💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinästä tekemättä itse yhtään mitään
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden päästä. Joten siinä ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja välistävedot.
Enpä menisi vannomaan. Vasemmisto osaa kyllä aina kääntää omat mokansa muiden syyksi. Kuntatasolla kyläkouluja lakkautetaan edelleen ja hyvinvointialueilla ei palvelut parane kun rahaa ei ole. Kahden vuoden päästä sitten syytellään taas hallituspuolueita kaikesta ja kansa uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun päättäjät kerää kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elämään työtätekevien veronmaksajien rahoilla.
Persujen piti tämä estää mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kävi itse Filippiineiltä myöntäkää omat virheenne. Missä työpaikat?
Eikös se ollut persujen ykköstavoite vähentää maahanmuuttoa? Ja köyhiltä leikkaaminenhan ei persuille käy. Velkaa ottaa kokkari-persu-hallitus enemmän kuin koskaan. Pitäisiköhän itkeä vai nauraa?
Tässä ollaan nyt sellaisen pulman parissa, että täystyöllisyys on käytännössä mahdotonta saada aikaan ja mahdollisuudet vain heikkenetävät tekoälyn myötä. Kenelläkään tukien intohimoisella vastustajalla ei ole kuitenkaan tarjota yhtäön ratkaisua siihen, miten työttömien kohdalla pitäisi toimia.
Juu, tykkään tukirahasta, kiitos ap kun voin elää leppoisasti, kun annat minulle tukirahaa!🤗Nyt avaan sinun antamalla tukirahalla ostetun oluen. Sitten menen jatkamaan unia. Kiitos ap, kun rahoitat minun elämääni, jotta minun ei tarvii tehä töitä. Eiköstä juu?🤭hihiih! Tukiraha on paras raha!🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden päästä. Joten siinä ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja välistävedot.
Enpä menisi vannomaan. Vasemmisto osaa kyllä aina kääntää omat mokansa muiden syyksi. Kuntatasolla kyläkouluja lakkautetaan edelleen ja hyvinvointialueilla ei palvelut parane kun rahaa ei ole. Kahden vuoden päästä sitten syytellään taas hallituspuolueita kaikesta ja kansa uskoo.
Mutta eipä uskonut persuja ja kokoomusta, kun kilvan ovat syytelleet hallituksen virheistä oppositiota ja edellistä hallitusta. Mitä Vennamo aikoinaan sanoikaan: Kyllä kansa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan nyt sellaisen pulman parissa, että täystyöllisyys on käytännössä mahdotonta saada aikaan ja mahdollisuudet vain heikkenetävät tekoälyn myötä. Kenelläkään tukien intohimoisella vastustajalla ei ole kuitenkaan tarjota yhtäön ratkaisua siihen, miten työttömien kohdalla pitäisi toimia.
Kansalaispalkka. Tukiviidakon pyörittäminen edellyttää valtavaa byrokratiaa, mikä maksaa.
Kiitos kun tuete! T tukirahan ystävä.😍
Täytyy tukea ja pitää huolta. Ei saa hylätä! Minä en jaksa mennä töihin. Ei ole minun vika että väsyttää. Antakaa tukiraha minulle.pitää tukea heikompaa, kun minä olen uupunut.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tykkään tukirahasta, kiitos ap kun voin elää leppoisasti, kun annat minulle tukirahaa!🤗Nyt avaan sinun antamalla tukirahalla ostetun oluen. Sitten menen jatkamaan unia. Kiitos ap, kun rahoitat minun elämääni, jotta minun ei tarvii tehä töitä. Eiköstä juu?🤭hihiih! Tukiraha on paras raha!🥰
Ja sarkasmi paras huumorin muoto. Heikosti ymmärretty vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tukiraha on nin kiva keksintö!
Yritystuki varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina.
Mites sinä?T: vihervassari
Minä en ole vihervassari, eivätkä ole läheisenikään. Olen korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviä tulia nostanut. Työelämässä olen ollut lyhyemmän aikaa kuin sinä.
