Mikä on syysi ajaa maantiellä 70 km/h satasen alueella?
Menettäisin varmaan järkeni jos joutuisin ajamaan maantietä säännöllisesti vaikka työni takia. Aurinkoinen kevätilta, rutikuiva tie, ei ruuhkaa; miksi et aja suurinta sallittua nopeutta? Haluaisin päästä näiden pakittajien pään sisään.
Hauskimpia ovat ne jotka ajavat sen parisenkymmentä kilometriä tunnissa alinopeutta, ja painavat jarrua jokaisen kameran kohdalla.
Kommentit (739)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit: Minäkin sopeudun eli ohitan. Ei siinä mitään höyryämistä tarvita, vaikka siitä jatkuvasti jankkaat.
Tässä aloituksessa oli kyse alinopeuden ajamisesta kun siihen ei kelin tai muiden muille näkyvien tekijöiden perusteella ole järkevää syytä.
Ap
Vastaus: syyksi riittää että ei halua ajaa kovempaa, se on täysin järkevä syy.
Kaikki muu tämän jälkeen on mainittua höyryämistä.
Ok.
Tämä keskustelu tuskin johtaa mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ap osaa ohittaa?
Juu, se onneksi sujuu. Muuten olisi eilenkin mennyt matkaan ihan järjettömän kauan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naurattaa aina nää nopeuksista valittajat
matkustakaa joskus julkisilla niin tajuatte miten nopea oma auto on hitaamminkin ajaen
Ei minulla ole omaa autoa. Julkisilla kuljen pääsääntöisesti.
Ap
Miten hitossa sitten muka kärsit " pakittajista", jos ajat pääsääntöisesti julkisilla, jota ajaa joku muu kun sinä? Et edes omista autoa, hahhhaa sun jutulle.
Niin, kärsin silloin kun ajan. Pari kolme kertaa viikossa yhteiskäyttöautolla lähinnä kaupunkiajoa, muutaman kerran vuodessa pidempää matkaa laina- vuokra- tai yhteiskäyttöautolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit: Ok, kerron tuon lapsilleni että en olekaan heidän isä.
Mulla saattaa tulla identiteettikriisi sun takia, voi jukra!
Vastaus: Lapset ei sun kädestä synny, ei vaikka kuinka omassa huoneessasi vatkaat.
Kokeile sinäkin orgasmia, et olisi niin kiukkuinen kuin kettutyttö.
Tämäkään merkki ei itseasiassa kiellä ajamasta alle mainitun luvun. Mikäli edellytykset tiellä ovat sellaiset. Viime kädessä käräjillä ratkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, se onneksi sujuu. Muuten olisi eilenkin mennyt matkaan ihan järjettömän kauan.
Ap
Pääsitkö panemaan?
Kuuma Kallelta menee hermo aivan heti. Ylinopeus on paljon suurempi paha teillä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit: Minäkin sopeudun eli ohitan. Ei siinä mitään höyryämistä tarvita, vaikka siitä jatkuvasti jankkaat.
Tässä aloituksessa oli kyse alinopeuden ajamisesta kun siihen ei kelin tai muiden muille näkyvien tekijöiden perusteella ole järkevää syytä.
Ap
Vastaus: syyksi riittää että ei halua ajaa kovempaa, se on täysin järkevä syy.
Kaikki muu tämän jälkeen on mainittua höyryämistä.
Eikä alinopeutta ole olemassakaan jos ei sitä ole osoitettu ko. liikennemerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: Lapset ei sun kädestä synny, ei vaikka kuinka omassa huoneessasi vatkaat.
Vatkaa vain huoneessasi ihan keskenäsi, mutta niin ettei äitisi kuule, muuten nolostuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään merkki ei itseasiassa kiellä ajamasta alle mainitun luvun. Mikäli edellytykset tiellä ovat sellaiset. Viime kädessä käräjillä ratkaistaan.
No samoin kuin suurin sallittu nopeus ei kiellä ajamasta ylinopeutta hätätilanteessa. Viime kädessä käräjillä ratkaistaan.
Siis jos nyt hiuksia aletaan halkomaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on AP syy että ei voi ohittaa?
Missä olen sanonut etten ohita?
Ap
No mitä sitten mussutat? antaa ihmisten körötellä.
Mikset sinä aja normaalia vauhtia, ettei muiden tarvitsisi ohittaa? Sitä minä tässä kyselen.
Ap
Taitaa olla niin ap, ettet osaa tai uskalla ohittaa itse. Mikä ohittamisessa on vaikeeta sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on AP syy että ei voi ohittaa?
Missä olen sanonut etten ohita?
Ap
No mitä sitten mussutat? antaa ihmisten körötellä.
Mikset sinä aja normaalia vauhtia, ettei muiden tarvitsisi ohittaa? Sitä minä tässä kyselen.
Ap
Taitaa olla niin ap, ettet osaa tai uskalla ohittaa itse. Mikä ohittamisessa on vaikeeta sulle?
Ei ole lainkaan vaikeaa, mutta kiistatta olisi silti turvallisinta olla ohittamatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
säästää sähköä ja ehtii paremmin katsoa leffoja
t. tesla kuski
Ajaessa ei katsota leffoja. Autopilotista huolimatta kuljettajan pitää olla valppaana ja kuka edes katsoo leffoja jossain autossa. Leffat pitää katsoa kotiteatterissa videotykillä isolta cinemascope valkokankaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No samoin kuin suurin sallittu nopeus ei kiellä ajamasta ylinopeutta hätätilanteessa. Viime kädessä käräjillä ratkaistaan.
Siis jos nyt hiuksia aletaan halkomaan.
Ap
Suurin sallittu nopeus kieltää ylinopeuden, ylinopeus on aina kiellettyä, mutta pakkotilanteessa voidaan jättää rankaisematta.
Ei tarvitse halkoa hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatkaa vain huoneessasi ihan keskenäsi, mutta niin ettei äitisi kuule, muuten nolostuttaa..
Miksi mun masturbointi on ajattelusi keskiössä kovin usein?
M48, guru
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: ajan satasen alueella vaikka 70 kos haluan, koska se on ihan laillista.
Mulla opel corsa 1.2 enkä koskaan aja alle sallitun enkä ole teiden tukkeena. EI mua hidastelijat juurikaan haittaa. Ohi pääsee ja joudunkin usein ohittamaan esim. sähköautoja
No mun piti kerran ajaa vararenkaalla kotiin semmoinen 600 km. Vararengas oli vanha ja siinä oli rajoitus 80 km/h, joten en tosiaan uskaltanut mennä sen lujempaa. Oli pitkä yö. Onneksi tosiaan rengas puhkesi vasta aika myöhään sunnuntai-iltana ja liikenne oli suht hiljaista. Paitsi sitten kotikulmilla jouduin maanantaiaamun ruuhkaan, mutta se oli moottoritietä, jossa pääsivät ohittamaan.
Olisin mielelläni laittanut jonkin lapun takaikkunaan, että rengas on puhki ja siksi matelen, mutta ei ollut mitään sopivaa käsillä. Annoin kyllä tietä, missä mahdollista. Varmaan kaikki ei tajunneet, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääsitkö panemaan?
Sinä et ainakaan ole päässyt, mieli kyllä näköjään tekisi mutta kyvyt eivät riitä.
Autoonsa saa autoilija valita erilaisia renkaita, eri tumakokoa ja eri profiilikorkeuden omaavia. Niistä aiheutuu nopeusmittarin virheitä, ja monissa autoissa on ei-digitaalinen nopeusmittari joka itsessään on epätarkka. Vertaa GPS nopeuteen niin huomaat itse.