Mies: Jos deittisi haluaisi oikeasti olla pelkkä kaveri
Jos deittisi viihtyisi seurassasi, teillä olisi hauskaa, flirttiä jne. ja nainen haluaisi oikeasti olla pelkkä kaveri, mutta siis oikeasti jatkaa hengailua, niin olisiko se ihan no go? Teillä olisi samoja kiinnostuksen kohteita jne. Mutta nainen ei olisi valmis eikä halukas suhteeseen nyt. N33
Kommentit (81)
Itse ainakin ilmottaisi tuossa vaiheessa että kiitos mielenkiinnosta mutta minulla on riittävästi kavereita enkä ole kavereita etsimässä vaan kumppania
Ei akkojen kanssa voi olla kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ko. nainen kuitenkin avoin suhteelle jonkun toisen kanssa?
Mahdollisesti kyllä. Mutta aikaansaavuus huomioiden aika epätodennäköistä liian hyvin sinkkuna viihtyvälle.
-ap
Ei siitä tulisi mitään vaikka haluaisin. En katsoisi mustasukkaisena vierestä kun toinen vie.
Riippuu vähän. Jos nainen hakee miehestä kaveria joka täyttää poikaystävän roolin joka välissä ilman että nainen täyttää tyttöystävän roolia niin siitä tapauksessa ei kiitos. Kavereilta ei vaadita jatkuvasti palveluita mitä joka nainen tekee miehelle joka on tämän naisen friend zonella
Ei onnistu kaveruus tuollaisissa tapauksissa. Elämä on lyhyt, enkä halua tuhlata aikaani tuollaisiin turhiin suhteisiin. Kaipaan ihmissuhteissa syvyyttä ja merkityksellisyyttä. Nämä saa usein vain läheisissä ystävyyssuhteissa ja parisuhteessa. Lisäksi on joskus käynyt niin, että nainen on ehdottanut kaveruutta ja hetken päästä hänellä onkin uusi mies kainalossa. En jaksa tuollaista pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa olla seksuaalisesti haluttu, joten nainen menisi heti luiskaan.
Ei ystävyyssuhteen ehdotus tarkoita sitä etteikö mies olisi millään muotoa seksuaalisesti haluttava. Ainakin itse oon vaan luonteeltani sellainen että en hyppää sänkyyn ilman molemminpuolista vahvaa ihastumisen tunnetta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa olla seksuaalisesti haluttu, joten nainen menisi heti luiskaan.
Ei ystävyyssuhteen ehdotus tarkoita sitä etteikö mies olisi millään muotoa seksuaalisesti haluttava. Ainakin itse oon vaan luonteeltani sellainen että en hyppää sänkyyn ilman molemminpuolista vahvaa ihastumisen tunnetta.
-ap
Miksi sänkyyn pitäisi hypätä? Eikö nykymaailmassa voi enää tutustua toiseen romanttisessa mielessä ilman sänkyyn menemistä? Itse olen mies ja minulla voi mennä vuosia ennen kuin olen valmis mihinkään sänkyjuttuihin tutustuessani naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu kaveruus tuollaisissa tapauksissa. Elämä on lyhyt, enkä halua tuhlata aikaani tuollaisiin turhiin suhteisiin. Kaipaan ihmissuhteissa syvyyttä ja merkityksellisyyttä. Nämä saa usein vain läheisissä ystävyyssuhteissa ja parisuhteessa. Lisäksi on joskus käynyt niin, että nainen on ehdottanut kaveruutta ja hetken päästä hänellä onkin uusi mies kainalossa. En jaksa tuollaista pelaamista.
Mutta nimenomaan siitä voisi kehittyä tosi läheinen ystävyyssuhde. Ja mitä pelaamista se edes on jos on ehdottanut kaveruutta ja life happens, löytyykin poikaystävä sattumalta toisaalta. Elämä on. Tosin kuten sanottua, en just nyt näe suhdetta välttis kenenkään kanssa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nimenomaan siitä voisi kehittyä tosi läheinen ystävyyssuhde. Ja mitä pelaamista se edes on jos on ehdottanut kaveruutta ja life happens, löytyykin poikaystävä sattumalta toisaalta. Elämä on. Tosin kuten sanottua, en just nyt näe suhdetta välttis kenenkään kanssa.
