Mies: Jos deittisi haluaisi oikeasti olla pelkkä kaveri
Jos deittisi viihtyisi seurassasi, teillä olisi hauskaa, flirttiä jne. ja nainen haluaisi oikeasti olla pelkkä kaveri, mutta siis oikeasti jatkaa hengailua, niin olisiko se ihan no go? Teillä olisi samoja kiinnostuksen kohteita jne. Mutta nainen ei olisi valmis eikä halukas suhteeseen nyt. N33
Kommentit (81)
Olisiko ko. nainen kuitenkin avoin suhteelle jonkun toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ko. nainen kuitenkin avoin suhteelle jonkun toisen kanssa?
Mahdollisesti kyllä. Mutta aikaansaavuus huomioiden aika epätodennäköistä liian hyvin sinkkuna viihtyvälle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Bye bye jos ei tulee piparia
Onks tää oikeasti valtavirtamielipide miehillä? 🤔
-ap
Ehdin jo kuvitella, etteikö kukaan nainen esitä tällaista asetelmaa. Onko ap tällainen, missä olet, tavataan, kohdataan.
Flirttaileva naiskaveri, joka haluaa olla vaan kaveri? Eihän tuossa ole mitään järkeä varsinkaan miehen kannalta. Oletko ihan tosissasi vai kaverin puolestako kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo kuvitella, etteikö kukaan nainen esitä tällaista asetelmaa. Onko ap tällainen, missä olet, tavataan, kohdataan.
Siis mistä asetelmasta nyt puhut? Että mies etsii lähtökohtaisesti parisuhdetta ja nainen tajuaakin että haluaa olla pelkkä kaveri?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sanoisin että miehiä on kahdenlaisia. Niitä joille tuo on bye bye ja niitä, jotka jäävät häntäheikkeilemään ja ujuttautumaan liiveihisi (tunnetaan myös beta orbiterina). Jos olet tarpeeksi korkeastasoinen alfanaaras, joku saattaa jäädä hännystelemään vaikka et antaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
On. Friendzonelle jäävät eivät ole miehiä vaan simppejä.
Vierailija kirjoitti:
Flirttaileva naiskaveri, joka haluaa olla vaan kaveri? Eihän tuossa ole mitään järkeä varsinkaan miehen kannalta. Oletko ihan tosissasi vai kaverin puolestako kyselet?
Mies flirttailee jatkuvasti.
-ap
Ei oikein toimi, koska nainen ystävänä karkoittaa melko tehokkaasti potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein toimi, koska nainen ystävänä karkoittaa melko tehokkaasti potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Voi olla. Mutta meillä on kuitenkin välimatkaa, joten mies voisi helposti treffailla muita ilman että haittaisin sitä.
-ap
Kaverien haaliminen ei yleensä sovi itsenäisen miehen aikatauluun ja kuvioihin. Toki epätoivoiset miehet haalivat näitä avekkeja, jotta voivat näyttää muille ja edes leikkiä seurustelevansa.
Lähden treffeille naisen kanssa, josta olen kiinnostunut ja halukas aloittamaan suhteen.
Jos tämä nainen ehdottaa että voitaisi olla vain kavereita, juon kahvin loppuu yhdellä huikealla ja syön pullan loppuun kävellessäni kohti kassaa, maksamaan oman laskuri.
Ovesta pihalle ja ennen autoa on nro poistettu puhelimestani.
Näin se menee, en varmasti jää roikkumaan enkä yhdeksi niistä monista joille soittelee kun on tylsää tai tarvitsee jotain.
M47
Vierailija kirjoitti:
Lähden treffeille naisen kanssa, josta olen kiinnostunut ja halukas aloittamaan suhteen.
Jos tämä nainen ehdottaa että voitaisi olla vain kavereita, juon kahvin loppuu yhdellä huikealla ja syön pullan loppuun kävellessäni kohti kassaa, maksamaan oman laskuri.
Näin se menee, en varmasti jää roikkumaan enkä yhdeksi niistä monista joille soittelee kun on tylsää tai tarvitsee jotain.
M47
Koet siis ettet voisi saada molemminpuolisesta ystävyyssuhteesta mitään irti?
-ap
Itse en naisena ehdottaisi koskaan deitille kaveruutta.
Mies haluaa olla seksuaalisesti haluttu, joten nainen menisi heti luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sanoisin että miehiä on kahdenlaisia. Niitä joille tuo on bye bye ja niitä, jotka jäävät häntäheikkeilemään ja ujuttautumaan liiveihisi (tunnetaan myös beta orbiterina). Jos olet tarpeeksi korkeastasoinen alfanaaras, joku saattaa jäädä hännystelemään vaikka et antaisikaan.
Ikinä kuullut mitään näin tyhmää. Tottakai on kiva saada uusia ystäviä, joiden kanssa viihtyy.
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Koet siis ettet voisi saada molemminpuolisesta ystävyyssuhteesta mitään irti?
-ap
Jos toisella puolella on romanttisia ajatuksia ja toisella ei, on romanttisen puolen edustaja epätoivoinen luuseri, mikäli jää roikkumaan.
Mistään molemminpuoleisesta ystävyyssuhteesta ei ole kysymys.
Naisten ja miesten välillä ei ole sellaista asiaa kuin ystävyys. Yksikään mies ei ole naisen "ystävä" jota ei koe naista niin viehättäväksi, ettei voisi aloittaa suhdetta. Joka muuta väittää, ei paljoa tiedä.
Minä en ole millään tavalla kiinnostunut naisista ystävinä, miehet on sitä varten. Minulla ei ole mitään kosketuspintaa naisten mielenkiinnon kohteisiin, en varmasti shoppaile naispuolisten "ystävien" kanssa. Naiset on joko minulle joko ilmaa tai sitten olen romanttisessa suhteessa.
M47
Minä aikoinaan tapasin City-lehden nettideitin kautta naisen. Ei siitä romanssia syntynyt, mutta viihdyimme hyvin yhdessä. Niipä sitten kavereerasimme hyvän tovin, kunnes nainen muutti ulkomaille ja yhteydenpito jäi.