Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on sinun mielestäsi ikävystyttävää seuraa?

Vierailija
12.04.2025 |

Sivistymätön

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, joka ei noteeraa toisen sanomisia ollenkaan vaan kun toinen kertoo jotain, niin alkaa itse kertomaan piiiiiiitkääää juttua ties mistä koskuen itseään, perhettään, kavereitaan tai naapureitaan. Ja loppua ei näy.

Vierailija
42/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloinen, rasistinen öyhöttäjä, joka ei kykene ajattelemaan mitään muuta kuin ihonväriasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, honottaa monologeja tylsistä aiheista. Järkeistää ja analysoi kaiken. Harmaa persoona.

Vierailija
44/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on kaikessa samaa mieltä. Tai joka puhuu koko ajan itsestään, omista jutuistaan, eikä ikinä kuuntele mitä toisella on sanomista.

Vierailija
45/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiiviset valittajat, jotka takertuu pieniin vastoinkäymisiin.

Meillä on töissä negaaja. Hänen kanssaan saa heitettyä hyvää sarkastista läppää siitä miten kaikki on pskaa, mutta ei sitä pidemmän päälle jaksaisi kuunnella.

Vierailija
46/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset jotka eivät saa sanottua oikein mitään. Ennakkoluuloiset ja rajoittuneet jotka eivät koskaan uskalla kokeilla mitään uutta.

Ihmiset jotka inttävät jotain asiaa ottamatta selvää miten se oikeasti on.

Esim yksi vähän yksinkertainen työkaveri selittää aina että odottaa kunnes vetyautoja tulee kauppoihin. Olen yrittänyt selittää että aika kauan joutuu odottamaan kun on helpompaa vaan ladata se sähkö suoraan autoon ja halpoja sähköautoja tulvii nyt koko ajan kauppoihin.

Me siis ollaan itse ajettu sähköllä jo 3,5 vuotta.

Kerrotko mulle missä niitä halpoja sähköautoja on? En ole nähnyt vielä yhtäkään. Jonkun Leafin voi saada mutta ei se mulle riitä.

Vierailija
47/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huonoa seuraa kaikille. Puhun koko ajan itsestäni, ja vaikka kysyisin toisen kuulumisia, en kuitenkaan kuuntele vastauksia. En haluaisi olla tällainen, mutta olen silti. Eikä minun seurassani moni viihdykään, kun en ole heidän kanssaan samaa mieltä. Pidän silti lähes kaikista ihmisistä. Olen hyvin ihmisrakas. 

Vierailija
48/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikikäs ja kiero. Ei ole järkeä kuluttaa aikaa siihen. Osalla vanhempi voi olla hankala.

Vierailija
49/134 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-hauskat. Seurueessa tarvitaan vähintään kaksi hauskaa tyyppiä että maksaa vaivaa. Eli jos kahdestaan tapaa jonkun ei-hauskan niin se on tylsää. Isommassa porukassa mahtuvat kyllä mukaan.

Vierailija
50/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei ole perillä maailman tapahtumista, kulttuurista, politiikasta. Juttelee pelkästään arkipäivän asioista.

Vaikka olisikin perillä noista asioista ja iso osa varmasti on, niin ihmiset tykkää silti jutella niistä arkipäiväisistä asioista. Politiikka on liian tulenarka aihe työpaikkojen kahvipöytiin, maailman tapahtumat liian synkkiä ja toiset ihan toivoo, ettei niistä puhuttaisi. Kulttuuri on minusta kategoriaa arkipäiväinen aihe. Moni käy teattereissa, näyttelyissä, konserteissa, elokuvissa jne. vapaa-ajallaan ja kyllähän niistä keskustelua syntyy. 

Vierailija
51/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla on sosiaalisissa taidoissa puutetta tai käytöshäiriö. Vastavuoroisuuden puute, uteleminen ja tavallisen kanssakäymisen rajojen puute, toisista ihmisistä puhuminen, paasaaminen. 

Vierailija
52/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jota kuunnellessa meinaa nukahtaa.

Vierailija
53/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huonoa seuraa kaikille. Puhun koko ajan itsestäni, ja vaikka kysyisin toisen kuulumisia, en kuitenkaan kuuntele vastauksia. En haluaisi olla tällainen, mutta olen silti. Eikä minun seurassani moni viihdykään, kun en ole heidän kanssaan samaa mieltä. Pidän silti lähes kaikista ihmisistä. Olen hyvin ihmisrakas. 

Se, että pidät ihmisistä, on jo iso juttu ja varmasti näkyy muillekin ihmisille. Sellaista ihmistä on helppo lähestyä. 

Vierailija
54/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat ovat tylsimpiä. Sillon, kun tajuat, että ne valehtelee. Sitten täytyy näytellä, että on uskovinaan, kun vielä ikävystyttävämpää on alkaa kiisteleen valehtelijan kanssa.

Vierailija
55/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoluuloinen, rasistinen öyhöttäjä, joka ei kykene ajattelemaan mitään muuta kuin ihonväriasioita.

Sellainen, joka tuo ihonvärin joka keskusteluun?

Vierailija
56/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden vanhemmat.

Vierailija
57/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka juttelee politiikasta.

Vierailija
58/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI IHMISET. En ole vielä tavannut mielenkiintoista ihmistä. Kahta minuuttia kauempaa ei yhdenkään ihmisen seurassa jaksa olla.

Vierailija
59/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka juttelee politiikasta.

Valitettavasti meidän koko elämämme liittyy politiikkaan, poliitikothan ovat päättäneet, miten meidän pitää täällä elää. Pitäisi sen nyt vähän kiinnostaa.

Vierailija
60/134 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä ja vain minä-tyyppi.

Kerran päätin istua ihan ajan kanssa kuuntelemaan tuollaista ihmistä. Kolme tuntia taukoamatonta puhetta. Jossain vaiheessa aloin laskemaan, montako kertaa hän sanoo ettei ole kova puhumaan vaan hiljainen ja arka. En enää tarkkaa lukua muista, mutta jotain parisenkymmentä kertaa ehkä. Toistakymmentä ainakin. Koska ko. henkilö on kaikkea muuta kuin hiljainen ja arka, pahemman luokan päälle puhuja, kälättäjä ja arvostelija joka tykkää vielä uhriutua, niin valmistauduin tuohon kuunteluun päättämällä etten edes yritä sanoa mitään väliin, kun mitään mahdollisuutta saada häneltä suunvuoroa ei ole koskaan ollut. Jos hän kysyykin jotain niin eipä vastaus kiinnosta, jatkaa vain kälätystään ennen kuin kukaan on edes tajunnut hänen kysyneen jotain.

Tuosta on vuosia aikaa eikä ole jäänyt ikävä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän