đ° Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden pÀÀstÀ. Joten siinÀ ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja vÀlistÀvedot.
EnpÀ menisi vannomaan. Vasemmisto osaa kyllÀ aina kÀÀntÀÀ omat mokansa muiden syyksi. Kuntatasolla kylÀkouluja lakkautetaan edelleen ja hyvinvointialueilla ei palvelut parane kun rahaa ei ole. Kahden vuoden pÀÀstÀ sitten syytellÀÀn taas hallituspuolueita kaikesta ja kansa uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.
Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?
Eikös se ollut persujen ykköstavoite vÀhentÀÀ maahanmuuttoa? Ja köyhiltÀ leikkaaminenhan ei persuille kÀy. Velkaa ottaa kokkari-persu-hallitus enemmÀn kuin koskaan. PitÀisiköhÀn itkeÀ vai nauraa?
TÀssÀ ollaan nyt sellaisen pulman parissa, ettÀ tÀystyöllisyys on kÀytÀnnössÀ mahdotonta saada aikaan ja mahdollisuudet vain heikkenetÀvÀt tekoÀlyn myötÀ. KenellÀkÀÀn tukien intohimoisella vastustajalla ei ole kuitenkaan tarjota yhtÀön ratkaisua siihen, miten työttömien kohdalla pitÀisi toimia.
Juu, tykkÀÀn tukirahasta, kiitos ap kun voin elÀÀ leppoisasti, kun annat minulle tukirahaa!đ€Nyt avaan sinun antamalla tukirahalla ostetun oluen. Sitten menen jatkamaan unia. Kiitos ap, kun rahoitat minun elĂ€mÀÀni, jotta minun ei tarvii tehĂ€ töitĂ€. EiköstĂ€ juu?đ€hihiih! Tukiraha on paras raha!đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden pÀÀstÀ. Joten siinÀ ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja vÀlistÀvedot.
EnpÀ menisi vannomaan. Vasemmisto osaa kyllÀ aina kÀÀntÀÀ omat mokansa muiden syyksi. Kuntatasolla kylÀkouluja lakkautetaan edelleen ja hyvinvointialueilla ei palvelut parane kun rahaa ei ole. Kahden vuoden pÀÀstÀ sitten syytellÀÀn taas hallituspuolueita kaikesta ja kansa uskoo.
Mutta eipÀ uskonut persuja ja kokoomusta, kun kilvan ovat syytelleet hallituksen virheistÀ oppositiota ja edellistÀ hallitusta. MitÀ Vennamo aikoinaan sanoikaan: KyllÀ kansa tietÀÀ.
Tukiraha on nin kiva keksintö!
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ ollaan nyt sellaisen pulman parissa, ettÀ tÀystyöllisyys on kÀytÀnnössÀ mahdotonta saada aikaan ja mahdollisuudet vain heikkenetÀvÀt tekoÀlyn myötÀ. KenellÀkÀÀn tukien intohimoisella vastustajalla ei ole kuitenkaan tarjota yhtÀön ratkaisua siihen, miten työttömien kohdalla pitÀisi toimia.
Kansalaispalkka. Tukiviidakon pyörittÀminen edellyttÀÀ valtavaa byrokratiaa, mikÀ maksaa.
Kiitos kun tuete! T tukirahan ystĂ€vĂ€.đ
TÀytyy tukea ja pitÀÀ huolta. Ei saa hylÀtÀ! MinÀ en jaksa mennÀ töihin. Ei ole minun vika ettÀ vÀsyttÀÀ. Antakaa tukiraha minulle.pitÀÀ tukea heikompaa, kun minÀ olen uupunut.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tykkÀÀn tukirahasta, kiitos ap kun voin elÀÀ leppoisasti, kun annat minulle tukirahaa!đ€Nyt avaan sinun antamalla tukirahalla ostetun oluen. Sitten menen jatkamaan unia. Kiitos ap, kun rahoitat minun elĂ€mÀÀni, jotta minun ei tarvii tehĂ€ töitĂ€. EiköstĂ€ juu?đ€hihiih! Tukiraha on paras raha!đ„°
Ja sarkasmi paras huumorin muoto. Heikosti ymmÀrretty vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tukiraha on nin kiva keksintö!
Yritystuki varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelÀmÀssÀ enkÀ ole saanut tÀltÀ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiÀ. Minulla on yliopistotutkinto, hyvÀpalkkainen työ ja ei velkaa. LÀhes kaikki lÀheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelÀmÀssÀ aina.
