Millainen ihminen on sinun mielestäsi ikävystyttävää seuraa?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei ole perillä maailman tapahtumista, kulttuurista, politiikasta. Juttelee pelkästään arkipäivän asioista.
Itsellä tällainen kaveri. En nauti seurasta. Pidän häntä rehellisesti heikkoälyisenä.
Juoruämmät= miehet ja naiset. Vastenmielisiä ihmisiä joille toivon pelkkää epäonnea ja vastoinkäymisiä.
Koiraihmiset. Voi jestas miten on rasittavaa olla sellaisen ihmisen seurassa, joka jauhaa jostain agilitystä, tottistelusta, koiran ruokatottumuksista yms. En jaksa edes yhtä lausetta.
Yksinkertaiset, ylimieliset ja itsekkäät.
Omaa epävarmuuttaan, pelkuruuttaan ja itseinhoaan muihin projisoivat typerykset, jotka eivät kuuntele kun uskovat tietävänsä kuitenkin itse paremmin mitä toinen tuntee, ajattelee, jättää kertomatta tai yrittää rivien välistä vihjailla. Omasta nokkeluudestaan harhaiset.
Kopioivat toisten juttuja, sanoja ja mielenkiinnon kohteita huomioimatta häntä keneltä "varastavat" omaan työkalupakkiinsa. Tulevat toistamaan sulle sun juttuja tai sulta oppimiaan juttuja kuin ominaan, pahimmat yrittävät päteä ja puhua sulle alas päin kuin retardille. Herättää kysymyksiä, että onko toinen tosissaan, eikö se muista että minä tuon sille kerroin toissapäivänä, yrittääkö se tahallaan vedättää vai onko toinen vaan tyhmä, onko kyseessä kömpelö yritys rakentaa välillemme yhteyttä, miksi se ei voi edes viitata lähteeseen ns lähdeaineistoon "kuten sä mulle sanoit.." tai "muistatko kun silloin puhuttiin asiasta Z" tai "ystäväni Minna kehui minulle näytelmää Ö" tai edes "luin jostain", vaan pölöttää kuin olisi itse keksinyt ja löytänyt kaiken.
Argumentatiiviset ja riidanhaluiset idiootit. Kertovat mielipiteensä suoraan "rehellisyyden nimissä", yleensä mahdollisimman loukkaavaan ja hyökkäävään sävyyn. Pitävät toisten tahdikkuutta pelkuruutena ja toisten tunteiden huomioon ottamista heikkoutena. Miksi mun pitäisi tuntea tarvetta haukkua sun pitämistä asioista joista mä en pidä?? Miksi ei riitä se että mä noteeraan etten pidä asiasta G????? MIKSI HALUAT TAPELLA MIELIPIDEASIOISTA????????
Manipuloivat mt-tapaukset vailla omaa persoonaa. Yrittävät joko a. Viedä sun persoonan tai b. Viedä sun elämän, eli saada sut kiinni traumasidokseen, jumiin ansaan, ettet vaan koskaan HYLKÄÄ (aikuista ihmistä) ja jäät palvelemaan (nyrkkeilysäkkinä) ja paijaamaan mt-tapausta ja hänen etuaan IKUISIKSI AJOIKSI.
Omista ongelmistaan loputtomiin jauhavat ihmiset jotka ei edes teeskentele kuuntelevansa muita. Yleensä nämä tyypit myös loukkaantuvat ihan älyttömistä asioista ja sitten onkin ilta pilalla kun tätä uutta loukkausta pitää vatvoa joka kulmasta. Lisää tähän vielä tuomitsevuus ja usko omaan ylivertaisuuteen niin ai että.
Vauvapalstoilla roikkuva tyyppi.
Toksisesti positiiviset. Kaikki ei-ihana lakaistaan maton alle piiloon, ja leikitään, ettei näitä asioita ole olemassa. Tällaiset tyypit yleensä myös alistavat kehumalla esim. "Olisi ihan mahtavaa, jos teet tämän tällä viikolla." jne. Viljelevät juuri mahtavaa-huikeaa-sanastoa niin laajasti, että saavat itsensä näyttämään idiootilta muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Toksisesti positiiviset. Kaikki ei-ihana lakaistaan maton alle piiloon, ja leikitään, ettei näitä asioita ole olemassa. Tällaiset tyypit yleensä myös alistavat kehumalla esim. "Olisi ihan mahtavaa, jos teet tämän tällä viikolla." jne. Viljelevät juuri mahtavaa-huikeaa-sanastoa niin laajasti, että saavat itsensä näyttämään idiootilta muiden silmissä.
Millä tavalla se alistaa sinua jos sanoisin että mun mielestä olisi mahtavaa jos teet jotain tällä viikolla?
