Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn

Vierailija
14.04.2025 |

Ja toisten taskuilla on ilo kÀydÀ.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

T: vihervassari

MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.

En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunn

En minÀ vaan maksa veroja mielellÀni, pitÀisin mielummin nekin rahat itsellÀni.

Vierailija
102/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi kun sitÀ rahaa sitten riittÀisi myös meille keski(ja siitÀ ylöspÀin)tuloisille. Vaan valitettavasti demujen, grönien ja vassuskoiden taikaseinÀ on meidÀn selkÀnahka. SieltÀ ne tuilla elÀvien "tulot" irtoaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

no kerropas vihervassari, ettÀ miten ajattelit ratkaista Suomen talousongelmat? MikÀ on vaihtoehtosi, kasvatetaan julkistaloutta velalla?

Etkö ymmÀrrÀ pÀssi ettÀ kun työttömiltÀ leikattiin tukia niin talous ja kauppa ei kÀy.tuet kuntoon taas ja kauppakÀy ja työllisyys kasvaa ja talous pyörii.

Niin ettÀ kun yhteiskunta lappaa riittÀvÀsti tukia nÀille elÀteille, niin talous alkaa pyörimÀÀn?

KyllÀ se pariksi vuodeksi lÀhtee. Sitten tuosta operaatiosta on jÀljellÀ pelkkÀÀ inflaatiota.

Vierailija
104/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun sitÀ rahaa sitten riittÀisi myös meille keski(ja siitÀ ylöspÀin)tuloisille. Vaan valitettavasti demujen, grönien ja vassuskoiden taikaseinÀ on meidÀn selkÀnahka. SieltÀ ne tuilla elÀvien "tulot" irtoaa.

itse asiassa vassarit elÀvÀt tulevien sukupolvien rahoilla. Jos elÀisivÀt keskiluokan rahoilla, niin nykyinen ryöstöverotus riittÀisi julkisen sektorin menoihin. Nyt ei riitÀ, ja tÀytyy lainata seuraavilta sukupolvilta

Vierailija
105/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja nÀÀ "yrittĂ€jĂ€" puolueet repii rahansa työntekijĂ€n selkĂ€nahasta. 

Mieluiten palkka jolla ei elÀ ja valtio maksais tukia köyhille duunareille ja vielÀ yrittÀjillekin.

Hohhoijaa. Ei se niinkÀÀn onnistu.

Vierailija
107/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

SiinÀ taas yksi omassa pikku kuplassaan elÀvÀ keskiluokan edustaja, joka jauhaa jotain epÀmÀÀrÀistÀ ihmisoikeuksista tajuamatta, ettÀ kaikki Suomessa töitÀ tekevÀt eivÀt ole yhtÀ onnekkaassa asemassa.

Fakta: et edes tunne yhtÀÀn maahan muuttajaa, joka on tehnyt kotimaassaan korkeakoulututkinnon, mutta joutuu Suomessa painamaan kahta halpaduunia, koska se on se ainut mahdollisuus pysyÀ tÀÀllÀ hengissÀ. SitÀ on Suomi jo 30 vuotta - sillÀ aikaa sinÀ olet vain litkitnht viiniÀ jossain pÀin Punavuorta ja hyvesignaloinut itsesi psykoosiin etkÀ tule ikinÀ ymmÀrtÀmÀÀn, kuinka tuolla samaisella ideologiallasi olet ja pysyt osana ongelmaa.

Vierailija
108/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VIHERVASEMMISTO HALUAA M ATUT SUOMEEN!

Vierailija
109/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MistÀs ne teidÀn tulot ovat perÀisin? SiitÀ, ettÀ olette sattuneet olemaan niin onnekkaita, ettÀ olette pÀÀsseet tienaamaan itsellenne ne rahat, jotka kuuluisivat niille lukuisille työttömille, jotka hoitaisivat teidÀn työt paremmin.

Vierailija
110/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"VIHERVASSARIT VELKAANNUTTI SUOMEN ENNEN HEITÄ"

Kokoomus on ottanut enemmÀn velkaa kuin kaikki muut yhteensÀ. Persut taitavat olla hyvÀ kakkonen

Marin teki velkasuhteen kasvun Suomen ennÀtyksen 8.3 %:ia

https://www.ts.fi/teemat/5434351

Vain SipilÀ on saanut velkasuhteen hallintaan

SipilÀllÀ ei ollut sotaa eikÀ pandemiaa. Silti tuhosi taksit sekÀ elinkeinona ettÀ luotettavana kulkemisvaihtoehtona. Leikkasi koulutuksesta ja aloitti pisamahalaskun. SiinÀ muutama muisto sipliliinin, anneliinin ja sanniliinin ajoilta.