-ap
Miksi lähdet treffeille, jos et ole halukas suhteeseen kenenkään kanssa? Tuhlaat vain omaa ja toisen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En kaipaa läheistä suhdetta naisen kanssa muuten kuin parisuhteessa. Ihan ajanhukkaa olisi joku ystävyyssuhde, kun siinä tulee kuitenkin tunteita jossain kohtaa mukaan ja sitten sydän särkyy, kun ei voikaan olla toisen kanssa parisuhteessa. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ja höpö höpö sinun tosi läheisille ystävyyssuhteiden. Se on b luokan mies joka siinä todistelee arvoaan sinulle, mielessään toiveet että kun tarpeeksi yrittää, huomaat miten mainio mies hän on ja suhde muuttuisi romanttiseksi. Näitä mahtuu 13 jokaiseen tusinaan. Jollet usko niin ehdota sille tosi läheiselle "ystävälle" romanttista suhdetta, vastaa valonnopeudella kyllä.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi lähdet treffeille, jos et ole halukas suhteeseen kenenkään kanssa? Tuhlaat vain omaa ja toisen aikaa.
Ei se ollutkaan alkuperäinen ajatus. Mutta sitten huomasin että viihdytään niin hyvin toistemme seurassa puhelimessa jne ja asiat vaan tapahtui. Alkuun piti vaihtaa vain pari viestiä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ilmottaisi tuossa vaiheessa että kiitos mielenkiinnosta mutta minulla on riittävästi kavereita enkä ole kavereita etsimässä vaan kumppania
Jos puhutaan elämänkumppanista niin ihan suotavaa olisi tutustua häneen ennen kuin alkaa pakkoromantisoimaan. Todella ahdistavaa kun pitäisi jo parien treffien jälkeen olla antamassa hilloviivaa ja s eksipalveluksia, kun ei tiedä edes miehen pankkitilin kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mutta miksi tarkalleen ottaen haluat pakkomielteisesti riokkua tämän miehen kaverina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden treffeille naisen kanssa, josta olen kiinnostunut ja halukas aloittamaan suhteen.
Jos tämä nainen ehdottaa että voitaisi olla vain kavereita, juon kahvin loppuu yhdellä huikealla ja syön pullan loppuun kävellessäni kohti kassaa, maksamaan oman laskuri.
Ovesta pihalle ja ennen autoa on nro poistettu puhelimestani.
Näin se menee, en varmasti jää roikkumaan enkä yhdeksi niistä monista joille soittelee kun on tylsää tai tarvitsee jotain.
M47
Koet siis ettet voisi saada molemminpuolisesta ystävyyssuhteesta mitään irti?
-ap
Jos mies flirttailee jatkuvasti sinulle, niin se tarkoittaa, että hän ei halua olla kaverisi vaan haluaa vähintään pöksyihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein toimi, koska nainen ystävänä karkoittaa melko tehokkaasti potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Voi olla. Mutta meillä on kuitenkin välimatkaa, joten mies voisi helposti treffailla muita ilman että haittaisin sitä.
-ap
Minun mielestäni sellainen nainen joka haalii miehiä ympärilleen "ystäviksi" on lähinnä hyväksikäyttäjä joka kerjää ulkopuolista arvostusta. En missään tapauksessa ryhtyisi suhteeseen tämänkaltaisen naisen kanssa.
Sama jos naisella on paljon kavereita niin juoksen karkuun. Jokainen tietää että todelliset ystävät ovat harvassa ja erittäin vaikea löytää. Arvostan naista joka ystävissä panostaa laatuun, ei määrään. Jokaisen kaveri on poikkeuksetta pinnallinen ja hakee muiden hyväksyntää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bye bye jos ei tulee piparia
Onks tää oikeasti valtavirtamielipide miehillä? 🤔
-ap
Ei ole. Tosimiehellä on perusoikeus sooloseksiin ja se on riittävästi kun on sinkkuna. Duoseksi kiinnostaa minua ainakin vasta kun on molemminpuolista kipinää ja aito halu tutustua.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi lähdet treffeille, jos et ole halukas suhteeseen kenenkään kanssa? Tu
Mitä nyt siis oikein vellot tässä asiassa? Selvää on, että
- et halua miehen kanssa suhteeseen.
Mitä sitten? Odota tuleeko seuraava treffikutsu vai jatkuuko yhteydenpito platonisena, turhaan sinä tässä sekoat joidenkin hypoteesiesi perusteella. Vai onko mies kysynyt sinulta, etä haluatko nyt suhteeseen hänen kanssaan ja yrität jotenkin kieroilla, ettet halua, mutta haluat hänet kaverina? Kuulostaa ihan helvetin oudolta vatvomiselta.
Hyväksy se, ettet halua suhdetta (tähän mieheen). Anna lopun järjestyä omalla painollaan.
M47 ja muut reppanat kuuluvat kyllä pieneen ja outoon vähemmistöön. Tottakai voi olla hyviä ystäviä - vauva ei ehkä ole paras paikka kysellä miehiltä, täällä on vähän erikoisia miehiä.
-M
Naisella voi myös olla mukavia sinkkunaisia ystävinä yms joten miksei.
-m