Semmonen vahingoniloinen paskaläjä, joka ihan yhtäkkiä ottaa puheenaiheeksi jonkin toiselle tapahtuneen ikävän asian, jonka on itse jo osin unohtanut. "Ku sulle kävi silloin se!" sanoo ja puhuu vielä silleen sormella osoitellen, huuli pyöreänä, silmät lautasen kokoisina. Siitä puhuu, se on se ykkösaihe, nauttii siitä toisen vastoinkäymisestä ja samalla puheessa on jyrkkää tuomitsemista. Perään kehuu, kuinka hyvin hänellä menee ja tällä sitten korottaa itseään. Ei ymmärrä syitä, puhuu vastoin parempaa tietoa, näkee mustavalkoisesti, on putkinäköinen ja putkiaivoinen ääliö. Samalla kadehtii ja suurin pelko on se, että kaverilla lähtee menemään paremmin.
Mulla oli tämmöinen ensin työkaverina ja sitten myös kaverina työajan ulkopuolella. Voi luoja, minkä tähden? Vuodesta 2001/2002 aina vuoteen 2008 asti. Herranjestas sitä paskaa, mitä siltä tuli. Aina kaikki omaa mokaa, mitä elämä eteen toi. Avioero plus muut sattumukset. Oma moka, oma moka. Sitä toitotti, vaikkei ollut omaa mokaa nähnytkään. Täydellinen empatiakyvyn puuttuminen ja ymmärtämättömyys. Hyvin oli hiljaista silloin, kun meni vielä hyvin. Ei sitä kiinnostanut, kun toisella oli hyvin, mutta sitten kun jotain ikävää tapahtui, niin mielenkiinnolla ei ollut mitään rajaa. Puhui, osoitteli, iloitsi, tuomitsi jne.
Paras oli se, kun kerran puhui jostain tutustaan, jota en ollut ikinä koskaan nähnytkään. Siitä puhui, kuinka tuo oli hakenut jotain työpaikkaa, jossa olisi ollut parempi palkka. Sitä tämä ihmetteli, että miksi hakee, kun onhan sillä se työpaikka. Kyllä oli paha paikka, kun oli riski että kaveri rupeaa saamaan parempaa palkkaa. No, sitten tälle kaverille oli käynyt silleen, että oli kadulla horjahtanut ja lyönyt päänsä sillä seurauksella, että menetti työkykynsä, eikä sitten päässyt siihen parempaan kiinni. Tälle tämä sitten naureskeli ja oli niin hyvä juttu, kun kaveri menetti mahdollisuuden ja paljon muutakin. Ihmettelin vähän, että mitähän tuo minulle tuiki tuntemattoman ihmisen asia ylipäätään edes kuuluu minulle, mutta kun tämä on semmoinen persoona, jolle toisen tragedia on niin hyvä juttu, että se pitää kuuluttaa koko maailmalle. Kun toiselle käy huonosti, niin tämä tuulettaa kuin lottovoittaja. Iloitsee, nauttii, mässäilee. Huh huh.
Onneksi ei ole tyyppiä näkynyt eikä kuulunut sitten vuoden 2008. Siis niin superraskasta tuollaisen psykopaatti narsistin seura, että siinä alkaa olla hilkulla se, että selviääkö sen jutuista edes hengissä. Traumaattinen kokemus kaikin puolin. Jos jollain on tämmöinen tyyppi kuvioissa, niin en voi antaa muuta neuvoa kuin että pakene. Ja kun saat sen elämästä pois ja menneisyyteen, niin anna sen olla menneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se alistaa sinua jos sanoisin että mun mielestä olisi mahtavaa jos teet jotain tällä viikolla?
Jos esimies puhuu alaiselleen töissä: "Olisi ihan mahtavaa, jos teet tämän tällä viikolla.", mutta alainen tietää tehtävänkuvan perusteella, että tuo tarkoittaa suomeksi: "Tämä pitää saada tehtyä tällä viikolla", niin kyllä kyse on kehumalla alistamisesta ja toksisesta ilmapiiristä työpaikalla. Annetaan muka kuva, että työntekijä on mahtava tyyppi, jos saa homman hoidettua, mutta todellisuus on, että on vaan pakko tehdä se tehtävä, eikä työntekijä siitä kenenkään silmissä muutu mahtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmiset. Voi jestas miten on rasittavaa olla sellaisen ihmisen seurassa, joka jauhaa jostain agilitystä, tottistelusta, koiran ruokatottumuksista yms. En jaksa edes yhtä lausetta.
