Mistä kumppani 35+ naiselle enää?
Olen aina halunnut vain olla rakastava vaimo ja äiti. Nuoruusvuodet meni törmätessä joka seinään sillä lapsuudenkoti oli traumaattinen, nuorena aikuisena taas vei ajan pitkä parisuhde joka ei johtanut mihinkään, ja sitten siitä toipuminen.
Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka tajuaa erilaista taustaa ja sellaista elämänkatsomusta joka on irrallaan oikeastaan mistään yhteiskunnan tavoitteellisuudesta. Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. Olen aktiivisesti kiinnostunut niistä joilla ei moisia ajatuksia ole rasitteena mutta heillä on harhoja jostain starasta joka tulee noutamaan pojan neitsytkammaristaan täydellisenä Barbiena. En ole kiinnostunut harhoistakaan.
Uskotaanko tämän ikäisenä enää romansseihin? Minä ainakin uskon.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
"Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. "
Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. Joskus uraohjusmaisuus on jopa negatiivinen asia.
Eikä ole. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen, sillä he haluavat sijiottaa omat rahansa omiin harrastuksiinsa. Nainen ja pillu halutaan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisin vielä kolmevitonen. Kuulostat unelmalta. Olin aviossa ikävuodet 28-63 hyvin kuvaamasi taustan omanneen naisen kanssa. Se loppui vaimon kuolemaan syöpään. Nyt on vain muistot.
Avoimin silmin liikkeelle. Toivotan sinulle Onnea etsintään.
M 66v
Kuulostat ihanalta ihmiseltä ja olen onnellinen että sait viettää monta vuotta toisen samanlaisen kanssa. Otan osaa rakkaan poismenosta, ja toivon sulle erittäin hyvää tätä päivää
AP
tule tänne..olen mukava ja luotettava...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. "
Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. Joskus uraohjusmaisuus on jopa negatiivinen asia.
Eikä ole. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen, sillä he haluavat sijiottaa omat rahansa omiin harrastuksiinsa. Nainen ja pillu halutaan ilmaiseksi.
Hetkinen, pitäisikö niistä siis maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hippipiireihin yrittämään vaan.
En pidä hippeilystäkään. Joku punkkarinrämä voisi mennäkin mutta ovat aikoja sitten möhjänneet päänsä.
AP
No sitten alkaa kuulostaa jo todella spesifeiltä toiveilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista pillua ei ole olemassa. No ehkä rais-kaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daa typerä in-cel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aloituksia on niin vaikea ottaa vakavasti, puhuvat asioista mutta eivät toimi tai tavoittele puheidensa asioita. Naiset eivät tiedä mitä haluavat. Tänään tätä, huomenna tuota, mutta mikään ei koskaan riitä.
Haluavatko kaikki tuntemasi miehet kaikessa samaa kuin sinä?
Eivät, mutta he jotka tietävät mitä haluavat tavoittelevat niitä asioita ja jotka ovat hukassa ovat rehellisiä sen asian suhteen eivätkä selittele asioita ollakseen kiinnostavia muiden silmissä.
Kuulostaa siltä että mielestäsi on niin koska he ovat miehiä. Ja naiset eivät tee niin koska ovat naisia. Ei tässä aloittajankaan jutussa varsinaisesti mitään epäselvää ole, päätit vain verrata sitä joihinkin muihin aloituksiin joissa toivotaan eri asioita.
Sinun ikäisiäsi katsovat neli-viiskymppiset.
Ulkonäkö voikon toimia puolellasi, mutta muuten et kuullosta miltään lehdistön unelmatytöltä. Rikkinäisestä perhetaustasta johtuva törmäily on varsin peitellysti ilmaistu, mutta ei ole vaikea arvata mitä se tarkoittaa. Työuran puuttuminen kokonaan ei myöskään kerro tuon ikäisestä mitään hyvää. Se kertoo valmiudesta maksattaa elämisensä toisille.
Jos lisäksi tupakka maistuu ja tatuointeja on ehtinyt kertyä, niin suljet jo pois enemmistön niistä miehistä, jotka eivät ole päätään möhjänneet.