Vierailija
111/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.

En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kanna

ÄrsyttÀÀ, kun ei nĂ€ihin voi vastata, kun ketjut katkeavat.

Vierailija
112/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

Ja velkaa on kertynyt.   Ehdottakaa itsellenne korkeampia veroja, ja oletteko vaatimassa parempia etuja duunareille?

Vierailija
113/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?

-----------Työpaikat ovat hĂ€vinneet koko EUn alueelta. Aasia johtaa. SieltĂ€hĂ€n tilaatte kaiken . eli ei tÀÀllĂ€ kannata valmistaa mitÀÀn kun kaikki on halvempaa Aasiassa. 

Vierailija
114/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"VIHERVASSARIT VELKAANNUTTI SUOMEN ENNEN HEITÄ"

Kokoomus on ottanut enemmÀn velkaa kuin kaikki muut yhteensÀ. Persut taitavat olla hyvÀ kakkonen

Marin teki velkasuhteen kasvun Suomen ennÀtyksen 8.3 %:ia

https://www.ts.fi/teemat/5434351

Vain SipilÀ on saanut velkasuhteen hallintaan

SipilÀllÀ ei ollut sotaa eikÀ pandemiaa. Silti tuhosi taksit sekÀ elinkeinona ettÀ luotettavana kulkemisvaihtoehtona. Leikkasi koulutuksesta ja aloitti pisamahalaskun. SiinÀ muutama muisto sipliliinin, anneliinin ja sanniliinin ajoilta.

Ruotsissa, Virossa ja Tanskassa oli Marinin aikana myös pandemiaa ja sotaa. Kuitenkaan yksikÀÀn kyseisistÀ maista ei velkaantunut, pystyivÀt jopa vÀhentÀmÀÀn velkaantumista.

Mihin Sanna tunki rahat?

Vierailija
115/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄÀnestĂ€n vihreitĂ€ Suomen luonnon puolesta.

Persujen pitÀÀ muuttaa semmoselle saarelle missÀ ei ole elÀimiÀ, naisia, työttömiÀ, sairaita tai vÀrillisiÀ ihmisiÀ.

VihreillĂ€ ei ole mitÀÀn tekemistĂ€ luonnon  kanssa. Jokaisesta muusta puolueesta löytyy luonnosta enemmĂ€n tietĂ€viĂ€ ja vĂ€littĂ€viĂ€.

Vierailija
116/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei meillĂ€ kunta jaa kellellekkÀÀn rahaa.  YrittĂ€vĂ€t vaan tehdĂ€ fiksuja ratkaisuja tulevaisuudessa.  Itse ÀÀnnestin kaveria hĂ€nellĂ€ on ideoita miten parantaa kunnan palveluja ja muuta.  Ei siihen puoluekortti vaikuta.

Vierailija
117/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillĂ€ kunta jaa kellellekkÀÀn rahaa.  YrittĂ€vĂ€t vaan tehdĂ€ fiksuja ratkaisuja tulevaisuudessa.  Itse ÀÀnnestin kaveria hĂ€nellĂ€ on ideoita miten parantaa kunnan palveluja ja muuta.  Ei siihen puoluekortti vaikuta.

kunnissa mennÀÀn kuten politiikassa muutenkin puoluekurin mukaan. ÄÀnestit puoluetta

Vierailija
118/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden pÀÀstÀ. Joten siinÀ ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja vÀlistÀvedot.

Kokkarepersujen vinkuminen on ilo korvilleđŸ€Łmahtaa ketuttaa rökĂ€le tappio molemmilla

Vierailija
119/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihervasemmistossa on paljon rehellisiÀ duunareita, jotka kustantavat nykyhallituksen hulinat. MitÀs siihen sanotte?

Haluavatko he mieluummin halvemmalla kaljaa, kuin heidÀn vanhempansa, jotka myös olivat duunareita, pÀÀsevÀt ajoissa terveyskeskuksiin ja hoitoihin?

Vierailija
120/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden pÀÀstÀ. Joten siinÀ ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja vÀlistÀvedot.

Kokkarepersujen vinkuminen on ilo korvilleđŸ€Łmahtaa ketuttaa rökĂ€le tappio molemmilla

ovatko tukesi jo nousseet? Vappusatanen tiedossa?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kaksi neljÀ