Jos toinen on niin erilainen ihminen, ettei ole yhtään mitään yhteistä, niin ei kannata olla tekemisissä. Mitäs sitä, jos ei toiselta jaksa kuulla edes yhtä lausetta. Jos jonkun kanssa ei pärjätä, niin ei sen kanssa olla silloin missään tekemisissä. Ennen pitkään se traumatisoi pahimmassa tapauksessa.
Pelaa korttisi oikein, varsinkin ihmissuhteiden saralla. Jos on paskat kortit jaettu, niin pelaa niillä niin hyvin kuin paskoilla korteilla ylipäätään voi.
Itsetunto ongelmaiset reppanat jotka kerjää sääliä. Ei auta tukeminen ja hyvät neuvot kun toinen vaan rypee itsesäälissä.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen vahingoniloinen paskaläjä, joka ihan yhtäkkiä ottaa puheenaiheeksi jonkin toiselle tapahtuneen ikävän asian, jonka on itse jo osin unohtanut. "Ku sulle kävi silloin se!" sanoo ja puhuu vielä silleen sormella osoitellen, huuli pyöreänä, silmät lautasen kokoisina. Siitä puhuu, se on se ykkösaihe, nauttii siitä toisen vastoinkäymisestä ja samalla puheessa on jyrkkää tuomitsemista. Perään kehuu, kuinka hyvin hänellä menee ja tällä sitten korottaa itseään. Ei ymmärrä syitä, puhuu vastoin parempaa tietoa, näkee mustavalkoisesti, on putkinäköinen ja putkiaivoinen ääliö. Samalla kadehtii ja suurin pelko on se, että kaverilla lähtee menemään paremmin.
Mulla oli tämmöinen ensin työkaverina ja sitten myös kaverina työajan ulkopuolella. Voi luoja, minkä tähden? Vuodesta 2001/2002 aina vuoteen 2008 asti. Herranjestas sitä paskaa, mitä siltä tuli. Aina kaikki omaa mokaa, mitä elämä eteen toi. Avioero plus muut sattumuks
Minkälainen... tätä kommenttia alapeukutti? Sattuuko totuus tosiaan noin pahasti päähän? Tekisi mieli sanoa yhtä sun toista, mutta jätetään nyt väliin, tämän kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esimies puhuu alaiselleen töissä: "Olisi ihan mahtavaa, jos teet tämän tällä viikolla.", mutta alainen tietää tehtävänkuvan perusteella, että tuo tarkoittaa suomeksi: "Tämä pitää saada tehtyä tällä viikolla", niin kyllä kyse on kehumalla alistamisesta ja toksisesta ilmapiiristä työpaikalla. Annetaan muka kuva, että työnteki
Okei no musta kyllä ihan oikeasti on mahtavaa jos ihmiset tekee työnsä hyvin ja sanon sen myös ääneen. Toki vois olla sanomatta ja ajatella vain, että siitä heille maksetaan ja heidän on pakko se tehdä halusivat tai eivät. Tapansa kullakin.
En ole esihenkilö kellekään mutta jonkinlaisessa vastuussa kyllä, ja mulle tuo "olis mahtavaa jos kerkeet tekemään tämän" pitää sisällään myös sen, että en pidä sitä itsestäänselvyytenä ja siinä toisella on tilaisuus sanoa että en millään kerkiä kun töitä on kertynyt tms.
Tosi vaikea on kyllä tavoittaa tuota ajatusta alistamisesta, mutta toki nämä ovat kokemuksellisia juttuja ja vaikea niitä tuoda esiin ulkopuolisille jotka ei ole kokenut samaa.
Suurin osa ihmisistä. En jaksa turhapäiväisiä jorinoita kuunnella.
Parisuhde/lapsikuplassa elävät. Eivät ihan oikeasti tajua, että kaikki eivät seurustele, eivätkä kaikki pysty jakamaan elämisen kuluja ja matkustamaan pariskuntana. Kauhistelevat esim. ääneen, että en kai minä voisi yksin lähteä reissuun, syömään, elokuviin jne. Eivät suunnilleen tajua, että osa ihmisistä asuu yksin, eikä hanki koskaan lapsia, koska heidän maailmassaan sellaista ei voi tapahtua.
Eivät tajua, miksei joku ole kiinnostunut perhejutuista vapaa-ajalla, vaan nimenomaan hakeutuu vapaa-ajalla johonkin, missä ei tarvitse kuunnella rääkyviä pentuja. Kuvittelevat lapsirakkaiksi sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät sitä todellisuudessa ole, ja ovat aivan tyrmistyneitä, kun totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Besserwisserit🤢
ja tietokilpailujen pitäjät "arvaa mikä on..." "tiesitkö, että..."
Artistien ja julkkisten palvominen kyllästyttää, ei jaksa kuunnella niistä enää yhtään. Epäjumalanpalvontaa lähes.