💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinästä tekemättä itse yhtään mitään
Kommentit (168)
Voi kun sitä rahaa sitten riittäisi myös meille keski(ja siitä ylöspäin)tuloisille. Vaan valitettavasti demujen, grönien ja vassuskoiden taikaseinä on meidän selkänahka. Sieltä ne tuilla elävien "tulot" irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina.
Mites sinä?T: vihervassari
no kerropas vihervassari, että miten ajattelit ratkaista Suomen talousongelmat? Mikä on vaihtoehtosi, kasvatetaan julkistaloutta velalla?
Etkö ymmärrä pässi että kun työttömiltä leikattiin tukia niin talous ja kauppa ei käy.tuet kuntoon taas ja kauppakäy ja työllisyys kasvaa ja talous pyörii.
Niin että kun yhteiskunta lappaa riittävästi tukia näille eläteille, niin talous alkaa pyörimään?
Kyllä se pariksi vuodeksi lähtee. Sitten tuosta operaatiosta on jäljellä pelkkää inflaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun sitä rahaa sitten riittäisi myös meille keski(ja siitä ylöspäin)tuloisille. Vaan valitettavasti demujen, grönien ja vassuskoiden taikaseinä on meidän selkänahka. Sieltä ne tuilla elävien "tulot" irtoaa.
itse asiassa vassarit elävät tulevien sukupolvien rahoilla. Jos eläisivät keskiluokan rahoilla, niin nykyinen ryöstöverotus riittäisi julkisen sektorin menoihin. Nyt ei riitä, ja täytyy lainata seuraavilta sukupolvilta
Ja nää "yrittäjä" puolueet repii rahansa työntekijän selkänahasta.
Mieluiten palkka jolla ei elä ja valtio maksais tukia köyhille duunareille ja vielä yrittäjillekin.
Hohhoijaa. Ei se niinkään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina.
Siinä taas yksi omassa pikku kuplassaan elävä keskiluokan edustaja, joka jauhaa jotain epämääräistä ihmisoikeuksista tajuamatta, että kaikki Suomessa töitä tekevät eivät ole yhtä onnekkaassa asemassa.
Fakta: et edes tunne yhtään maahan muuttajaa, joka on tehnyt kotimaassaan korkeakoulututkinnon, mutta joutuu Suomessa painamaan kahta halpaduunia, koska se on se ainut mahdollisuus pysyä täällä hengissä. Sitä on Suomi jo 30 vuotta - sillä aikaa sinä olet vain litkitnht viiniä jossain päin Punavuorta ja hyvesignaloinut itsesi psykoosiin etkä tule ikinä ymmärtämään, kuinka tuolla samaisella ideologiallasi olet ja pysyt osana ongelmaa.
VIHERVASEMMISTO HALUAA M ATUT SUOMEEN!
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ne teidän tulot ovat peräisin? Siitä, että olette sattuneet olemaan niin onnekkaita, että olette päässeet tienaamaan itsellenne ne rahat, jotka kuuluisivat niille lukuisille työttömille, jotka hoitaisivat teidän työt paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"VIHERVASSARIT VELKAANNUTTI SUOMEN ENNEN HEITÄ"
Kokoomus on ottanut enemmän velkaa kuin kaikki muut yhteensä. Persut taitavat olla hyvä kakkonen
Marin teki velkasuhteen kasvun Suomen ennätyksen 8.3 %:ia
https://www.ts.fi/teemat/5434351
Vain Sipilä on saanut velkasuhteen hallintaan
Sipilällä ei ollut sotaa eikä pandemiaa. Silti tuhosi taksit sekä elinkeinona että luotettavana kulkemisvaihtoehtona. Leikkasi koulutuksesta ja aloitti pisamahalaskun. Siinä muutama muisto sipliliinin, anneliinin ja sanniliinin ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vihervassari, eivätkä ole läheisenikään. Olen korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviä tulia nostanut. Työelämässä olen ollut lyhyemmän aikaa kuin sinä.
En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita! Vihreyden ymmärrän, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kanna
Ärsyttää, kun ei näihin voi vastata, kun ketjut katkeavat.
Vierailija kirjoitti:
Ja velkaa on kertynyt. Ehdottakaa itsellenne korkeampia veroja, ja oletteko vaatimassa parempia etuja duunareille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun päättäjät kerää kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elämään työtätekevien veronmaksajien rahoilla.
Persujen piti tämä estää mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kävi itse Filippiineiltä myöntäkää omat virheenne. Missä työpaikat?
-----------Työpaikat ovat hävinneet koko EUn alueelta. Aasia johtaa. Sieltähän tilaatte kaiken . eli ei täällä kannata valmistaa mitään kun kaikki on halvempaa Aasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"VIHERVASSARIT VELKAANNUTTI SUOMEN ENNEN HEITÄ"
Kokoomus on ottanut enemmän velkaa kuin kaikki muut yhteensä. Persut taitavat olla hyvä kakkonen
Marin teki velkasuhteen kasvun Suomen ennätyksen 8.3 %:ia
https://www.ts.fi/teemat/5434351
Vain Sipilä on saanut velkasuhteen hallintaan
Sipilällä ei ollut sotaa eikä pandemiaa. Silti tuhosi taksit sekä elinkeinona että luotettavana kulkemisvaihtoehtona. Leikkasi koulutuksesta ja aloitti pisamahalaskun. Siinä muutama muisto sipliliinin, anneliinin ja sanniliinin ajoilta.
Ruotsissa, Virossa ja Tanskassa oli Marinin aikana myös pandemiaa ja sotaa. Kuitenkaan yksikään kyseisistä maista ei velkaantunut, pystyivät jopa vähentämään velkaantumista.
Mihin Sanna tunki rahat?
Vierailija kirjoitti:
Äänestän vihreitä Suomen luonnon puolesta.
Persujen pitää muuttaa semmoselle saarelle missä ei ole eläimiä, naisia, työttömiä, sairaita tai värillisiä ihmisiä.
Vihreillä ei ole mitään tekemistä luonnon kanssa. Jokaisesta muusta puolueesta löytyy luonnosta enemmän tietäviä ja välittäviä.
Ei meillä kunta jaa kellellekkään rahaa. Yrittävät vaan tehdä fiksuja ratkaisuja tulevaisuudessa. Itse äännestin kaveria hänellä on ideoita miten parantaa kunnan palveluja ja muuta. Ei siihen puoluekortti vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kunta jaa kellellekkään rahaa. Yrittävät vaan tehdä fiksuja ratkaisuja tulevaisuudessa. Itse äännestin kaveria hänellä on ideoita miten parantaa kunnan palveluja ja muuta. Ei siihen puoluekortti vaikuta.
kunnissa mennään kuten politiikassa muutenkin puoluekurin mukaan. Äänestit puoluetta
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden päästä. Joten siinä ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja välistävedot.
Kokkarepersujen vinkuminen on ilo korville🤣mahtaa ketuttaa rökäle tappio molemmilla
Vihervasemmistossa on paljon rehellisiä duunareita, jotka kustantavat nykyhallituksen hulinat. Mitäs siihen sanotte?
Haluavatko he mieluummin halvemmalla kaljaa, kuin heidän vanhempansa, jotka myös olivat duunareita, pääsevät ajoissa terveyskeskuksiin ja hoitoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden päästä. Joten siinä ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja välistävedot.
Kokkarepersujen vinkuminen on ilo korville🤣mahtaa ketuttaa rökäle tappio molemmilla
ovatko tukesi jo nousseet? Vappusatanen tiedossa?
En minä vaan maksa veroja mielelläni, pitäisin mielummin nekin rahat itselläni.