En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita! Vihreyden ymmärrän, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan eläjiä.
Miksi olla vihervassari?
Etkä osaa edes kirjoittaa sanoja oikein. Siksi me koulutetut "vihervassarit" erotumme teistä oikeistolaisista koulutetuista. Työpaikkasi ilmeisesti olet saanut puoluekirjalla, koska kaiketi "hyväpalkkaiseen, arvostettuun" työhön vaaditaan edes oikeaoppinen kirjoitustaito. Lisäksi olet täysin ymmärtämätön, että myös koulutuksesi on maksettu verorahoista, terveydenhoitosi, lääkekorvauksesi ja myös kouluun ja työhösi käyttämä tiestö on verorahoilla hoidettu. Kannattaisi siis tutustua valtion budjettiin, niin tietäisit, että verorahoilla maksetaan monta asiaa, joita arjessasi tarvitset. Ne kaikki ovat valtion tukia sinulle. Psst. ihan tiedoksesi sinä et siis maksa yksin Suomen kuluja, vaikka toki tyhmänä oikeistolaisena niin kuvittelet. -eri
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tukea ja pitää huolta. Ei saa hylätä! Minä en jaksa mennä töihin. Ei ole minun vika että väsyttää. Antakaa tukiraha minulle.pitää tukea heikompaa, kun minä olen uupunut.
Hyvä trolli, mutta ei uskottava.
oikeistobuumereita kiukuttaa ajatus, että pitäs maksaa veroja siitä palkasta jonka eteen eivät ole tehneet yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus ei anna kunnille riittävää rahoitusta, silloin se on hallituspuoluiden eikä kuntapäättäjien vika! Ja mitkäs puolueet siellä hallituksessa nyt ovatkaan vallassa ja leikanneet kuntarahoitusta ja hyvnvointialueilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina.
Mites sinä?T: vihervassari
Minä en ole vihervassari, eivätkä ole läheisenikään. Olen korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviä tulia nostanut. Työelämässä olen ollut lyhyemmän aikaa kuin sinä.
En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita! Vihreyden ymmärrän, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunn
Presidentti Koiviston puoliso kertoi yhdessä haastattelussa, että hänelle oli joku ihmetellyt, miksi hän miehineen on sosiaalidemokraatti, kun heillä kerran on varallisuutta.
En tiedä, mitä hän vastasi, mutta kysymys kertoi kaiken kysyjän arvoista. Hänelle raha on ainoa ideologia.
Alunperin sosialistit yrittivät luoda talousjärjestelmää, joka olisi luonut paremman elintason kuin kapitalismi. Se epäonnistui täysin, tuloksena oli täysi dystopia.
Vasemmistoaate ei tuosta ikinä toipunut, nyt keskitytään tukielätteihin ja kaikenmaailman erityishahmoihin identiteettipolitiikassa. Duunissa töitäpaiskovalle nettomaksajalle vassareilla ei ole mitään annettavaa, muuta kuin lisää veroja maksettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Alunperin sosialistit yrittivät luoda talousjärjestelmää, joka olisi luonut paremman elintason kuin kapitalismi. Se epäonnistui täysin, tuloksena oli täysi dystopia.
Vasemmistoaate ei tuosta ikinä toipunut, nyt keskitytään tukielätteihin ja kaikenmaailman erityishahmoihin identiteettipolitiikassa. Duunissa töitäpaiskovalle nettomaksajalle vassareilla ei ole mitään annettavaa, muuta kuin lisää veroja maksettavaksi
kaippa kokoomuksen pitää saada se paikallinen sopiminen läpi ennenkuin sun kaltaiset idiootit alkaa vähitellen asioista tajuamaan. kun tuntipalkka putoaa puoleen nykyisestä ja työkaverit on loputkin korvattu ulkomaalaisilla
Meida perhe tykka kovasti paljon tukiraha, kaiki vaimot ja lapset ja ma tykä tukiraha.
Eli lopetetaan koulut, opistot ja korkeakoulut, koska ne maksavat?