei tauointeja ja haluaa usein seksiä kanssani. Naisessa pitää olla sitä jotain.
Voisin vaikka maksaa sellaiselle naiselle 1500 euroa kuussa, jolla voisi tehdä mitä huvittaa. Lisäksi hän saisi tietysti työkkärin korvaukset. Maksaisin myös kaikki kodin yhteiset kulut ja matkustelun.
Sen verran on perittyä ja myös tuurilla tienattua varallisuutta, ettei tekisi edes tiukkaa.
Kerrotko lisää tästä tarjoamastasi pestistä? Mitä sä sillä naisella sit teet?
Vierailija kirjoitti:
Tapaile työttömiä miehiä. Vakka kantensa valitsee. Älä nyt vaan lasta tee kurjuuteen.
Tai siis muitten elätettäväks.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "naisellinen" tarkoittaa tässä yhteydessä?
En tunne ketään itsestään huolta pitävää hyvässä kunnossa olevaa työtöntä naista joka olisi yksin mistään muusta syystä kuin ettei halua kumppania. En ensimmäistäkään.
Onkohan se syy jossain aivan muualla nyt?
En tunne = ei ole olemassa?
Tunnet maailman kaikki työttömät tai ainakin ison otoksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota työtön mies, äläkä valita kokoajan.
Työttömät miehet etsii elättäjänaista, joka hoitaa kotityöt ja antaa p*llua.
Oon työtön nainen ja näin oikeasti käytännössä tuntuu olevan. Eka tuhlataan omat rahat, sit tullaan nurkkiin lojumaan kun en mä voi niiden antaa nälkäänkään kuolla.
Suhteiden jälkeen se työttömyystuki on tuntunut aina ruhtinaalliselta ja jäänyt säästöpankin. Eikä tarvitse kuunnella sitä kitinää.
Vierailija kirjoitti:
Avuton ei osais pitää kotia kunnossa.
Moniko mies oikeasti haluaa sellaisen perinteisen naisen, joka pitää kodin kunnossa, jos samalla pitäis olla sellainen perinteinen mies, joka tuo leivän taloon naisellekin?
Sinkkunaisten miesvihaketju.
Näkee, että on maanantai. :D
Hei ap!
Meidän kuntouttavassa on syntynyt useampikin pari ja jollain on syntynyt jopa jälkikasvua!
Mullakin on siellä pokailijoita ja oon muutaman kanssa kavereita ja jokunen on käynyt sängyssäkin.
Oon itse pahasti mt-ongelmainen ja alkoholiin menevä niin voit vaan kuvitella miten upeita nää miehet ja suhteet on olleet 🤪
Olen tk-eläkeläinen mies, työtön nainen kyllä kelpaisi kunhan ei ole päihteiden suurkuluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisten vihaketju? 🤣
On sulla luulot.
Millaista miestä kaipaat?
Kelpaako toinen työtön?
Pitääkö olla viisas ja ahkera?
Hyvää voi olla vaikea löytää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä noin väität?
Työtön nainen haluaa 8000 euroa kk tienaavan miehen eikä samantasoista työtöntä miestä. Olen työtön mutta tilillä on tarpeeksi rahaa 10 vuodeksi.
Ei olisi jos kelpuuttaisit ne ketä saat. Mutta ethän sinä tyypillisenä naisena kelpuuta itse kun vain parhaat eli komeimmat ja rikkaimmat miehet.
Sinun pitäisi katsella miehiä sinun omalta tasolta. Kuvaustesi perusteella (liikunnan välttely, korkeakoulutuksen korostaminen ja rahattomuus) kertoo sen että et ole todellakaan niin tasokas mitä sinä varmasti kuvittelet