Mites sinÀ?T: vihervassari
MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.
En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan elÀjiÀ.
Miksi olla vihervassari?
EtkÀ osaa edes kirjoittaa sanoja oikein. Siksi me koulutetut "vihervassarit" erotumme teistÀ oikeistolaisista koulutetuista. Työpaikkasi ilmeisesti olet saanut puoluekirjalla, koska kaiketi "hyvÀpalkkaiseen, arvostettuun" työhön vaaditaan edes oikeaoppinen kirjoitustaito. LisÀksi olet tÀysin ymmÀrtÀmÀtön, ettÀ myös koulutuksesi on maksettu verorahoista, terveydenhoitosi, lÀÀkekorvauksesi ja myös kouluun ja työhösi kÀyttÀmÀ tiestö on verorahoilla hoidettu. Kannattaisi siis tutustua valtion budjettiin, niin tietÀisit, ettÀ verorahoilla maksetaan monta asiaa, joita arjessasi tarvitset. Ne kaikki ovat valtion tukia sinulle. Psst. ihan tiedoksesi sinÀ et siis maksa yksin Suomen kuluja, vaikka toki tyhmÀnÀ oikeistolaisena niin kuvittelet. -eri
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy tukea ja pitÀÀ huolta. Ei saa hylÀtÀ! MinÀ en jaksa mennÀ töihin. Ei ole minun vika ettÀ vÀsyttÀÀ. Antakaa tukiraha minulle.pitÀÀ tukea heikompaa, kun minÀ olen uupunut.
HyvÀ trolli, mutta ei uskottava.
oikeistobuumereita kiukuttaa ajatus, ettÀ pitÀs maksaa veroja siitÀ palkasta jonka eteen eivÀt ole tehneet yhtÀÀn mitÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus ei anna kunnille riittÀvÀÀ rahoitusta, silloin se on hallituspuoluiden eikÀ kuntapÀÀttÀjien vika! Ja mitkÀs puolueet siellÀ hallituksessa nyt ovatkaan vallassa ja leikanneet kuntarahoitusta ja hyvnvointialueilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelÀmÀssÀ enkÀ ole saanut tÀltÀ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiÀ. Minulla on yliopistotutkinto, hyvÀpalkkainen työ ja ei velkaa. LÀhes kaikki lÀheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelÀmÀssÀ aina.
Mites sinÀ?T: vihervassari
MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.
En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunn
Presidentti Koiviston puoliso kertoi yhdessÀ haastattelussa, ettÀ hÀnelle oli joku ihmetellyt, miksi hÀn miehineen on sosiaalidemokraatti, kun heillÀ kerran on varallisuutta.
En tiedÀ, mitÀ hÀn vastasi, mutta kysymys kertoi kaiken kysyjÀn arvoista. HÀnelle raha on ainoa ideologia.
Alunperin sosialistit yrittivÀt luoda talousjÀrjestelmÀÀ, joka olisi luonut paremman elintason kuin kapitalismi. Se epÀonnistui tÀysin, tuloksena oli tÀysi dystopia.
Vasemmistoaate ei tuosta ikinÀ toipunut, nyt keskitytÀÀn tukielÀtteihin ja kaikenmaailman erityishahmoihin identiteettipolitiikassa. Duunissa töitÀpaiskovalle nettomaksajalle vassareilla ei ole mitÀÀn annettavaa, muuta kuin lisÀÀ veroja maksettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Alunperin sosialistit yrittivÀt luoda talousjÀrjestelmÀÀ, joka olisi luonut paremman elintason kuin kapitalismi. Se epÀonnistui tÀysin, tuloksena oli tÀysi dystopia.
Vasemmistoaate ei tuosta ikinÀ toipunut, nyt keskitytÀÀn tukielÀtteihin ja kaikenmaailman erityishahmoihin identiteettipolitiikassa. Duunissa töitÀpaiskovalle nettomaksajalle vassareilla ei ole mitÀÀn annettavaa, muuta kuin lisÀÀ veroja maksettavaksi
kaippa kokoomuksen pitÀÀ saada se paikallinen sopiminen lÀpi ennenkuin sun kaltaiset idiootit alkaa vÀhitellen asioista tajuamaan. kun tuntipalkka putoaa puoleen nykyisestÀ ja työkaverit on loputkin korvattu ulkomaalaisilla
Meida perhe tykka kovasti paljon tukiraha, kaiki vaimot ja lapset ja ma tykÀ tukiraha.
Eli lopetetaan koulut, opistot ja korkeakoulut, koska ne maksavat?