AP kärsii siis myöhäistä vauvakuumetta ja unelmoi miehestä joka tyytyisi nopeasti vanhenevaan naiseen jonka parasta ennen aika oli kauan kauan kauan sitten ja jonka vaihdevuodet ovat jo ovella. Miehen tulisi tuupata siittiönsä tuubiin joilla 35v nainen keinosiemennetään ja jos keinosiemennys onnistuu, niin sitten edessä onkin ihanat lapsiarki sekä naisen vaihdevuodet. Saattaahan semmoinenkin ovimatto löytyä.
En ole ihan varma onko tuo haaveesi tavoittelemisen arvoinen. Olen tavannut itse 3kpl miehiä, jotka ovat etsineet vaimoa ja lasten äitiä. Siinä tulee melkoisen esineellistetty, pillukone-olo, vaikka teoriassa ajatuksen tasolla itse sitä elämäntapaa arvostaisikin. Se miehen läsnäolo tuo kuvioon ihan omanlaisensa energian, joka ei ollutkaan ollenkaan miellyttävä. Mietin, että onko sinulla kyse samasta, sillä jos aidosti nauttisit miehen energiasta, niin en usko että olisit sinkku ollenkaan.
Päädyin itse lopputulemaan, että minä elän juuri nyt niinkuin kotivaimo ja -äiti, ilman sitä miestä ja lasta tosin. Kotinaisena siis. Voin joka päivä hyvin. Joka kerta, kun lähden tästä treffeille ja yritän integroida kuvioon miehen, en voi enää hyvin, eikä se mies tuo tuohon kuvioon aidosti mitään lisäarvoa.
Kaipaatko jotakin validaatiota sille, ettet ole työelämässä? Ja siksi ajattelet, että kotona pitäisi olla joku, ketä palvella, sillä elämä itsessään ei ole arvokasta sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daa typerä in-cel.
Olen nainen ja menossa naimisiin. En veloita mieheltäni mitään sen enempää pillusta kuin seurastanikaan. En tiennyt että pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukapa sitä prostituoidun kanssa pariutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daa typerä in-cel.
Mistähän olet saanut tuollaisen harhaluulon, että sinä olet maksun arvoinen? Et ole mitenkään erityisempi kuin kukaan muukaan.
Tässähän on palstalla kilttejä ja kunnon miehiä vaikka kuinka paljon. Pyydät vaan treffeille niin mies löytyy helposti.
Ja varmasti on erilainen elämä ollut kuin niillä komeilla miehillä joita naiset yleensä tapailee kun ne paneskelee ja pettää joka viikko eri naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukapa sitä prostituoidun kanssa pariutuisi.
Entä miksi nainen synnyttäisi ja kasvattaisi lapsia miehen omistukseen ilmaiseksi? Niin kauan kun ette hoida elatusvelvollisuuttanne myös naiseen, niin ette saa nauttia tämän kohdun hedelmistä. Niin kauan kun laki määrää miesten omitusoikeuden naisen työhön, ei tule lapsia. Niin kauan kun parisuhde on jatkuvaa, luonnotonta siitettynä olemista, ei tule parisuhteita. Luonnossa naaraat antavat siittää itseään 5sek per pesue.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäisiäsi katsovat neli-viiskymppiset.
Taas tätä vauvapalsta tyydy vanhempaan mieheen -propagandaa. Tuossa on niin vähän hyviä vuosia jäljellä, ja mies kuoleekin todennäköisesti reippaasti aiemmin, ettei aloittaja kyllä sellaiseen kannata lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daa typerä in-cel.
Olen nainen ja menossa naimisiin. En veloita mieheltäni mitään sen enempää pillusta kuin seuras
Kyllä sille hintaa tulee miehelle aina jossain mielessä ja halpaa se ei ole. On sitten kyse henkisestä pääomasta tai ihan rahasta.
Eivät, mutta he jotka tietävät mitä haluavat tavoittelevat niitä asioita ja jotka ovat hukassa ovat rehellisiä sen asian suhteen eivätkä selittele asioita ollakseen kiinnostavia muiden silmissä.